Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


Об’єкт, в якому використовують програму



Зміст

 

 

1. ВСТУП.. 3

1.1 Назва гри. 2

1.2 Область використання. 3

2. ПІДСТАВИ ДЛЯ РОЗРОБКИ.. 3

2.1 Документи, на підставі яких відбувається проектування. 3

2.2 Організація, що затвердила документ, і дата затвердження. 4

2.3 Шифр теми. 4

3. ПРИЗНАЧЕННЯ РОЗРОБКИ.. 4

4. ВИМОГИ ДО ГРИ.. 4

4.1 Вимоги до функціональних характеристик. 4

4.2 Вимоги до складу виконуваних функцій. 4

4.3 Вимоги до надійності 5

4.4 Умови експлуатації 5

4.5 Вимоги до складу і параметрів технічних засобів. 5

4.6 Вимоги до інформаційної та програмної сумісності 5

4.7 Вимоги до маркування та упаковки. 5

4.8 Вимоги до транспортування та зберігання. 5

5. ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 5

6. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ.. 6

7. СТАДІЇ І ЕТАПИ РОЗРОБКИ.. 6

8. ПОРЯДОК КОНТРОЛЮ ТА ПРИЙМАННЯ.. 6

8.1 Види випробувань. 6

8.2 Загальні вимоги до приймання роботи. 7

 

 

 

ВСТУП

Для розвитку молодого покоління та забезпечення ефективної роботи вітчизняних автотранспортних підприємств необхідна розробка нових стимуляторів, за допомогою яких  користувач матиме можливість прогнозувати попит на перевезення вантажів та пасажирів, вибирати найбільш ефективні моделі автомобілів і навіть формувати структури автопарку. Підвищення конкурентоздатності підприємства і рентабельності виробництва є основними задачами сучасних автотранспортних фірм. Спеціалістам цієї сфери для підвищення своєї кваліфікації та отримання нових економічних навичок сприятиме симулятор “Автопарк”  Парк рухомого складу автотранспортної фірми є однією з основних складових, що визначають структуру автопарку. В даній грі користувач має боротись за вартість послуги, яка залежить від експлуатаційних витрат, що у свою чергу залежать від технічних характеристик автомобілів. Якість обслуговування крім ефективності заходів організаційного характеру також визначається характеристиками рухомого складу (схоронність вантажу при транспортуванні, зручність проведення навантажувально-розвантажувальних робіт і т.п.). Рентабельність імітованого підприємства визначається прибутком фірми і витратами на виробництво продукції; у свою чергу прибуток залежить від тарифу, обсягу виконаних робіт і експлуатаційних витрат. Все це і багато іншого закладено у функціональність симулятора.

На сьогоднішній день не існує конкретних методичних і практичних розробок по тренінгу працівників даної сфери, тому особливо актуальною буде гра-симулятор “Автопарк”  для сучасних АТП.

Назва гри

Гра, що  моделює роботу автотранспортного підприємства «Автопарк».

Область використання

Гра призначена для повсякденного використання у цілях розвитку економічних та логічних навиків користувача. Областю застосування програмного продукту в більшій мірі може бути сфера діяльності транспортних фірм, що займаються обслуговуванням організацій і населення,  для формування раціональної структури парку автомобілів та для підвищення кваліфікації працівників.

Об’єкт, в якому використовують програму

Гру-симулятор «Автопарк» пропонується використовувати в сучасних автотранспортних підприємствах для підвищення кваліфікації працівників.

ПІДСТАВИ ДЛЯ РОЗРОБКИ

Документи, на підставі яких відбувається проектування

Підставою для розробки гри «Автопарк» є такі документи та нормативні акти:

– Методичні вказівки для створення гри-симулятора з дисципліни „Групова динаміка і комунікації” для студентів напряму «Програмна інженерія».

Організація, що затвердила документ, і дата затвердження

Організація, що затвердила документ: Національний технічний університет «Київський політехнічний університет» кафедра обчислювальної техніки.
Адреса організації: Україна, 03056, м. Київ, пр. Перемоги 37а, НТУУ КПІ, корп. 18, факультет інформатики та обчислювальної техніки, кафедра ОТ, к. 430.
Дата затвердження документа: ____.02.2013



Найменування

«Автопарк».

ПРИЗНАЧЕННЯ РОЗРОБКИ

Розроблений симулятор використовуватиметься для розвитку інтелекту та набуття економічних навичок, також дозволятиме планування роботи рухомого складу в оперативному режимі. Розроблена методика, призначена для вибору оптимальних моделей автомобілів, дозволяє визначати найбільш раціональний рухомий склад, при використанні якого користувач намагатиметься отримати максимально можливий прибуток. В ході гри цей прибуток може бути витрачений на нові автомобілі для автопарку.

ВИМОГИ ДО ГРИ

Вимоги до надійності

Розробник гри зобов’язується підтримувати програму до 31 травня 2013 року. Доповнення та внесення змін обговорюється окремо з замовником гри-симулятора.

Умови експлуатації

Cтворена гра повинна коректно працювати на персональному комп’ютері замовника, на якому встановлено операційну систему Windows XP або новіші версії.

Для користування грою-симулятором «Автопарк» необхідно мати початкові навички користувача ПК.

СТАДІЇ І ЕТАПИ РОЗРОБКИ

­ Інкапсуляція. Інтерфейси класів. Діаграми прецедентів і класів.

­ Конструктори та деструктори класів. Діаграми прецедентів і класів.

­ Методи класів: аксесори, ітератори, утілити, предикатні функції Діаграми класів,діяльності, послідовності .

­ Константні та статичні члени класів. Вбудовані функції. Діаграми класів,послідовності.

­ Дружні та операторні функції. (Перевантаження операцій та функцій). Діаграми класів, станів і переходів.

­ Просте успадкування класів. Поліморфізм. Віртуальні функції. Діаграма класів, кооперацій.

­ Множинне успадкування класів. Абстрактні базові класи. Віртуальні класи. Діаграма класів, кооперацій.

­ Оброблення виключних ситуацій. Діаграма класів, діяльності, послідовності.

Види випробувань

Роботу гри студент повинен протестувати заздалегідь і перевірити чи всі функції виконуються коректно.

 

Зміст

 

 

1. ВСТУП.. 3

1.1 Назва гри. 2

1.2 Область використання. 3

2. ПІДСТАВИ ДЛЯ РОЗРОБКИ.. 3

2.1 Документи, на підставі яких відбувається проектування. 3

2.2 Організація, що затвердила документ, і дата затвердження. 4

2.3 Шифр теми. 4

3. ПРИЗНАЧЕННЯ РОЗРОБКИ.. 4

4. ВИМОГИ ДО ГРИ.. 4

4.1 Вимоги до функціональних характеристик. 4

4.2 Вимоги до складу виконуваних функцій. 4

4.3 Вимоги до надійності 5

4.4 Умови експлуатації 5

4.5 Вимоги до складу і параметрів технічних засобів. 5

4.6 Вимоги до інформаційної та програмної сумісності 5

4.7 Вимоги до маркування та упаковки. 5

4.8 Вимоги до транспортування та зберігання. 5

5. ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 5

6. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ.. 6

7. СТАДІЇ І ЕТАПИ РОЗРОБКИ.. 6

8. ПОРЯДОК КОНТРОЛЮ ТА ПРИЙМАННЯ.. 6

8.1 Види випробувань. 6

8.2 Загальні вимоги до приймання роботи. 7

 

 

 

ВСТУП

Для розвитку молодого покоління та забезпечення ефективної роботи вітчизняних автотранспортних підприємств необхідна розробка нових стимуляторів, за допомогою яких  користувач матиме можливість прогнозувати попит на перевезення вантажів та пасажирів, вибирати найбільш ефективні моделі автомобілів і навіть формувати структури автопарку. Підвищення конкурентоздатності підприємства і рентабельності виробництва є основними задачами сучасних автотранспортних фірм. Спеціалістам цієї сфери для підвищення своєї кваліфікації та отримання нових економічних навичок сприятиме симулятор “Автопарк”  Парк рухомого складу автотранспортної фірми є однією з основних складових, що визначають структуру автопарку. В даній грі користувач має боротись за вартість послуги, яка залежить від експлуатаційних витрат, що у свою чергу залежать від технічних характеристик автомобілів. Якість обслуговування крім ефективності заходів організаційного характеру також визначається характеристиками рухомого складу (схоронність вантажу при транспортуванні, зручність проведення навантажувально-розвантажувальних робіт і т.п.). Рентабельність імітованого підприємства визначається прибутком фірми і витратами на виробництво продукції; у свою чергу прибуток залежить від тарифу, обсягу виконаних робіт і експлуатаційних витрат. Все це і багато іншого закладено у функціональність симулятора.

На сьогоднішній день не існує конкретних методичних і практичних розробок по тренінгу працівників даної сфери, тому особливо актуальною буде гра-симулятор “Автопарк”  для сучасних АТП.

Назва гри

Гра, що  моделює роботу автотранспортного підприємства «Автопарк».

Область використання

Гра призначена для повсякденного використання у цілях розвитку економічних та логічних навиків користувача. Областю застосування програмного продукту в більшій мірі може бути сфера діяльності транспортних фірм, що займаються обслуговуванням організацій і населення,  для формування раціональної структури парку автомобілів та для підвищення кваліфікації працівників.

Об’єкт, в якому використовують програму

Гру-симулятор «Автопарк» пропонується використовувати в сучасних автотранспортних підприємствах для підвищення кваліфікації працівників.

ПІДСТАВИ ДЛЯ РОЗРОБКИ


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-05-08; Просмотров: 141; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.028 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь