Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


Во имя Отца,и Сына,и Святаго Духа,Аминь.



ЧИН ПРИСОЕДИНЕНИЯ АРМЯН.

Каноническая справка.

Монофизитство - ересь, появившаяся в V веке. Основателями ее были архим. Евтихий, Диоскор патр. Александрийский и Севир Антиохийский. Они учили, что во Христе не две, а одна природа, причем при Воплощении человечество было поглощено Божеством. Ересь осуждена на IV Вселенском соборе. Этой ереси придерживаются армяне, копты, ефиопы, индийцы-малабарцы и сирийцы-яковиты .

В согласии с 95 правилом Трулльского Собора, они "должны творити рукописания и предавати анафеме ересь свою, ..и Евтихия, и Диоскора, и Севира, и прочих начальников таковых ересей, и их единомышленников, и все вышепоказанные ереси: и потом да приемлют святое Причастие". Порядок присоединения должен регламентироваться епархиальным архиереем. Он, в соответствии с постановлением Святейшего Синода (1840.II.20), может разрешить присоединение сектантов через Покаяние и без испрашивание каждый раз на то разрешения.

ЧИНОПОСЛЕДОВАНИЕ.

Архiерей или iерей, приходящаго да испытаетъ, како разумеетъ ученiе арменского вероисповедания:таже покажетъ ему отличiе онаго отъ ученiя Православныя Церкве.

По довольнемъ же испытанiи и наставленiи, повелитъ ему исповедати вся грехи, елики отъ юности своея памятствуетъ. Разрешения, по исповеди, не подаетъ ему. Въ часъ же присоединенiя поставляетъ его при входе въ церковь. Архiерей, одеянъ въ мантiю, епiтрахiль, омофоръ и мiтру, или iерей, одеянный въ епiтрахiль и фелонь, станетъ близь церковныхъ дверей, и желающаго быти православнымъ хрiстiаниномъ вопрошаетъ:

Хощеши ли отрещися отъ погрешений и неправостей армянского вероисповедания ?

Ответъ: Хощу.

Вопрошение: Хощеши ли приити въ соединение веры православно-кафолическия ?

Ответъ: Хощу.

Тогда предстоятель благословляетъ его, глаголя:

Во имя Отца,и Сына,и Святаго Духа,Аминь.

И возложивъ руку на приклоненную главу его, диакону рекшу: Господу помолимся, и клиру: Господи,помилуй, чтет молитву сию:

Господи Боже истины, призри на раба Твоего (имя), ищущаго прибегнути ко святей Твоей православней Церкви и подъ кровомъ Ея сохранитися. Обрати его отъ заблуждения прежняго пути его ко истинней яже въ Тя вере, и подаждь ему благодать, еже ходити въ заповедехъ Твоихъ. Да будутъ очи Твои взирающе на него милостию выну, и уши твои, же слышати гласъ моления его, и тако да сопричтится ко избранному Твоему стаду. Тя бо поютъ вся силы небесныя , и Твоя есть слава, Отца и Сына и Святаго Духа, во веки вековъ. Аминь.

По молитве сей, вопрошаетъ приемлимаго:

Вопросъ (Далее "В"): Отрицаешся ли неправаго мнения, аки бы в Господе нашем Иисусе Христе не два суть естества, Божеское и человеческое, но единое, поглощену бывшу Божеским естеству человеческому?

Ответъ (далее "О"): Отрицаюся.

В. Желаеши ли убо соединитися Святей,Православней,Кафоличестей,Восточней Церкви ?

О. Желаю от всего моего сердца.

В. Веруеши ли, и како, во Единаго Бога, в Троице славимаго, и поклоняешися ли Ему?

О. Верую во Единаго Бога, в Троице славимаго, Отца и Сына и Святаго Духа, и покланяюся Ему.

И сотворив земной поклон, чтет символ веры.

Посем предстоятель глаголет:

Благословенъ Богъ, просвещаяй всякаго человека, грядущаго въ мiръ.

И присоединяемого вопрошает:

Чтиши ли соборы Вселенския: Халкидонский, Константинопольский 2-ой, Константинопольский 3-й, Никейский 2-ой, и приемлиши ли утвержденныя сими соборы догматы и правила?

О. Почитаю и приемлю.

В. Святейшему Патриарху и православным архипастыремъ, яко преемникомъ апостольскимъ, от Святаго Духа поставленнымъ, обещаеши ли достодолжное почитание и въ делехъ духовныхъ послушание?

О. Обещаю от искренняго сердца.

Посем предстоятель подает присоединяемому конец омофора, аще святитель, или конец епитрахили, аще иерей, и глаголет:

Боже, ущедри ны и благослови ны, просвети лице Твое на ны и помилуй ны: познати на земли путь Твой, во всех языцех спасение Твое. Да исповедятся Тебе людие, Боже: да исповедятся Тебе людие вси. Да возвеселятся и да возрадуются языцы: яко судиши людем правостию и языки на земли наставиши. Да исповедятся Тебе людие, Боже, да исповедятся Тебе людие вси. Земля даде плод свой: благослови ны, Боже Боже наш, благослови ны, Боже: и да убоятся Его вси концы земли.

Таже предстоятель повелит ему колена преклонити и глаголет сам стихи сия:

Господи Боже Вседержителю, согрешающимъ образы покаяния предлагаяй и заблуждшимъ путь правый показуяй, во еже бы ни единому погибнути, но всемъ мощно бе спастися. Благодаримъ Тя, яко и сему рабу Твоему (имя рекъ) возсиялъ еси светъ познания Твоея истины, и сподобилъ еси его ко святей Твоей Православно-Кафоличестей Церкви прибегнути. Даждь убо ему соединитися оней нелицемерно и невозвратно: сопричти его избранному Твоему стаду: сотвори его сосудъ честенъ и жилище Святаго Твоего Духа, яко да темъ всегда просвещаемь и наставляемь, спасительныя заповеди Твоя нерушимо соблюдетъ, и тако небесныхъ Твоихъ благихъ восприятия сподобится. Ты бо еси Богъ милости и щедротъ и человеколюбия, и Тебе славу возсылаемъ, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки вековъ. Аминь.

По молитве повелевает ему возстати,глаголя:

Господь нашъ Иисусъ Христосъ, ключи царствия небеснаго апостоломъ вручивый, и давый имъ и ихъ преемникомъ власть вязати и решити грехи человековъ, чрезъ мене, недостойнаго архиерея (иерея), прощаетъ тя, чадо (имя рекъ), и разрешаетъ от связания клятвеннаго или запрещения, и от всехъ греховъ Твоихъ. И азъ, данною мне от Него властию, присоединяю тя ко православней Церкви и привожду ко общению божественныхъ Таинствъ церковныхъ, и благословляю тя Именемъ Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

Посем присоединенный станет, ожидая Литургии.

 

ЧИН ПРИСОЕДИНЕНИЯ АРМЯН.

Каноническая справка.

Монофизитство - ересь, появившаяся в V веке. Основателями ее были архим. Евтихий, Диоскор патр. Александрийский и Севир Антиохийский. Они учили, что во Христе не две, а одна природа, причем при Воплощении человечество было поглощено Божеством. Ересь осуждена на IV Вселенском соборе. Этой ереси придерживаются армяне, копты, ефиопы, индийцы-малабарцы и сирийцы-яковиты .

В согласии с 95 правилом Трулльского Собора, они "должны творити рукописания и предавати анафеме ересь свою, ..и Евтихия, и Диоскора, и Севира, и прочих начальников таковых ересей, и их единомышленников, и все вышепоказанные ереси: и потом да приемлют святое Причастие". Порядок присоединения должен регламентироваться епархиальным архиереем. Он, в соответствии с постановлением Святейшего Синода (1840.II.20), может разрешить присоединение сектантов через Покаяние и без испрашивание каждый раз на то разрешения.

ЧИНОПОСЛЕДОВАНИЕ.

Архiерей или iерей, приходящаго да испытаетъ, како разумеетъ ученiе арменского вероисповедания:таже покажетъ ему отличiе онаго отъ ученiя Православныя Церкве.

По довольнемъ же испытанiи и наставленiи, повелитъ ему исповедати вся грехи, елики отъ юности своея памятствуетъ. Разрешения, по исповеди, не подаетъ ему. Въ часъ же присоединенiя поставляетъ его при входе въ церковь. Архiерей, одеянъ въ мантiю, епiтрахiль, омофоръ и мiтру, или iерей, одеянный въ епiтрахiль и фелонь, станетъ близь церковныхъ дверей, и желающаго быти православнымъ хрiстiаниномъ вопрошаетъ:

Хощеши ли отрещися отъ погрешений и неправостей армянского вероисповедания ?

Ответъ: Хощу.

Вопрошение: Хощеши ли приити въ соединение веры православно-кафолическия ?

Ответъ: Хощу.

Тогда предстоятель благословляетъ его, глаголя:

Во имя Отца,и Сына,и Святаго Духа,Аминь.

И возложивъ руку на приклоненную главу его, диакону рекшу: Господу помолимся, и клиру: Господи,помилуй, чтет молитву сию:

Господи Боже истины, призри на раба Твоего (имя), ищущаго прибегнути ко святей Твоей православней Церкви и подъ кровомъ Ея сохранитися. Обрати его отъ заблуждения прежняго пути его ко истинней яже въ Тя вере, и подаждь ему благодать, еже ходити въ заповедехъ Твоихъ. Да будутъ очи Твои взирающе на него милостию выну, и уши твои, же слышати гласъ моления его, и тако да сопричтится ко избранному Твоему стаду. Тя бо поютъ вся силы небесныя , и Твоя есть слава, Отца и Сына и Святаго Духа, во веки вековъ. Аминь.

По молитве сей, вопрошаетъ приемлимаго:

Вопросъ (Далее "В"): Отрицаешся ли неправаго мнения, аки бы в Господе нашем Иисусе Христе не два суть естества, Божеское и человеческое, но единое, поглощену бывшу Божеским естеству человеческому?

Ответъ (далее "О"): Отрицаюся.

В. Желаеши ли убо соединитися Святей,Православней,Кафоличестей,Восточней Церкви ?

О. Желаю от всего моего сердца.

В. Веруеши ли, и како, во Единаго Бога, в Троице славимаго, и поклоняешися ли Ему?

О. Верую во Единаго Бога, в Троице славимаго, Отца и Сына и Святаго Духа, и покланяюся Ему.

И сотворив земной поклон, чтет символ веры.

Посем предстоятель глаголет:


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-19; Просмотров: 159; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.02 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь