Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


ІГРИ НИЗЬКОЇ ІНТЕНСИВНОСТІ



(за Н. Андрощук, А. Лесків, С. Мехоношиним)

1. «Відгадай за голосом»

Значення гри: розвиток уваги, спритності.

Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри: Учні йдуть направо по колу, співаючи:

Дружно, діти: раз, два, три!

Разом вліво поверни. Після цих слів учні повертаються і йдуть у другий бік. Ведучий промовляє:

А як скажеш: «Скок, скок, скок»

Відгадай, чий голосок! » -і після того заплющує очі. Коли хтось із учнів вимовить ці слова, ведучий розплющує очі і намагається відгадати, хто сказав слова «скок, скок, скок». Коли ведучий відгадав, кому з гравців належать ці слова, цей гравець змінює ведучого і гра повторюється. Слова «скок, скок, скок» говорить тільки один із гравців, призначений вчителем.

Ведучий не має права розплющити очі, доки не закінчиться пісенька.

2. «Вартові та розбійники»

Значення гри: розвиток спостережливості, спритності, уваги, кмітливості,

пам'яті.

Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Усі гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. «Вартовий» стоїть у центрі із зав'язаними очима. Пара гравців, вказана вчителем, міняються місцями, проходячи біля «вартового», а «вартовий», коли почує шум, повинен сказати «стій» і вказати хоча б на одного гравця, який змінив своє місце.

За сигналом «стій» всі зупиняються. Якщо «вартовий» тричі по­миляється, призначають нового «вартового».

3. «Знайди предмет»

   Значення гри: розвиток уважності, зосередженості.

   Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Один з гравців виходить з кімнати, решта залишаються. У певному місці ховають якийсь предмет. Гравець, який вийшов, повертається. Учні тихо співають пісню. Якщо гравець наближається до схованого предмета, пісня стає голоснішою, і навпаки. Пісню можна замінити плесканням у долоні.

4. «Передача м'ячів по колу»

   Значення гри: розвиток спостережливості, спритності, уваги, кмітливості. Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Гравці стають у коло і розраховуються на «перший» - «другий». Учасники кожної команди передають м'яч по колу своїм гравцям. Одна команда - в один, друга - в інший бік, якнайшвидше.

М'яч передають гравцям тільки своєї команди, не кидаючи його на землю і не минаючи жодного гравця.

5. «Дзвоник на урок»

Значення гри: розвиток швидкості бігу, уважності.

Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Лініями позначають два «класи». У «класах» креслять прямокутники, яких на 2-3 менше, ніж гравців. Учні рухаються - ходять як звичайно, роблять танцювальні кроки, біжать підстрибуючи - і проказують: «Перерва, перерва». Учні бігають доти, доки не почують сигналу «на урок». Після слів: «Швидше, друзі, у клас» - учні займають «класи». Кожний квадрат може займати тільки один учень.

6. «Дятел»

   Значення гри: розвиток кмітливості, швидкості реакції.  

    Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Учні збираються на майданчику, обирають «дятла». Усі стають у пари і утворюють круг, «дятел» стає посередині. Гравці ходять по колу і хором говорять:

- Ходить дятел біля житниці, шукає зерно пшениці. «Дятел» відповідає:

- Мені сумно одному, кого хочу, того візьму.

З цими словами він хапає за руку одного з гравців і стає з ним у коло. Учень, що лишився без пари, стає в середину кола, він тепер «дятел».

7. «Заборонений рух»

Значення гри: розвиток уважності, кмітливості, швидкості реакції.     Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Вчитель пропонує гравцям виконувати всі рухи, крім «забороненого». Він починає виконувати рухи, а учні повторюють. Хто помилився і виконає

«заборонений» рух чи не повторить руху за керівником, штрафується. Гра триває 4-6 хвилин.

Гравці повинні повторювати всі рухи, крім «забороненого». Оштрафовані учні продовжують грати.

8. «Неуважний»

Значення гри: розвиток спритності, уваги.

Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Учні стають у коло на відстані одного кроку один від одного, перекидаючи м'яч по колу і називаючи ім'я того, хто повинен його ловити. М'яч перекидають доти, доки хтось із гравців його не впустить. Той, хто впустив м'яч, стає в центр і виконує 1-2 вправи з м'ячем, причому вправи задають самі гравці.

9. «Карлики і велетні»

Значення гри: розвиток уваги, швидкості реакції, орієнтації у просторі. Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

За командою ведучого: «Велетні! » учні стають навшпиньки і піднімають руки через сторони вгору, а за командою «Карлики! » всі мають присісти навпочіпки і покласти руки на коліна. Ведучий у цей час може робити навмисно помилкові рухи. Хто помилився, стає ведучим.

Учні повинні виконувати те, що чують, а не те, що бачать.

10. «Кіт і миша»

Значення гри: розвиток спритності, навичок орієнтування у просторі. Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Учні утворюють спільне коло. Один із гравців зображує кота, а другий мишу. «Миша» втікає від «кота», «кіт» її доганяє. Учні, які стоять у колі, вільно пропускають «мишу» під з'єднаними руками і заважають пробігати «коту». Коли «кіт» спіймає «мишу» або не може її спіймати, призначають другу пару.

Для того, щоб «кіт» швидше спіймав «мишу», у колі роблять кілька воріт, через які «кіт» може вільно вбігати і вибігати з кола. «Кіт» не має права переступати чи перестрибувати через руки гравців. Гравці, що стоять у колі, не повинні роз'єднувати руки.

11. «Кругові жмурки»

   Значення гри: розвиток пам'яті, кмітливості.

   Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Учні стають у коло і обирають жмурку. Він виходить на середину, йому зав'язують очі, дають у руки паперову трубочку і тричі повертають його. Гравці в цей час беруться за руки і обходять навколо жмурки, щоб він не знав, де хто стоїть. Коли всі зупиняються, жмурка робить кілька кроків до гравців і торкається до них трубочкою, запитуючи: «Хто? » Йому відповідають: «Му-у», «ку-ку-рі-ку». Жмурка повинен вгадати голос. Той, чий голос упізнано, стає жмуркою.

Під час гри заборонені будь-які підказування. Говорити треба чітко і голосно.

12. «Мовчанка»

   Значення гри: розвиток кмітливості, організованості.

   Інтенсивність: низька.

Зміст, та правила гри:

Коли учні дуже шумлять, або не можуть довго вгамуватись, потрібно їх попросити промовити скоромовкою:

«Іди додому, на зелену солому.

На тій соломі здохла жаба.

Хто писне - той жабу хлисне.

Мені можна говорити сто раз,

А другому - ані раз.» Усі замовкають. Ведучий намагається викликати на розмову кого-небудь всілякими способами. Хто перший заговорить, той програв.

13. «М'яч з приплеском»

   Значення гри: розвиток уважності, кмітливості.

   Інтенсивність: низька.

   Зміст та правила гри:

Ведучий з м'ячем стоїть усередині кола. Він кидає м'яч до одного з гравців, що стоять у колі. Той, перед тим як зловити, м'яч, має плеснути в долоні. Після цього він повертає його ведучому. Якщо гравець не плеснув в долоні або не впіймав м'яч, то сідає на підлогу і сидить, поки хтось інший не зробить помилку і не сяде замість нього.

14. «Намотай шнур»

   Значення гри: розвиток спритності, зміцнення м'язів рук.

   Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Учнів ділять на дві команди по 5-7 гравців. Шнурок завдовжки 6-7 м прикріплюють до середини двох довгих палиць, посередині шнурка прив'язують кольорову стрічку. Учні беруться двома руками за палиці й розходяться на відстань довжини мотузки. За сигналом учителя вони починають швидко обертати палицю і пересуватися вперед. Виграє та команда, чия палиця раніше доторкнеться до стрічки.

15. «Палиця, що падає»

Значення гри: розвиток уваги, швидкості реакції, навичок орієнтування

у просторі.

Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Усі гравці стають у коло і розподіляються за порядком номерів. Гравець під першим номером стає ведучим. Він ставить гімнастичну палицю на підлогу і підтримує її за кінець у вертикальному положенні. Ведучий голосно викликає який-небудь номер і він повинен підбігти і схопити палицю, поки вона не впала на підлогу. Якщо це йому вдалося, він повертається на місце, а ведучий продовжує водити. Якщо гравець не впіймає палицю, він стає ведучим, а на його місце стає той, хто водив. Ведучий не має права відпустити кінець палиці раніше, ніж викличе якийсь номер. Гравці не повинні заважати один одному.

16. «Пень»

   Значення гри: розвиток точності рухів, уміння виконати кидок.    Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Усі стають півколом на відстані 3 м один від одного. Кожен гравець креслить навколо себе круг. Гравці розподіляються за порядком номерів : і пишуть у кругах і на палицях свої номери. На відстані 20-25 м від гравців ведучий ставить пень. Діти по черзі кидають палиці, намагаючись влучити в пень. Якщо хтось збив пень - усі гравці біжать по свої палиці. Ведучий швидко ставить пень і займає чиєсь місце в крузі. Хто залишився без місця, стає ведучим. При киданні палиці дотримуватись правил безпеки.

17. «Руки сусіда»

   Значення гри: розвиток уважності, швидкості реакції.

   Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Вчитель ходить всередині кола. Зупинившись біля якого-небудь гравця, говорить: «Руки». Гравець, до якого звернені слова, стоїть спокійно. Гравець, що стоїть справа від нього, підіймає праву руку, а той, що стоїть зліва - ліву руку. Якщо хто-небудь з трьох помилився, він вибуває з гри. Гра триває доти, доки залишаться тільки 3 гравці. Вони оголошуються переможцями.

18. «Пузир»

   Значення гри: розвиток узгодженості дій, кмітливості.

   Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Учні ходять по колу, промовляючи:

«Роздувайся, пузир,

роздувайся, великий,

залишайся такий

та не лопайся.» За сигналом вчителя: «Пузир луснув! » учні присідають, плескаючи в долоні, і промовляють: «Лусь», після цього швидко піднімаються. Далі вчитель каже: «З пузиря виходить повітря». Учні сходяться до центру, промовляючи: «Т-с-с». Якщо хтось із гравців відпустить руки раніше команди вчителя, він вибуває з гри.

19. «Слухай сигнал»

   Значення гри: розвиток спритності, уважності, кмітливості.

   Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Учні йдуть у колоні по одному. Вчитель зненацька дає сигнал (свистить, сплескує руками). Всі повинні одразу зупинитися. Якщо вчитель плесне двічі в долоні, учні продовжують іти, якщо тричі, то біжать у колоні по одному і т. д. Той, хто помиляється, стає позаду колони. Під час гри не можна штовхатися. Йти слід один за одним, не виходячи з колони.

20. «Совонька»

   Значення гри: розвиток кмітливості.

     Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

За сигналом: «День наступає, все оживає» учні бігають по майдан­чику. За сигналом: «Ніч наступає, все завмирає» гравці зупиняються в такому положенні, в якому їх застав цей сигнал. «Совонька» вилітає з гнізда на полювання і стежить за гравцями. Якщо хтось ворухнеться, вона забирає його до себе в гніздо. Коли «совонька» виходить на майданчик, гравцям ворушитись не дозволяється. За спиною «совоньки» учні можуть змінювати позу, робити різні рухи, але так, щоб «совонька» цього не помічала. Спіймані гравці не беруть участі у грі до призначення нової «совоньки».

21. «Пан і слуга»

   Значення гри: розвиток навичок орієнтування в просторі.

   Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Гравці утворюють коло, тримаючись за руки, лицем до середини. Двоє із зав'язаними очима ходять у колі лицем до середини. Один - «пан», другий - «слуга». «Пан» шукає слугу і кличе: «Петре, де ти? » Отримавши відповідь: «Я тут! », «пан» спішить у напрямі голосу. Але «слуга» змінює своє місце, щоб уникнути «пана». Коли «пан» упіймає «слугу», гру продовжують інші гравці.

22.«Хто підходив» (1 варіант)

Значення гри: розвиток уваги, зосередженості.

Інтенсивність: низька.

Зміст та правила гри:

Ведучий заплющує очі. За вказівкою вчителя один з гравців, який стоїть у колі, підходить до ведучого і торкається його плеча рукою, називаючи його ім'я. Ведучий повинен по голосу вгадати, хто з гравців до нього підходив. Якщо вгадає, то вони міняються місцями. Якщо помилився, то продовжують гру до трьох разів і міняють ведучого.

23.«Хто підходив» (2 варіант)

Значення гри: розвиток уваги, зосередженості.

Інтенсивність:, низька.

Зміст та правила гри:

За вказівкою вчителя один із гравців підходить до ведучого ззаду, торкається його плеча і швидко стає на своє місце. Ведучий чітко рахує: «Раз, два, три», повертається і намагається вгадати, хто з гравців підходив до нього. Якщо ведучий вгадав, то вони міняються ролями, якщо ні, то

до нього підходить інший гравець. Під час гри ведучому не можна підглядати. Рахувати треба чітко, не поспішаючи.

24. «Земля, вода, вогонь, повітря»

   Значення гри: розвиток уважності, кмітливості.

   Інтенсивність: низька.

   Зміст та правила гри:

Ведучий кидає м'яч одному з гравців і вигукує одне з 4 слів: «земля», «вода», «вогонь», «повітря». Якщо він скаже «земля», той, хто зловить м'яч, має назвати свійську чи дику тварину, «вода» - рибу, «повітря» - птаха, «вогонь» - усі учасники гри махають руками і швидко обертаються навколо себе.

При вигукуванні слова «вогонь» м'яч ловити не можна. Ведучий сам має його підняти. Неуважні виходять з кола.


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-09; Просмотров: 606; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.041 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь