Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Второе Видение Пророка Даниила ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 2
(480) … «3 И воздвигохъ очи мои и Видехъ и се, овенъ единъ стоя пред уваломъ, емуже рози, рози же высоцы, единъ же вышше другаго, и вышший восхождаше последи». Цари. Первый рог – цари – от того времени, как Господь поставил царей – Помазанников Божиих. «4 И видехъ овна бодуща на западъ и на северъ, и на югъ и на востокъ: и вси зверие не станутъ пред нимъ, и не бе избавляюща из руки его, и сотвори по воли своей, и возвеличися. Овен – Помазанник Божий… …Падение Царского Правления в России – падение Божиих Помазанников… (стр. 366-367) Даниил уснул на многие дни – это значит, будет усопшим. Раньше не говорили, что «мертвый»: в Боге не могут быть мертвые. Поэтому называли «усопшие». Потому что они верили, что Будет Воскресение и они восстанут от своего сна. «…и востахъ и творяхъ дела царева, и почудихся Видению, и не бяше разумевающаго». В этот период времени – в четвертую эпоху – –ин – время президентов – люди больше ушли в материальное, чем в Духовное; стали больше украшать храмы, чем радеть о Спасении души. Об этом Говорит Господеви в Евангелии: «Внешнее украшаете, а внутренняя полна мерзости и запустения». Поэтому сейчас, перед концом, перед Экзаменом и Судом Божиим человек должен Усилить свои Молитвы и Покаянные Чувства, а пастыри Господни – Усилить Борьбу за души человеческие. А им, пастырям, некогда этим заниматься: им нужно заниматься материальными «благами» и благоустроениями Церквей. Их даже не останавливает и то, что храмы почти уже пусты. Значит – люди – уже практически - не верят в Божество. Приходят в храм на всякий случай, т.е. повенчаться, покрестить, освятить ту или иную вещь и т.д. и т.п. А Искренной Молитвы очень мало. Во время службы стараются обсудить житейские вопросы. Этим они показывают, что Служба им непонятна и неинтересна. И думают: «скорей бы уже Она закончилась», так как Она непонятна и в тягость. Поэтому Богу Не угодны такие Молитвы. Надо Исправиться. В Храмах – Молиться и не разговаривать во время Службы. И не ходить в Храме. Иметь Страх перед Господом прерывать Челобитную - Молитву - к Нему. Что даже было неприемлемо к мирскому царю. Если бы во время восхваления царя или изложения просьбы к царю кем-бы то нибыло, была бы прервана мысль царя, и внимание к челобитной, осмелевшему человеку просто бы отрубили голову. За неуважение к царю, и отвлечение его внимания. В лучшем случае посадили бы в тюрьму на долгие годы со всей его семьей. (стр. 369) (483) …«1 И во время Оно востанетъ Михаилъ князъ великий стояй о сынехъ людий Твоихъ…» Время перестройки при Михаиле Горбачеве; время Подъема Церквей. «…и будетъ время скорби, скорбь, якова не бысть, отнележе создася языкъ на земли, даже до времене Онаго: и въ то время Спасутся людие Твои вси, обретшиися Вписани въ Книзе» (Крещенные во Имя Отца, и Сына и Святаго Духа). После Возрождения Церкви при Михаиле Горбачеве пошло разделение людей: Вписанных в Книге Жизни у Господа и в книге записи актов гражданского состояния – ЗАГСах – у сатаны. «2 и мнози от спящихъ в земней персти востанутъ, сии въ Жизнь Вечную, а онии во укоризну и въ стыдение вечное. 3 И Смыслящии Просветятся аки Светлость тверда, и от Праведныхъ многихъ аки звезды во веки и еще. Ты же, Данииле, загради Словеса и запечатай Книги до времени Скончания, дондеже Научатся мнози и Умножится Ведение». Это, Данное Богом время – по Молитвамъ Даниила - Возрождение Православия и Возвращения Церквей. Но они увлеклись: надо было душу Спасать, а они ушли от Духовного в материальное. Вот «это» - бо – и пришло. (стр. 370) Видение царя Навудохоносора (485) …«28 Но Есть Богъ на Небеси Открываяй Тайны и Возвести царю Навудохоносору, имже подобаетъ быти въ Последния Дни. Сонъ твой и Видение главы твоея на ложе твоемъ сие есть, царю». (486) …«31 Ты, царю, Виделъ еси: и се, тело едино, велие тело оно (бесноватый, ЛЕНИН; и в нём легион), и обличие его высоко, строящо пред лицемъ твоимъ, и образъ его страшенъ: 32 тело, егоже глава от злата чиста («царская» - вождь), руце и перси и мышцы его сребряны (дворяне), чрево и стегна медяна (купцы), 33 голени железны, нозе, часть убо некая железна и часть некая скудельна: 34 виделъ еси дондеже Отторжеся Камень от Горы без Рукъ (Рожденный Иисус Христос - Несотворенный), и Удари тело въ нозе железны (тело - диавол в образе Ульянова через рабочих и крестьян) и скудельны (разнорабочие – ткачи, плотники и т.д.), и истни ихъ до конца (обливая грязью царя, подготавливая их к его свержению): 35 тогда сотрошася вкупе скудель, железо, медь, сребро и злато, и бысть яко прахъ от гумна летня: (ноябрь) и взятъ я (гордыня) премногий ветръ (расположение духа), и место не обретеся имъ: Камень же Поразивый тело бысть Гора Велика (Господь) и Наполни всю землю… …44 И во днехъ царей техъ Возставитъ Богъ Небесный Царство (Православие), еже во веки Не разсыплется, и Царство Его людемъинемъне останется, истнитъ и развеетъ вся царства, Тое же Станетъ во веки, (навсегда)». (487) …«22 Понеже глаголъ царевъ превозможе, и пещь разжжена бысть преизлишше: и мужей оныхъ, иже ввергоша Седраха, Мисаха и Авенаго, уби пламень огненный. 23 И мужие тии трие, Седрахъ, Мисахъ и Авенаго падоша посреде пещи огнемъ горящия оковани, 24 и хождаху посреде пламене Поюще Бога и Благословяще Господа. 25 И Ставъ съ ними Азария Помолися сице и отверзъ уста своя посреде огня рече: 26 Благословенъ Еси, Господи, Боже Отецъ нашихъ, Хвально и Прославлено Имя Твое во веки, 27 Яко Праведенъ Еси о всехъ, Яже Сотворилъ Еси намъ, и вся Дела Твоя Истинна, и Прави Путие Твои, и вси Суды Твои Истинни». (488) … «13 Сердце его от человекъ изменится, и сердце зверино дастся ему, и седмь временъ, изменятся над нимъ» (Семь вождей революции «рёв» люцифера). (стр. 372) … «7 И бысть брань на Небеси: Михаилъ и Ангели Его Брань Сотвориша со змиемъ, и змий брася и ангели его». «…и воздвижеся от земли, и на ногу человечу ста, и сердце человече (Ульянова) дадеся ему (диаволу - ЛЕНИНУ)» - первый период века бо. (стр. 378-379) (513) … «21 зряхъ, и рогъ той творяше рать со Святыми и укрепися на нихъ, 22 дондеже Прииде Ветхий Денми и Судъ Даде Святымъ Вышняго: и время приспе, и царство Прияша Святии. 23 И рече: зверь четвертый царство четвертое будетъ на земли, еже превзыдетъ вся царства и поястъ всю землю, и поперетъ ю (через штрих-код ИН номер рабства) и посечетъ: 24 и десять роговъ его десять царей востанутъ (закончат свое правление десять законоположителей), и по нихъ востанетъ другий (Ульянов - ЛЕНИН) иже превзыдетъ злобами всехъ прежнихъ и три цари смиритъ, (оставшихся трех из десяти), 25 и словеса на Вышняго возглаголетъ и Святыхъ Вышняго смиритъ, и помыслитъ пременити времена и Законъ, и дастся въ руку его даже до времене и временъ и полувремене: 26 и судище сядетъ, и власть его преставятъ еже потребити и погубити до конца: 27 царство же и власть и величество царей, иже под всемъ небесемъ Дастся Святымъ Вышняго: и Царство Его Царство Вечное, и вся власти Тому работати будутъ и слушати. 28 До зде скончание Словесе. Азъ Даниилъ, надолзе Размышления моя Смущаху мя, и зракъ мой пременися на мне, и Глаголъ въ сердцы моемъ соблюдохъ». Самое тяжелое в том, что в последнее время идет борьба разума. Поэтому диавол и выпустил всю свою мощь (компьюторы, телевизоры, сотовые телефоны) – все, что уводит от Бога. Нет, чтоб лишний раз посмотреть на Лик Бога – Образа Божии – мы сидим перед телевизорами и компьюторами - этими гробами - и все свое время посвящаем им. Если удается свободная минута, мы можем часами говорить по сотовому телефону или по «ком-пью-терн-ой» системе. Даже избранные Бога – старцы - и то позируют перед телевизором, этим лишают человека лишний раз упасть перд Богом, перед Его Образами и вылить душу Ему, как Живому. Потому что появляется неверие в Божество: верят больше видимому священнику, чем Невидимому Богу. Поэтому очень страшная последняя эпоха этого времени «бо» - четвертая. * * * * * * * И, наконец, Самое Главное – Имя Бога: Господеви. В каком же падеже стоит Г о с п о д е в и 1 (Иовъ 1, ст. 21) «21… яко ГосподевиИзволися, Тако Бысть; » 2 (Пророка Осии 12, ст. 2) «2 И Судъ Господеви ко Иуде, еже Отмстити Иакова: по путемъ его и по начинаниемъ его Воздастъ ему». 3 (Исаиа 23, ст.18) «18 И будетъ его купля и мзда Свято (Кем? Творительный падеж) Господеви, не имъ собрано будетъ, но живущимъ пред Господем, вся купля его, ясти и пити и наполнитися, и въ сытость, на память пред Господемъ». 4 (Судей Израилевыхъ 13, ст. 19) «19 И взя Маное козлища от козъ и жертву, и вознесе на Камень Господеви Чудная Творящему: Маное же и жена его зряста». 5 (1 Царствъ 1, ст. 25) «25 И приведоша е пред Господа: и закла отец его жертву, юже творяше от дний на дни Господеви: и приведоша отроча, и закла телца. И приведе Анна мати отроча ко Илию» 6 (1 Царствъ 1, ст. 28) (три раза) «28 …и азъ отдаю е Господеви во вся дни живота его на Служение Господеви. И поклонися тамо Господеви ». 7 (Исходъ 8, ст. 8) «8 Призва же фараонъ Моисеа и Аарона и рече: помолитеся о мне ко Господу, да Отженетъ от мене жабы и от людий моихъ: и отпущу люди, и Пожрутъ (проглотят) Господеви » 8 (Исходъ 8, ст. 27) «27 …путемъ триехъ дний пойдемъ въ пустыню и Пожремъ Господу Богу нашему, якоже Рече Господь намъ». 9 (Левитъ 22, ст. 22) «22… слепо, или сокрушено, или языкъ урезанъ имущо, или червиво, или крастово, или лишаво, да не принесутъ техъ Господу, и въ Жертву не дадите от нихъ на Олтарь Господеви ». (В одном предложении Слово Господь и Господеви – оба Слова в дательном падеже. Почему? Для сравнения: (Исходъ 10, ст. 24-26) «24 И призва фараонъ Моисеа и Аарона, глаголя: идите, послужите Господу Богу вашему: токмо овцы и волы оставите: стяжание же ваше да идетъ с вами. 25 И рече Моисей: ни: но и ты нам даси всесожжения и жертвы, яже сотворимъ Господу Богу нашему: 26 и скотъ наш пойдет съ нами, не оставимъ и копыта: от нихъ бо возмемъ на службу Господу Богу нашему: мы же не вемы, чимъ послужимъ Господу Богу нашему, дондеже дойдемъ тамо») 10 (Левитъ 23, ст. 3) «3… въ шесть дний да сотвориши дела, и въ день седмый суббота, покой нареченный Святъ Господеви, всякаго дела да не сотворите: суббота есть Господеви во всемъ обитании вашемъ». 11 (Числа 9, ст. 13) «13 И человекъ, иже аще чистъ будетъ, и на пути далече несть, и оставитъ Сотворити Пасху, Потребится душа та от людий своихъ: яко Дара Господеви не принесе во время свое, грехъ свой прииметъ человекъ той». 12 (Исходъ 15, ст. 21) «21 преднача же имъ Мариамъ, глаголющи: поимъ (о Ком? ) Господеви, Славно Богъ Прославися: коня и всадника вверже въ море». 13 (Исходъ 15, ст. 22) «22 Поятъ же Моисей сыны Израилевы от моря Чермнаго и веде ихъ въ пустыню Суръ: и идяху три дни въ пустыни, и не обретаху воды пити». 14 (Пророка Исаии 3, ст.8) «8 яко оставленъ бысть Иерусалимъ, и Иудеа паде, и языкъ ихъ со беззакониемъ, не покаряющься Господеви » 15 (Пророка Исаии 19, ст.19) «19 В той день будетъ Жертвенникъ (чей? Кому? ) Господеви въ земли египетстей и столпъ въ Пределехъ Его (Кого? ) Господеви. 20 И будетъ въ Знамение во векъ (Чей? Кого? ) Господеви въ земли египетстей: яко возопиютъ ко Господу на оскорбляющия ихъ, и Послетъ имъ Господь Человека, Иже Спасетъ я, Судяй Спасетъ я. 21 И Познанъ Будетъ Господь египтяномъ: и уведятъ египтяне Господа въ той день и сотворятъ Жертвы и Дары, и Обещаютъ обеты (Кем? Кому? ) Господеви и воздадятъ. 22 И Поразитъ Господь египтянъ язвою великою и Исцелитъ ихъ цельбою, и обратятся ко Господеви, и Услышитъ ихъ и Исцелитъ ихъ цельбою». Пророк Исаиа о Господеви 1 (Исаиа 27, ст. 13) «13 И будетъ въ той день, вострубятъ трубою великою, и приидутъ погубляемии во стране ассирийстей и погубляемии во Египте, и поклонятся Господеви на Г оре С вятей во Иерусалиме». 2 (Исаиа 33, ст.6) «5 Святъ Богъ Живый въ Вышнихъ, наполнися Сионъ Суда и Правды. 6 В законе предадятся, въ сокровищихъ Спасение наше, тамо Премудрость и Хитрость и Благочестие ко Господеви: Сия Суть Сокровища Правды». 3 (Исаиа 34, ст.6) «5 Упися Мечь Мой на Небеси: се, на Идумею Снидетъ и на люди пагубныя съ Судомъ. 6 Мечь Господень наполнися крове, Растолсте тукомъ, от крове козловъ и агнцевъ и от тука козловъ и овновъ: яко Жертва Господеви въ Восоре, и Заклание велие во Идумеи». 4 (Исаиа 37, ст. 4) «4 да Услышитъ Господь Богъ твой словеса Рапсакова, яже посла царь ассирийский, господин его, укаряти Бога Живаго и поносити Словесы, яже Слыша Господь Богъ Твой, и да помолишися ко Господеви Богу твоему о оставшихся сихъ». 5 (Исаиа 37, ст. 15) «15 И помолися Езекиа ко Господеви, глаголя…». 6 (Исаиа 38, ст. 2) «1 Бысть же в то время, разболеся Езекиа до смерти. И прииде къ нему Исаиа Пророкъ сынъ Амосовъ и рече къ нему: Сия Глаголетъ Господь: Устрой о доме твоемъ, умираеши бо ты и не будеши живъ. 2 И обрати Езекиа лице свое ко стене и помолися ко Господеви глаголя: 3 помяни, Господь, како ходихъ пред тобою со Истиною и сердцемъ Истиннымъ, и угодная пред Тобою сотворихъ. И плакася Езекиа плачемъ великимъ. 4 И бысть Слово Господне ко Исаии Глаголя: 5 иди и рцы Езекии: тако Глаголетъ Господь Богъ Давида отца твоего: Услышахъ Молитву твою и Видехъ слезы твоя, Се, Прилагаю къ летомъ твоимъ летъ пятьнадесять…». 7 (Исаиа 42, ст. 10) « 8 Азъ Господь Богъ, Сие Мое Есть Имя, Славы Моея иному Не дамъ, ниже Добродетелей Моихъ истуканнымъ. 9 Яже из Начала, Се, Приидоша, и Новая, яже Азъ Возвещу, и прежде неже Возвестити, Явишася вамъ. 10 Воспойте (Кем? ) Господеви Песнь Нову: Началство Его, прославите Имя Его от конецъ земли, сходящии в море и плавающии по нему, острови и живущии на нихъ». 8 (Исаиа 54, ст. 1-14) «1 Возвеселися, неплоды, нераждающая, возгласи и возопий, нечревоболевшая, яко многа чада пустыя паче, нежели имущия мужа. 2 Рече бо Господь: разшири место кущи твоея и покрововъ твоихъ, водрузи, не пощади, продолжи ужя твоя и колие твое укрепи, 13 и вся сыны твоя научены Богомъ, и во мнозе мире чада твоя. 14 И Правдою возградишися: удалися от неправеднаго, и не убоишися, и трепетъ не приближится тебе. 9 (Исаиа 56, ст. 1-7) «1 Сия Глаголетъ Господь: сохраните Судъ и сотворите Правду, приближися бо Спасение Мое Приити и Милость Моя Открытися. 2 Блаженъ мужъ творяй сия, и человекъ держайся ихъ, и храняй субботы не оскверняти, и блюдый руце свои не творити неправды. 3 Да не глаголетъ иноплеменникъ приложивыйся ко Господеви: еда Отлучит мя Господь от людий Своихъ? и да не глаголет каженикъ, яко азъ есмь древо сухо. 4 Сия Глаголетъ Господь каженикомъ: елицы сохранятъ субботы Моя и Изберутъ, яже Азъ хощу, и Содержатъ Завеъ Мой, 5 Да имъ въ Дому Моем и во Ограде Моей Место Именито, Лучшее от сыновъ и дщерей, Имя Вечно Дамъ имъ, и не оскудеетъ: 6 и иноплеменникомъ приложившимся Господеви Работати ему и Любити Имя Господне, Еже Быти ему в рабы и рабыни, и вся снабдящия субботы Моя Не оскверняти и Держащия Заветъ Мой, 7 Введу я въ Гору Святую Мою и Возвеселю я въ Дому Молитвы Моея: Всесожжения ихъ и Жертвы ихъ будут Приятны на Требнице Моем: Домъ бо Мой Дом Молитвы Наречется всемъ языкомъ, » 10 (Исаиа 66, ст. 1-24) «1 Тако Глаголетъ Господь: Небо Престол мой, земля же Подножие Ногу Моею: кий домъ созиждете Ми, и кое место Покоища Моего? 2 Вся бо Сия Сотвори Рука Моя, и Сия Суть Вся Моя, Глаголетъ Господь. И на кого Воззрю, токмо на кроткаго и молчаливаго и трепещущаго Словесъ Моихъ? 3 Беззаконникъ же жряй ми телца, яко убиваяй пса: и приносяй семидалъ, яко кровь свиную: даяй ливанъ въ память, аки хулникъ. И тии избраша пути своя, и мерзости ихъ, яже душа ихъ изволи. 4 И Азъ Изберу поругания ихъ и грехи ихъ Воздамъ имъ: яко Звахъ ихъ, и не послушаша Мене, Глаголахъ, и преслушаша и сотвориша злое предо Мною, и яже Не хотехъ, избраша. 5 Услышите Глаголъ Господень, трепещущии Словесе Его: рцыте, братия, ненавидящимъ васъ и гнушающимся, да Имя Господне Прославится и Явится во веселии ихъ, и они посрамятся. 6 Гласъ вопля от града, гласъ от Храма, Гласъ Господа Воздающаго Воздаяние сопротивящимся. 7 Прежде неже чревоболети ей, роди, прежде неже приити труду чревоболения, избеже и породи мужескъ полъ. 8 Кто слыша сицевое, и кто виде сице? аще родила земля с болезнию во единъ день? или и родися языкъ весь купно, яко поболе и роди Сионъ дети своя? 9 Азъ же Дахъ Чаяние сие, и не помянулъ еси Мене, Рече Господь. Не се ли, Азъ родящую и неплодную Сотворихъ? Рече Богъ твой. 10 Веселися, Иерусалиме, и торжествуйте въ немъ, вси любящии его и живущии въ немъ: радуйтеся вкупе съ нимъ радостию, вси елицы плакасте о немъ, 11 да Ссете и Насытитеся от Сосца Утешения Его, да Ссавше Насладитеся от Входа Славы Его. 12 яко Сия Глаголетъ Господь: Се, Азъ Укланяю на ня аки Реку мира, и аки Потокъ Наводняемый Славу языковъ: дети ихъ на рамена Взяты Будутъ и на колену Утешатся. 13 якоже аще кого мати утешаетъ, тако и Азъ Утешу вы, и во Иерусалиме Утешитеся 14 и узрите, и возрадуется сердце ваше, и кости ваша яко трава прозябнутъ: и Познается Рука Господня боящимся Его, и Запретитъ непокаряющимся. 15 Се бо, Господь яко Огнь Приидетъ, и яко Буря Колесницы Его, Воздати Яростию Отмщение Свое и Прещение во пламени огненне: 16 Огнемъ бо Господнимъ Судитися Будетъ вся земля, и Мечемъ Его всяка плоть: мнози язвени будутъ от Господа. 17 Очищающиися и Освящающиися во вертоградехъ и въ преддвериихъ ядущии мясо свиное и мерзости и мыши вкупе погибнутъ, Рече Господь. 18 И Азъ дела ихъ и помышление ихъ Вемъ, и Гряду Собрати вся народы и языки, и Приидутъ и Узрят Славу Мою: 19 и Оставлю на нихъ Знамение, и Послю от нихъ Спасеныхъ во языки, во Фарсисъ и въ Фудъ, и въ Лудъ и въ Мосохъ, и въ Фовель и во Елладу, и во островы дальния, иже не слышаша Имене Моего, ниже видеша Славу Мою: и возвестятъ Славу Мою во языцехъ, 20 и приведутъ братию вашу от всехъ языкъ Даръ Господеви, съ коньми и колесницами и съ носилами мсковъ, под сеньми во Святый градъ Иерусалимъ, Рече Господь, аки бы принесли сынове Израилевы жертвы своя Мне со Псалмы в Домъ Господень: 21 и от техъ Поиму Себе Жерцы и Левиты, Рече Господь.22 якоже бо Небо Ново и земля нова, Яже Азъ Творю, пребываютъ предо Мною, Глаголетъ Господь, тако станетъ семя ваше и имя ваше: 23 и будетъ месяцъ от месяца, и суббота от субботы, приидетъ всяка плоть Поклонитися предо Мною во Иерусалимъ, Рече Господь: 24 и изыдутъ и Узрятъ трупы человековъ преступивших Мне: червь бо ихъ не скончается, и огнь ихъ не угаснетъ, и будутъ въ позоръ всяцей плоти». Пророк Давид о Господеви 1 (Псаломъ 7, ст. 1) «1 Псаломъ Давиду, егоже Воспетъ Господеви о словесехъ Хусиевыхъ, сына Иемениина, 7» 2 (Псаломъ 9, ст. 12) «12 Пойте Господеви, Живущему въ Сионе, возвестите во языцехъ Начинания Его» 3 (Псаломъ 12, ст. 7) «7 Азъ же на Милость Твою уповахъ: возрадуется сердце мое о Спасении Твоемъ: воспою Господеви Благодеявшему мне и пою Имени Господа Вышняго». 4 (Псаломъ 15, ст. 2) «2 Рехъ Господеви: Господь мой Еси Ты, яко благихъ моихъ Не требуеши». 5 (Псаломъ 17, ст. 1) «1 Въ конецъ, отроку Господню Давиду, яже Глагола Господеви словеса песни сея, въ день, въ оньже Избави его Господь от руки всехъ врагъ его и из руки Саули: и рече». 6 (Псаломъ 21, ст. 31) «31 И семя мое поработаетъ Ему: возвеститъ Господеви родъ грядущий: »). 7 (Псаломъ 32, ст. 26, ст. 6) «6 И ныне се, Вознесе главу мою на враги моя: обыдохъ и пожрохъ въ Селении Его Жертву Хваления и Воскликновения: пою и воспою Господеви ». 8 (Псаломъ 28, ст. 1) «1 Принесите Господеви, сынове Божии, принесите Господеви сыны овни, принесите Господеви Славу и Честь: 2 принесите Господеви Славу Имени Его: поклонитеся Господеви во Дворе Святемъ Его». 9 (Псаломъ 31, ст. 5) «5 Беззаконие мое познахъ и греха моего не покрыхъ, рехъ: исповемъ на мя беззаконие мое Господеви: и Ты Оставилъ Еси нечестие сердца моего». 10 (Псаломъ 36, ст. 4) «4 Насладися Господеви, и Дастъ ти прошения сердца твоего … 7 Повинися Господеви и умоли Его. Не ревнуй спеющему въ пути своемъ, человеку творящему законопреступление». 11 (Псаломъ 67, ст. 33-35) «33 Царства земная, пойте Богу, воспойте Господеви, 34 Возшедшему на Небо небесе на востоки: се, Дастъ Гласу Своему Гласъ Силы. 35 Дадите Славу Богови: » 12 (Псаломъ 73, ст. 17) «17 Ты Сотворилъ Еси вся пределы земли: жатву и весну Ты Создалъ Еси я. 18 Помяни сия: врагъ Господеви, и людие безумнии раздражиша Имя Твое. 13 (Псаломъ 75, ст. 12) «12 Помолитеся и воздадите Господеви Богу нашему: вси, иже окрестъ Его, принесутъ дары 13 страшному и отъемлющему духи князей, страшному паче царей земныхъ» 14 (Псаломъ 88, ст. 7) «6 Исповедятъ Небеса Чудеса Твоя, Господи, ибо Истину Твою въ Церкви Святыхъ. 7 яко кто во облацехъ уравнится Господеви? уподобится Господеви въ сынехъ Божиихъ? ». 15 (Псаломъ 90, ст. 2) «1 Живый въ Помощи Вышняго, въ Крове Бога Небеснаго Водворится, 2 Речетъ Господеви: Заступникъ Мой Еси и Прибежище Мое, Богъ Мой, и Уповаю на Него. 3 Яко Той Избавитъ тя от сети ловчи и от словесе мятежна». 16 (Псаломъ 91, ст. 2) «2 Благо Есть исповедатися Господеви и пети Имени Твоему, Вышний: 3 возвещати заутра Милость Твою и Истину Твою на всяку нощь, 4 въ десятоструннемъ псалтири съ песнию въ гуслехъ». 17 (Псаломъ 94, ст. 1) «1 Приидите, возрадуемся Господеви, воскликнемъ Богу Спасителю нашему: 2 предваримъ Лице Его во исповедании, и во псалмехъ воскликнемъ Ему: 3 яко Богъ Велий Господь, и Царь Велий по всей земли». 18 (Псаломъ 95, ст. 1-6) «1 Воспойте Господеви Песнь нову, воспойте ( Господеви вся земля: 2 воспойте Господеви, Благословите Имя Его: Благовестите день от дне Спасение Его. 3 Возвестите во языцехъ Славу Его, во всех людехъ Чудеса Его. 4 яко Велий Господь и Хваленъ зело, Страшенъ Есть над всеми боги. 5 Яко вси бози языкъ бесове: Господь же Небеса Сотвори. 6 Исповедание и красота пред Нимъ, Святыня и Великолепие во Святиле Его. 7 Принесите Господеви, отечествия языкъ, принесите Господеви Славу и Честь. 8 Принесите Господеви Славу Имени Его: возмите Жертвы и входите во Дворы Его. 9 Поклонитеся Господеви во Дворе Святемъ Его: да подвижится от Лица Его вся земля». 19 (Псаломъ 97, ст. 1) «1 Воспойте Господеви Песнь Нову, яко Дивна Сотвори Господь: Спасе Его Десница Его и Мышца Святая Его. 2 Сказа Господь Спасение Свое, пред языки Откры Правду Свою. 3 Помяну Милость Свою Иакову и Истину Свою дому Израилеву: видеша вси концы земли Спасение Бога нашего. 4 Воскликните Богови, вся земля, воспойте и радуйтеся и пойте 5 Пойте Господеви въ гуслехъ, въ гуслехъ и гласе псаломсте, 6 въ трубахъ кованыхъ и гласомъ трубы рожаны: вострубите пред Царемъ Господемъ. 7 Да подвижится море и исполнение его, вселенная и вси живущии на ней. 8 Реки восплещутъ рукою вкупе, горы возрадуются 9 от Лица Господня, яко Грядетъ, яко Идетъ Судити земли: Судити вселенней въ Правду, и людемъ Правостию». 20 (Псаломъ 99, ст.2) «2 работайте Господеви въ веселии, внидите пред Нимъ въ радости». 21 (Псаломъ 101, 1-23) «1 Молитва нищаго, егда уныетъ и пред Господемъ пролиетъ моление свое, 101. 2 Господи, услыши молитву мою, и вопль мой къ Тебе да приидетъ. 3 Не отврати Лица Твоего от мене: въ оньже аще день скорблю, Приклони ко мне Ухо Твое: въ оньже аще день призову Тя, скоро Услыши мя. 18 Призре на молитву смиренныхъ и Не уничижи моления ихъ. 19 Да напишется сие въ родъ инъ, и людие зиждемии восхвалятъ Господа: 20 яко Приниче съ Высоты Святыя Своея, Господь съ Небесе на землю Призре, 21 Услышати воздыхание окованныхъ, Разрешити сыны умерщвленныхъ: 22 Возвестити въ Сионе Имя Господне и Хвалу Его во Иерусалиме, 23 внегда собратися людемъ вкупе и царемъ, еже работати Господеви ». 22 (Псаломъ 103, ст. 33) «33 Воспою Господеви въ животе моемъ, пою Богу моему, Дондеже Есмь: 34 да усладится Ему беседа моя, азъ же возвеселюся о Господе». 23 (Псаломъ 104, ст. 1) «1 Исповедайтеся Господеви и призывайте Имя Его, возвестите во языцехъ Дела Его». 24 (Псаломъ 105, ст. 1) «1 Исповедайтеся Господеви, яко Благъ, яко въ векъ Милость Его. 2 Кто возглаголетъ Силы Господни, слышаны сотворитъ вся Хвалы Его? 3 Блажени хранящии Судъ и творящии Правду во всякое время». 25 (Псаломъ 106) «1 Исповедайтеся Господеви, яко Благъ, яко въ векъ Милость Его. 8 Да исповедятся да исповедятъ Господеви Милости Его и Чудеса Его сыновомъ человеческимъ» … 15 Да исповедятся да исповедятъ Господеви Милости Его и Чудеса Его сыновомъ человеческимъ» … 21 Да исповедятся да исповедятъ Господеви Милости Его и Чудеса Его сыновомъ человеческимъ: 31 Да исповедятся да исповедятъ Господеви Милости Его и Чудеса Его сыновомъ человеческимъ. 26 (Псаломъ 108, ст. 30) «30 Исповемся Господеви зело усты моими и посреде многих Восхвалю Его». 27 (Псаломъ 113, ст. 23) «23 Благословени вы Господеви, Сотворшему Небо и землю». 28 (Псаломъ 113, ст. 24) «24 Небо Небесе Господеви, землю же Даде сыновомъ человеческимъ. » 29 (Псаломъ 117, ст. 1) «1 Исповедайтеся Господеви, яко Благъ, яко въ векъ Милость Его». 30 (Псаломъ 117, ст. 19) «19 отверзите мне врата Правды: вшедъ въ ня, Исповемся Господеви ». 31 (Псаломъ 118, ст. 126) «126 Время Сотворити Господеви: разориша Законъ Твой». 32 (Псаломъ 131, ст. 2) «2 яко Клятся Господеви, Обещася Богу Иаковлю». 33 (Псаломъ 131, ст. 4) «4 аще Дамъ сонъ Очима Моима, и Веждома Моима Дремание, и Покой Скраниама Моима: 5 Дондеже Обрящу Место Господеви, Селение Богу Иаковлю». 34 (Псаломъ 135, ст. 1) «1 Исповедайтеся Господеви, яко Благъ: яко въ векъ Милость Его. 2 Исповедайтеся Богу Боговъ: яко въ векъ Милость Его». (Псаломъ 139, ст. 7) «7 Рехъ Господеви: Богъ Мой Еси Ты, Внуши, Господи, Гласъ Моления Моего». 35 (Псаломъ 146, ст. 7) «7 Начните Господеви во Исповедании, пойте Богови нашему въ гуслехъ». 36 (Псаломъ 149, ст. 1) «1 Воспойте Господеви Песнь Нову: Хваление Его въ Церкви Преподобныхъ. 2 Да возвеселится Израиль о Сотворшем его, и Сынове Сиони возрадуются о Цари своемъ». 37 (Псаломъ 151) «Сей псаломъ особь писанъ, Давидовъ, и вне числа 150 Псалмовъ, внегда единоборствоваше на Голиафа. Мал бехъ въ братии моей и юнший въ дому отца моего: пасохъ овцы отца моего. Руце мои сотвористе органъ, и персты мои Составиша Псалтирь. И Кто Возвеститъ Господеви моему? Самъ Господь, Самъ Услышитъ: Самъ Посла Ангела Своего, и Взятъ мя от овецъ отца моего, и Помаза мя Елеемъ Помазания Своего. Братия моя добри и велицы: и Не благоволи въ нихъ Господь. Изыдохъ въ сретение иноплеменнику, и проклятъ мя идолы своими. Аз же исторгнувъ мечь от него, обезглавихъ его и отъяхъ поношение от сыновъ Израилевыхъ». + + + + + + + + + + + + + + + (Псалтирь, по кафизме 10) «Страшного дне Пришествия Твоего ужасаюся, Христе, и неумытнаго Судилища бояйся, Господи, ужасаюся и трепещу, яко имый множество согрешений: но прежде конца яко Милостивъ Богъ, Обрати и Спаси мя, Спасе мой Многомилостиве. «Слава»: Егда Престоли на Судъ Поставятся, Господи, и Судилищу Твоему предстанутъ человецы: не предпочтется царь воина, не преимуществитъ владыка раба: кийждо (бо) от своихъ делъ или прославится или постыдится «И ныне»: Великихъ Дарований, Чистая Дево Богомати, Ты Сподобилася Еси: яко Родила Еси Плотию Единаго от Троицы, Христа Жизнодавца, во Спасение душъ нашихъ. (Молитва) Господи Боже нашъ, въ Милости Богатый и въ Щедротахъ Непостижимый, Едине по Естеству Безгрешенъ, и насъ ради, кроме греха Бывъ Человекъ, Услыши въ часъ сей болезненное мое сие моление, яко нищъ и убогъ есмь от Делъ Благихъ, и сердце мое смятеся внутрь мене: Ты Иисусе Христе (бо) Веси, Вышний Царю, Господи Небесе и земли, яко всю мою юность во гресехъ иждихъ: и вследъ похотей плоти моея ходихъ, весь смехъ демоновъ быхъ, весь диаволу последовахъ, выну въ тимении сластей валяяйся: омрачився бо помышлениемъ от младенства («будь готов! »: «всегда готов! » - клятва пионеров и октябрят), даже и до ныне, никогдаже восхотехъ сотворитиВолю Твою Святую, но весь от наветующихъ мя страстей пленився (телевизор, компьютер, телефоны и т.д. всё - с невидимою сетью дьявола, стали нашими страстями), смехъ и поругание демоновъ быхъ, никакоже во уме помышляяй, яко нестерпимый гневъ еже на грешники прещения Твоего, и лежащую геенну огненную. Якоже отсюду во отчаяние впадый, и никакоже въ чувстве обращения бывъ, пустъ и нагъ еже от Твоея Дружбы быхъ. Кий бо видъ греха не содеяхъ; кое дело демонское не содеяхъ; кое деяние студное и блудное не съ преимуществомъ и тщаниемъ совершихъ; умъ воспоминаньми плотскими осквернихъ, тело смешеньми окаляхъ, духъ сосложениемъ осквернихъ, всякъ удъ (окаянныя) грешныя моея плоти служити и работати грехомъ возлюбихъ. И кто прочее не возрыдаетъ мя (окаяннаго) грешнаго; кто не восплачетъ мя осужденнаго; (азъ) бо единъ, Владыко, Ярость Твою прогневахъ: азъ единъ Гневъ Твой на мя разжегохъ: азъ единъ лукавое пред Тобою сотворихъ, превозшедъ и препобедивъ вся от века грешники, несравненно погрешивый, и непрощенно. Но понеже Многомилостивый, Благоутробный Еси Человеколюбче, и Ожидаеши человеческого Обращения: се и азъ ввергаю себе пред страшное и нестерпимое Твое Судище, и якоже Причистымъ Твоимъ Ногамъ касаяйся, из глубины души взываю Ти: Очисти, Господи, Прости, Благоприменителю, Помилуй немощь мою, Приклонися недоумению моему, Вонми молению моему и слезъ моихъ Не премолчи. Приими мя, кающагося и заблуждшаго Обрати, обращающагося Объими и молящагося Прости. Не бо Положилъ Еси Покаяние праведнымъ, Не положилъ Еси Прощение не согрешающимъ: но Положилъ Еси Покаяние мне, грешному, въ нихже въ Негодование Твое содеяхъ: нагъ и обнаженъ пред Тобою предстою, Сердцеведче Господи, Исповедаяй моя грехи: не (бо) могу воззрети и видети Высоту Небесную, от тяжести греховъ моихъ сляцаемь. Просвети убо очи сердца моего, и Даждь ми Умиление въ Покаянии, и Сокрушение сердца ко Исправлению: да со Благою Надеждою и Истиннымъ Уверениемъ, къ Тамошнему Миру пойду, хваля и Благословя выну Всесвятое Имя Твое, Отца и Сына и Святого Духа, ныне и присно и во веки вековъ. Аминь». + + + + + + + + + + + + + + (2 Петра 1, ст. 20-21) «20 Сие прежде ведуще, яко всяко Пророчество Книжное по своему сказанию Не бывает. 21 Ни бо волею бысть когда человекомъ Пророчество, но от Святаго Духа Просвещаеми Глаголаша Святии Божии Человецы». (2 Петра 2, ст. 1) «1 Быша же и лживии пророцы въ людехъ, якоже и въ васъ будутъ лживии учителие, иже внесутъ ереси погибели, и Искупльшаго ихъ Владыки отметающеся, приводяще себе скору погибель». (1 Коринфяномъ 10, ст. 21-27) «21 Не можете Чашу Господню пити и чашу бесовскую: не можете Трапезе Господней Причащатися и трапезе бесовстей. 22 Или раздражаемъ Господа? еда крепчайши Его есмы? 23 Вся ми леть суть, но не вся на пользу: вся ми леть суть, но не вся Назидаютъ. 24 Никтоже своего си да ищетъ, но еже ближняго кийждо. 25 Все, еже на торжищи продаемое, ядите, ничтоже сумнящеся, за совесть: 26 Господня бо земля и исполнение ея. 27 Аще ли кто от неверныхъ призываетъ вы, и хощете ити, все предлагаемое вамъ ядите, ничтоже сумнящеся, за совесть». (1 Коринфяномъ 1, ст. 26-31) «26 Видите бо (падшие века бо) Звание ваше, братие, яко не мнози премудри по плоти, не мнози сильни, не мнози благородни: 27 но буяя мира Избра Богъ (Господин Слова Святого), да премудрыя Посрамитъ, и немощная мира Избра Богъ, да Посрамитъ крепкая: 28 и худородная мира и уничиженная Избра Богъ, и не сущая, да сущая Упразднитъ, 29 яко да не похвалится всяка плоть пред Богомъ. 30 Из Негоже вы Есте о Христе Иисусе, Иже Бысть нам Премудрость от Бога, Правда же и Освящение и Избавление, 31 да, якоже Пишется: хваляйся, о Господе да Хвалится». (Апокалипсис 19, ст. 10-16) «10 И падъ пред ногама Его, поклонихся Ему: и Глагола ми: виждь, ни: клевретъ ти есмь и братий твоихъ Имущихъ Свидетелство Иисусово: Богу поклонися: Свидетелство бо Иисусово Есть Духъ Пророчествия. 11 И видехъ Небо Отверсто, и Се, Конь Белъ, и Седяй на Немъ Веренъ и Истиненъ, и Правосудный и Воинственный: 12 Очи же Ему (Еста) яко Пламень Огненъ, и на Главе Его Венцы мнози: Имый Имя Написано, Еже никтоже весть, токмо Онъ Самъ: 13 и Облеченъ въ Ризу Червлену Кровию. И Нарицается Имя (Иисусъ) Его Слово Божие. 14 И Воинства Небесная Идяху Вследъ Его на Конехъ Белыхъ, Облечени въ Виссонъ Белъ и Чистъ. 15 И из Устъ Его Изыде Оружие (Слово) Остро, да Темъ Избиетъязыки: и Той Упасетъ я Жезломъ Железнымъ, и Той Перетъ Точило Вина Ярости и Гнева Божия Вседержителева. 16 И Имать на Ризе и на Стегне Своемъ Имя Написано: Царь царемъ и Господь господемъ».
Благодарим Иисуса Христа – Господа Господеви Бога нашего, Его Пречистую Матушку Богородицу, Всех Пророков и Святых, Всех Архангелов, и Ангелов . Дано через Марию Дмитриевну Кулагину, 20 июля 2012 г НСО, г. Болотное, ул. Нарымская, д. 13 Укрух 18 «Движение Живого Организма и мертвого организма» Набирала в электронном виде Наталия Васильевна Матвиенко, г. Новосибирск, ул. Д. Давыдова 1, кв. 92 Ошибки исправлены составителем в материальном виде (Экземпляр № 1) 11 мая 2015 г. Ошибки исправлены, внесены изменения в электронный вид (слова помечены желтым цветом) 9 декабря 2015 г. Распечатано (Экземпляр № 2) 13 декабря 2016 г. Первичная перепроверка ошибок и внесение изменений составителя в электронный вид: 13 декабря 2015 г. (выделено желтым цветом – изменение высоты и толщины букв, красным цветом – орфографические ошибки и вставки составителя; зеленый цвет – пауза, останов). Взят на перепроверку Экземпляр № 2 27 декабря 2016 г. Вторичная перепроверка ошибок и внесение изменений составителя из Экземпляра № 2 в Экземпляре № 1(выделено цветом морской волны): 10 февраля 2016 г., 2 апреля 2016 г. Распечатано: (Экземпляр № 3) 12 февраля 2016 г., Закрыто: 2016 г., 4 апреля. Основные Книги, в Которых Идет Потерянная в переводе Библии Правда - это Двенадцать Книг - «Двенадцать Хлебов Преломления» - с большой информацией, взятой из Библии на Церковно-славянском языке (в некоторых книгах); а маленькие Книжки - это в помощь человеку, чтоб он мог почитать, и, если возникнет желание - прочитать больше, и с подтверждением большого количества примеров, взятых из Библии на Церковно-славянском языке. В маленьких Книжках Показано расхождение в переводе, и поэтому в некоторых книгах идет информация - как на Церковно-славянском (в некоторых Книгах), так и на синодальном русском переводе. Популярное:
|
Последнее изменение этой страницы: 2017-03-03; Просмотров: 635; Нарушение авторского права страницы