Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Молитва о возстановлении Православнаго и Самодержавнаго Царства Русскаго
(полная) Господи Иисусе Христе Боже наш! Приими от нас недостойных рабов Твоих, усердное моление сие о Церкви Твоей Святей приносимую, о всех людех твоих, ихже искупил и освятил еси честною Твоею Кровию, и прости грех праотцев наших отрекшихся от владычества Твоего, его же чрез помазанника Твоего и Царство Православное утвердил еси, паче того, не возбранивших убиение Святаго Великомученика Царя Николая, с Царицею, и со чадами, и со всем Царственным родом, и нас грешных прости, Тебя грехами своими безпрестанно прогневляющих, приими молитву нашу о Благоверных Царях и Царицах, Князех и Княгинях, епископех и священницех, монасех и бельцех, воинех и младенцех, за Веру, Царя и Отечество подвизавшихся, наипаче от жидов и иных клеврет сатанинских умученных, и молитвами их помилуй нас грешных. Призри Владыко Человеколюбче милостивным Ти оком Церковь Твою Святую и соблюди Ю невредиму и необориму от ересей и нестроений и миром Твоим огради. Примири разделения среди народа Отечества нашего и силою Святаго Духа обрати всех на путь покаяния, мира и братолюбия. Давый заповедь Твою нам: еже любити Тебе Бога нашего и ближняго своего, сотвори, да ненависть, вражда, обиды и прочия беззакония прекратятся, истинная же любовь и мир Твой да царствует сред народов Отечества нашего. Да не убоимся страха диавольскаго паче страха Божия и да не отступим от Тебе и Церкви Твоей Святей, но неотступно пребывати нам в истине и вере Православной даже до смерти. Даруй нам благодатью Твоею твердую и несомненную веру, любовь нелицемерную и мудрость духовную и дерзновенно исповедати Тя и постояти за Имя Твое Святое и святую веру Православную. Сохрани Церковь Твою Святую и всех верных рабов Твоих под благодатным покровом Твоим от обольщения лжечудес, лукавства лжезнамений и лютаго коварства пребеззаконнаго и богомерзкаго антихриста и всех козней его, и не приняти зверинаго начертания и печати его, и не поклонитися ему, но точию Тебе Единому Истинному Богу кланятися и в истине и правде до конца послужити. Сокруши и разори благодатию Твоею жертву беззаконную на земли Российстей бесовом приносимую и избави Богохранимое Отечество наше и народ наш от насильства безбожник и богопротивнаго ига иудейско-масонскаго и нашествия агарянскаго, от еретик осквернение и нечистивых инородцев и супостатов попрания. Даруй нам познати Святую волю Твою, да соберутся народы православные во едину Державу, страшную и непреоборимую для врагов Христовых, да будем паки Русью Святой Тебе Христа Царя Небеснаго единомысленно исповедующей и жизнь народа своего единодушно по вере Православной устраяющей. Даруй всем Православным Христианам уразумети, яко за измену нашу клятвопреступную Ты отъял еси Царя от народа Своего. Открый Твоим людем умныя очи сердечныя, видети, яко от тоя измены куплены вси кровiю Святаго Благовернаго Великомученика Царя-Искупителя Николая Христу в подобие, дабы соборне славити нам Царя Николая Искупителем во Христову Славу, и тако от раскаяния в покаяние приидем, для того бо куплены от соборныя смерти; и даруй нам на последняя времена милостию Твоею грядущаго Законнаго