Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Документи, на підставі яких відбувається проектування ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 2
Підставою для розробки гри «Автопарк» є такі документи та нормативні акти: – Методичні вказівки для створення гри-симулятора з дисципліни „Групова динаміка і комунікації” для студентів напряму «Програмна інженерія». Організація, що затвердила документ, і дата затвердження Організація, що затвердила документ: Національний технічний університет «Київський політехнічний університет» кафедра обчислювальної техніки. Найменування «Автопарк». ПРИЗНАЧЕННЯ РОЗРОБКИ Розроблений симулятор використовуватиметься для розвитку інтелекту та набуття економічних навичок, також дозволятиме планування роботи рухомого складу в оперативному режимі. Розроблена методика, призначена для вибору оптимальних моделей автомобілів, дозволяє визначати найбільш раціональний рухомий склад, при використанні якого користувач намагатиметься отримати максимально можливий прибуток. В ході гри цей прибуток може бути витрачений на нові автомобілі для автопарку. ВИМОГИ ДО ГРИ Вимоги до функціональних характеристик Гра симулює роботу автотранспортного підприємства (автопарку). Симулятор має декілька рівнів складності. Після закінчення сеансу гри користувач може дізнатися про свої результати, наприклад, суму виручки. Вимоги до складу виконуваних функцій Симулятор має годинник, який на початку гри встановлюється в 0, а потім відраховує такти часу до моменту завершення сеансу гри. Основні події, що відбуваються під час роботи автопарку, такі: Автопарк має певну кількість різних автомобілів для здійснення перевезень пасажирів та вантажу. Кожний автомобіль має свій ідентифікаційний номер. Автопарк працює за попередніми викликами клієнтів. Симулятор випадковим чином генерує появу замовлення клієнта. Під час отримання замовлень гра фіксує час його прийому, пункт призначення та адресу клієнта. Після отримання замовлення на перевезення користувач визначає машину та водія, що будуть виконувати замовлення. Користувач здійснює вибір машини за наявності її в даний момент в автопарку. Якщо простоюють декілька машин, то перевагу на виконання замовлення має той водій, котрий знаходиться в стані очікування більший термін. Якщо вільних машин на час отримання користувачем замовлень нема, то замовлення стає в чергу невиконаних замовлень і чекає моменту виконання. В цьому випадку користувач розглядає усі машини, що є на маршрутах і шукає таку, яка знаходиться найближче до місця розташування клієнта. Знайдена машина призначається для виконання замовлення. Кожний рейс приносить в касу автопарку певну грошову суму. Вимоги до надійності Розробник гри зобов’язується підтримувати програму до 31 травня 2013 року. Доповнення та внесення змін обговорюється окремо з замовником гри-симулятора. Умови експлуатації Cтворена гра повинна коректно працювати на персональному комп’ютері замовника, на якому встановлено операційну систему Windows XP або новіші версії. Для користування грою-симулятором «Автопарк» необхідно мати початкові навички користувача ПК. Вимоги до складу і параметрів технічних засобів Вимоги до технічних характеристик ПК користувача: Процесор - 1.5 Ггц; Об'єм оперативної пам'яті - 512 Мб; Вільний дисковий простір – 700 Мб; Пристрій читання компакт-дисків (CD-ROM). Вимоги до інформаційної та програмної сумісності Гра-симулятор «Автопарк» створена мовою програмування: С++. Середовище розробки: Visual Studio 2010. Вимоги до маркування та упаковки Розробник повинен представити замовнику CDR(CDRW) з грою. |
Последнее изменение этой страницы: 2019-05-08; Просмотров: 134; Нарушение авторского права страницы