Царя Православнаго и Самодержавнаго ( Егоже Имя, Господи, Ты веси, Егоже Ты, Господи, избра по сердцу Своему ) и Православное и Самодержавное Царство Его яко щит и ограждение и сохранение и спасение Церкви Твоей Святей и народа Твоего да укрепляеми Духом Твоим Святым возможем противостати и устояти во бранех со врагами Христовыми. Пошли пастырей истинных и делателей добрых на ниву Твою, Отечество наше Российское, да просветится народ наш светом правды Твоея, да познают вси Тебе Единаго Истиннаго Бога нашего, да будет народ наш яко едино стадо и един Пастырь. Помяни ны и вся люди Твоя, отцы и братию нашу, о возстановлении Царства Православнаго и Самодержавнаго подвизающихся, и укрепи силою Духа Твоего Святаго во брани до конца претерпети и устояти, и венцев небесных сподобитися. Твое бо есть еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь. Молитва об обретении Царя Господи, Иисусе Христе, Сыне и Слове Божий! Русская Держава без покрова соборности. Венец ея осиротел, Отечество рыдает не имея Отца. Подножие Престола Божия – в руках поругателей за отречение России от от своего Богопомазанника. Пресвятая Богородица, Заступница наша, упроси Сына Своего и Бога нашего Иисуса Христа, да пошлет нам сладчайшую Надежду всея Земли, грядущаго Законнаго Русскаго Царя по сердцу Своему ( Егоже Имя Господь веси, Егоже Господь избра по сердцу Своему ). Да взыдет над нами Солнце ясное, селение Христово, и возрадуется яко исполин, победитель тьмы. Аминь.
Молитва Опричная Держава Царская – крепость праведных. Пророческое Небесное благолепие, от лютых жидов избавляющее семью мою, жилище мое, Россию, Русскую Православную Церковь, Русский народ и всех Православных Христиан. Жезл силы окормляющий, Тобою да спасемся. Оружие мое – Животворящий Крест, Тобою да поборю вся полчища демонския[73]. Святой Наставник – Христос Спаситель – Ты еси Воскресение умерших, Тобою смерть изъялась, Тобою тля сожглась и процвело нетление. Царь Небесный и Богъ в сердце моем[74]. Аминь.
МОЛИТВЕННОЕ ПРАВИЛО ЖЕЛАЮЩИМ ИСПОВЕДАТЬСЯ И ПРИЧАСТИТЬСЯ СВЯТЫХ ХРИСТОВЫХ ТАИН Желающий причаститься должен достойно приготовится к этому Святому Таинству. Приготовление это (в церковной практике оно называется говением) продолжается несколько дней и касается как телесной, так и духовной жизни человека. Телу предписывается воздержание, т.е. телесная чистота (воздержание от супружеских отношений) и ограничение в пищи (пост). В дни поста исключается пища животного происхождения — мясо, молоко, яйца и, при строгом посте, рыба. Хлеб, овощи, фрукты употребляются в умеренном количестве. Ум не должен рассеиваться по мелочам житейским и развлекаться. В дни говения надлежит посещать богослужения в храме, если позволят обстоятельства, и более прилежно выполнять домашнее молитвенное правило: кто читает обычно не все утренние и вечерние молитвы, пусть читает все полностью, кто не читает каноны, пусть в эти дни читает хотя бы по одному канону. Накануне Причащения надо быть на вечернем богослужении и прочитать дома, кроме обычных молитв на сон грядущим, канон покаянный, канон Богородице и Ангелу-Хранителю. Каноны читают или один за другим полностью, или соединяя таким образом: читается ирмос первой песни покаянного канона («Яко по суху петешествовав Израиль, по бездне стопами, гонителя фараона видя потопляема, Богу победную песнь поим, вопияше») и тропари, затем тропари первой песни канона Богородице («Многими содержимь напастьми, к Тебе прибегаю, спасения иский: о, Мати Слова и Дево, от тяжких и лютых мя спаси»), опуская ирмос «Воду прошед…», и тропари канона Ангелу хранителю, тоже без ирмоса («Поим Господеви, проведшему люди Своя сквозе Чермное море, яко един славно прославися»). Так же читают и следующие песни. Тропари перед каноном Богородице и Ангелу хранителю, а также стихиры после канона Богородице в таком случае опускаются. Читается также канон ко причащению и, кто пожелает, — акафист Иисусу Сладчайшему. После полуночи уже не едят и не пьют, ибо принято приступать к Таинству Причащения натощак. Утром прочитываются утренние молитвы и все последование ко Святому Причащению, кроме канона, прочитанного накануне. Перед причащением необходима исповедь — вечером ли, или утром, перед Литургией. Канон покаянный ко Господу нашему Иисусу Христу [75]. Пе́ снь 1. Ирмо́ с: Я́ ко по су́ ху пешеше́ ствовав Изра́ иль, по бе́ здне стопа́ ми, гони́ теля фарао́ на ви́ дя потопля́ ема, Бо́ гу побе́ дную пе́ снь пои́ м, вопия́ ше. Припев: Поми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Ны́ не приступи́ х а́ з гре́ шный и обремене́ нный к Тебе́, Влады́ це и Бо́ гу моему́; не сме́ ю же взира́ ти на не́ бо, то́ кмо молю́ ся, глаго́ ля: да́ ждь ми́, Го́ споди, у́ м, да пла́ чуся де́ л мои́ х го́ рько. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. О, го́ ре мне́ гре́ шному! Па́ че все́ х челове́ к окая́ нен е́ смь, покая́ ния не́ сть во мне́; да́ ждь ми́, Го́ споди, сле́ зы, да пла́ чуся де́ л мои́ х го́ рько. Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. Безу́ мне, окая́ нне челове́ че, в ле́ ности вре́ мя губи́ ши; помы́ сли житие́ твое́, и обрати́ ся ко Го́ споду Бо́ гу, и пла́ чися о де́ лех твои́ х го́ рько. И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Ма́ ти Бо́ жия Пречи́ стая, воззри́ на мя́ гре́ шнаго, и от се́ ти диа́ воли изба́ ви мя́, и на пу́ ть покая́ ния наста́ ви мя́, да пла́ чуся де́ л мои́ х го́ рько. Пе́ снь 3. Ирмо́ с: Не́ сть свя́ т, я́ коже Ты́, Го́ споди Бо́ же мо́ й, вознесы́ й ро́ г ве́ рных Твои́ х, Бла́ же, и утверди́ вый на́ с на ка́ мени испове́ дания Твоего́. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Внегда́ поста́ влени бу́ дут престо́ ли на суди́ щи стра́ шнем, тогда́ все́ х челове́ к дела́ облича́ тся; го́ ре та́ мо бу́ дет гре́ шным, в му́ ку отсыла́ емым; и то́ ве́ дущи, душе́ моя́, пока́ йся от злы́ х де́ л твои́ х. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Пра́ ведницы возра́ дуются, а гре́ шнии воспла́ чутся, тогда́ никто́ же возмо́ жет помощи́ на́ м, но дела́ на́ ша осу́ дят на́ с, те́ мже пре́ жде конца́ пока́ йся от злы́ х де́ л твои́ х. Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. Увы́ мне́ великогре́ шному, и́ же де́ лы и мы́ сльми оскверни́ вся, ни ка́ пли сле́ з име́ ю от жестосе́ рдия; ны́ не возни́ кни от земли́, душе́ моя́, и пока́ йся от злы́ х де́ л твои́ х. И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Се́, взыва́ ет, Госпоже́, Сы́ н Тво́ й, и поуча́ ет на́ с на до́ брое, а́ з же гре́ шный добра́ всегда́ бе́ гаю; но Ты́, Ми́ лостивая, поми́ луй мя́, да пока́ юся от злы́ х мои́ х де́ л. Седа́ лен, гла́ с 6-й. Помышля́ ю де́ нь стра́ шный и пла́ чуся дея́ ний мои́ х лука́ вых: ка́ ко отвеща́ ю Безсме́ ртному Царю́, или́ ко́ им дерзнове́ нием воззрю́ на Судию́, блу́ дный а́ з? Благоутро́ бный О́ тче, Сы́ не Единоро́ дный и Ду́ ше Святы́ й, поми́ луй мя́. Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху, и ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Богоро́ дичен Свя́ зан мно́ гими ны́ не плени́ цами грехо́ в и содержи́ м лю́ тыми страстьми́ и беда́ ми, к Тебе́ прибега́ ю, моему́ спасе́ нию, и вопию́: помози́ ми́, Де́ во, Ма́ ти Бо́ жия. Пе́ снь 4. Ирмо́ с: Христо́ с моя́ си́ ла, Бо́ г и Госпо́ дь, честна́ я Це́ рковь боголе́ пно пое́ т, взыва́ ющи от смы́ сла чи́ ста, о Го́ споде пра́ зднующи. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Широ́ к пу́ ть зде́ и уго́ дный сла́ сти твори́ ти, но го́ рько бу́ дет в после́ дний де́ нь, егда́ душа́ от те́ ла разлуча́ тися бу́ дет: блюди́ ся от си́ х, челове́ че, Ца́ рствия ра́ ди Бо́ жия. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Почто́ убо́ гаго оби́ диши, мзду́ нае́ мничу уде́ ржуеши, бра́ та твоего́ не лю́ биши, блу́ д и го́ рдость го́ ниши? Оста́ ви у́ бо сия́, душе́ моя́, и пока́ йся Ца́ рствия ра́ ди Бо́ жия. Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. О, безу́ мный челове́ че, доко́ ле углеба́ еши, я́ ко пчела́, собира́ ющи бога́ тство твое́? Вско́ ре бо поги́ бнет, я́ ко пра́ х и пе́ пел: но бо́ лее взыщи́ Ца́ рствия Бо́ жия. И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Госпоже́ Богоро́ дице, поми́ луй мя́ гре́ шнаго, и в доброде́ тели укрепи́, и соблюди́ мя́, да на́ глая сме́ рть не похи́ тит мя́ негото́ ваго, и доведи́ мя́, Де́ во, Ца́ рствия Бо́ жия. Пе́ снь 5. Ирмо́ с: Бо́ жиим све́ том Твои́ м, Бла́ же, у́ тренюющих Ти́ ду́ ши любо́ вию озари́, молю́ ся, Тя́ ве́ дети, Сло́ ве Бо́ жий, и́ стиннаго Бо́ га, от мра́ ка грехо́ внаго взыва́ юща. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Воспомяни́, окая́ нный челове́ че, ка́ ко лжа́ м, клевета́ м, разбо́ ю, не́ мощем, лю́ тым звере́ м, грехо́ в ра́ ди порабоще́ н еси́; душе́ моя́ гре́ шная, того́ ли восхоте́ ла еси́? П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Трепе́ щут ми́ у́ ди, все́ ми бо сотвори́ х вину́: очи́ ма взира́ яй, уши́ ма слы́ шай, язы́ ком зла́ я глаго́ ляй, всего́ себе́ гее́ нне предая́ й; душе́ моя́ гре́ шная, сего́ ли восхоте́ ла еси́? Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. Блудника́ и разбо́ йника ка́ ющася прия́ л еси́, Спа́ се, а́ з же еди́ н ле́ ностию грехо́ вною отягчи́ хся и злы́ м дело́ м порабо́ тихся, душе́ моя́ гре́ шная, сего́ ли восхоте́ ла еси́? И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Ди́ вная и ско́ рая помо́ щнице все́ м челове́ ком, Ма́ ти Бо́ жия, помози́ мне́ недосто́ йному, душе́ бо моя́ гре́ шная того́ восхоте́. Пе́ снь 6. Ирмо́ с: Жите́ йское мо́ ре, воздвиза́ емое зря́ напа́ стей бу́ рею, к ти́ хому приста́ нищу Твоему́ прите́ к, вопию́ Ти́: возведи́ от тли́ живо́ т мо́ й, Многоми́ лостиве. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Житие́ на земли́ блу́ дно пожи́ х и ду́ шу во тьму́ преда́ х, ны́ не у́ бо молю́ Тя́, Ми́ лостивый Влады́ ко: свободи́ мя́ от рабо́ ты сея́ вра́ жия, и да́ ждь ми́ ра́ зум твори́ ти во́ лю Твою́. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Кто́ твори́ т такова́ я, я́ коже а́ з? Я́ коже бо свиния́ лежи́ т в калу́, та́ ко и а́ з греху́ служу́. Но Ты́, Го́ споди, исто́ ргни мя́ от гну́ са сего́ и да́ ждь ми́ се́ рдце твори́ ти за́ поведи Твоя́. Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. Воспряни́, окая́ нный челове́ че, к Бо́ гу, воспомяну́ в своя́ согреше́ ния, припа́ дая ко Творцу́, слезя́ и стеня́; То́ й же, я́ ко милосе́ рд, да́ ст ти́ у́ м зна́ ти во́ лю Свою́. И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Богоро́ дице Де́ во, от ви́ димаго и неви́ димаго зла́ сохрани́ мя́, Пречи́ стая, и приими́ моли́ твы моя́, и донеси́ я́ Сы́ ну Твоему́, да да́ ст ми́ у́ м твори́ ти во́ лю Его́. Конда́ к. Душе́ моя́, почто́ греха́ ми богате́ еши, почто́ во́ лю диа́ волю твори́ ши, в чесо́ м наде́ жду полага́ еши? Преста́ ни от си́ х и обрати́ ся к Бо́ гу с пла́ чем, зову́ щи: милосе́ рде Го́ споди, поми́ луй мя́ гре́ шнаго. И́ кос. Помы́ сли, душе́ моя́, го́ рький ча́ с сме́ рти и стра́ шный су́ д Творца́ твоего́ и Бо́ га: А́ нгели бо гро́ знии по́ ймут тя́, душе́, и в ве́ чный о́ гнь введу́ т: у́ бо пре́ жде сме́ рти пока́ йся, вопию́ щи: Го́ споди, поми́ луй мя́ гре́ шнаго. Пе́ снь 7. Ирмо́ с: Росода́ тельну у́ бо пе́ щь соде́ ла А́ нгел преподо́ бным отроко́ м, халде́ и же опаля́ ющее веле́ ние Бо́ жие, мучи́ теля увеща́ вопи́ ти: благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Не наде́ йся, душе́ моя́, на тле́ нное бога́ тство и на непра́ ведное собра́ ние, вся́ бо сия́ не ве́ си кому́ оста́ виши, но возопи́ й: поми́ луй мя́, Христе́ Бо́ же, недосто́ йнаго. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Не упова́ й, душе́ моя́, на теле́ сное здра́ вие и на скоромимоходя́ щую красоту́, ви́ диши бо, я́ ко си́ льнии и млади́ и умира́ ют; но возопи́ й: поми́ луй мя́, Христе́ Бо́ же, недосто́ йнаго. Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. Воспомяни́, душе́ моя́, ве́ чное житие́, Ца́ рство Небе́ сное, угото́ ванное святы́ м, и тьму́ кроме́ шную и гне́ в Бо́ жий злы́ м, и возопи́ й: поми́ луй мя́, Христе́ Бо́ же, недосто́ йнаго. И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Припади́, душе́ моя́, к Бо́ жией Ма́ тери и помоли́ ся То́ й, е́ сть бо ско́ рая помо́ щница ка́ ющимся, умо́ лит Сы́ на Христа́ Бо́ га, и поми́ лует мя́ недосто́ йнаго. Пе́ снь 8. Ирмо́ с: Из пла́ мене преподо́ бным ро́ су источи́ л еси́ и пра́ веднаго же́ ртву водо́ ю попали́ л еси́: вся́ бо твори́ ши, Христе́, то́ кмо е́ же хоте́ ти. Тя́ превозно́ сим во вся́ ве́ ки. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Ка́ ко не и́ мам пла́ катися, егда́ помышля́ ю сме́ рть, ви́ дех бо во гро́ бе лежа́ ща бра́ та моего́, безсла́ вна и безобра́ зна? Что́ у́ бо ча́ ю, и на что́ наде́ юся? То́ кмо да́ ждь ми́, Го́ споди, пре́ жде конца́ покая́ ние. (Два́ жды) Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. Ве́ рую, я́ ко прии́ деши суди́ ти живы́ х и ме́ ртвых, и вси́ во свое́ м чи́ ну ста́ нут, ста́ рии и млади́ и, влады́ ки и кня́ зи, де́ вы и свяще́ нницы; где́ обря́ щуся а́ з? Сего́ ра́ ди вопию́: да́ ждь ми́, Го́ споди, пре́ жде конца́ покая́ ние. И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Пречи́ стая Богоро́ дице, приими́ недосто́ йную моли́ тву мою́ и сохрани́ мя́ от на́ глыя сме́ рти, и да́ руй ми́ пре́ жде конца́ покая́ ние. Пе́ снь 9. Ирмо́ с: Бо́ га челове́ ком невозмо́ жно ви́ дети, на Него́ же не сме́ ют чи́ ни А́ нгельстии взира́ ти; Тобо́ ю же, Всечи́ стая, яви́ ся челове́ ком Сло́ во Воплоще́ нно, Его́ же велича́ юще, с небе́ сными во́ и Тя́ ублажа́ ем. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Ны́ не к ва́ м прибега́ ю, А́ нгели, Арха́ нгели и вся́ небе́ сныя си́ лы, у Престо́ ла Бо́ жия стоя́ щии, моли́ теся ко Творцу́ своему́, да изба́ вит ду́ шу мою́ от му́ ки ве́ чныя. П оми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя. Ны́ не пла́ чуся к ва́ м, святи́ и патриа́ рси, ца́ рие и проро́ цы, апо́ столи и святи́ телие и вси́ избра́ ннии Христо́ вы: помози́ те ми́ на суде́, да спасе́ т ду́ шу мою́ от си́ лы вра́ жия. Сла́ ва Отцу, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху. Ны́ не к ва́ м воздежу́ ру́ це, святи́ и му́ ченицы, пусты́ нницы, де́ вственницы, пра́ ведницы и вси́ святи́ и, моля́ щиися ко Го́ споду за ве́ сь ми́ р, да поми́ лует мя́ в ча́ с сме́ рти моея́. И ны́ не, и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Ма́ ти Бо́ жия, помози́ ми́, на Тя́ си́ льне наде́ ющемуся, умоли́ Сы́ на Своего́, да поста́ вит мя́ недосто́ йнаго одесну́ ю Себе́, егда́ ся́ дет судя́ й живы́ х и ме́ ртвых, ами́ нь. Моли́ тва. Влады́ ко Христе́ Бо́ же, И́ же страстьми́ Свои́ ми стра́ сти моя́ исцели́ вый и я́ звами Свои́ ми я́ звы моя́ уврачева́ вый, да́ руй мне́, мно́ го Тебе́ прегреши́ вшему, сле́ зы умиле́ ния; сраствори́ моему́ те́ лу от обоня́ ния Животворя́ щаго Те́ ла Твоего́, и наслади́ ду́ шу мою́ Твое́ ю Честно́ ю Кро́ вию от го́ рести, е́ юже мя́ сопроти́ вник напои́; возвы́ си мо́ й у́ м к Тебе́, до́ лу пони́ кший, и возведи́ от про́ пасти поги́ бели: я́ ко не и́ мам покая́ ния, не и́ мам умиле́ ния, не и́ мам сле́ зы уте́ шительныя, возводя́ щия ча́ да ко своему́ насле́ дию. Омрачи́ хся умо́ м в жите́ йских страсте́ х, не могу́ воззре́ ти к Тебе́ в боле́ зни, не могу́ согре́ тися слеза́ ми, я́ же к Тебе́ любве́. Но, Влады́ ко Го́ споди Иису́ се Христе́, сокро́ вище благи́ х, да́ руй мне́ покая́ ние всеце́ лое и се́ рдце люботру́ дное во взыска́ ние Твое́, да́ руй мне́ благода́ ть Твою́ и обнови́ во мне́ зра́ ки Твоего́ о́ браза. Оста́ вих Тя́, не оста́ ви мене́; изы́ ди на взыска́ ние мое́, возведи́ к па́ жити Твое́ й и сопричти́ мя́ овца́ м избра́ ннаго Твоего́ ста́ да, воспита́ й мя́ с ни́ ми от зла́ ка Боже́ ственных Твои́ х Та́ инств, моли́ твами Пречи́ стыя Твоея́ Ма́ тере и все́ х святы́ х Твои́ х. Ами́ нь. В канонах припев как молитвенное воззвание произносится перед первым и вторым (и третьим, когда оно есть) тропарем каждой песни, но не читается перед тропарями, начинающимся со «Слава Отцу и Сыну и Святому Духу» и «И ныне и присно и во веки веков. Аминь». Канон молебный ко Пресвятой Богородице [76] |
Последнее изменение этой страницы: 2019-06-08; Просмотров: 253; Нарушение авторского права страницы