Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Неделя четвертая по Пасце, разслабленнаго
В субботу вечера, на малей вечерни На Го́споди воззва́х: стихиры воскресны 4, глас 3: Твои́м Кресто́м, Христе́ Спа́се, / сме́рти держа́ва разруши́ся, / и диа́воля пре́лесть упраздни́ся, / род же челове́ческий, ве́рою спаса́емый, / песнь Тебе́ всегда́ прино́сит. Просвети́шася вся́ческая / Воскресе́нием Твои́м, Го́споди, / и рай па́ки отве́рзеся,/ вся же тварь восхваля́ющи Тя, / песнь Тебе́ всегда́ прино́сит. Сла́влю Отца́ и Сы́на си́лу, / и Свята́го Ду́ха пою́ власть, / неразде́льное, несозда́нное Божество́, / Тро́ицу Единосу́щную, / ца́рствующую в век ве́ка. Кресту́ Твоему́ честно́му покланя́емся, Христе́, / и Воскресе́ние Твое́ пое́м и сла́вим. / Ра́ною бо Твое́ю мы вси исцеле́хом. Слава, глас 5: Взы́де Иису́с во Иерусали́м на О́вчую купе́ль, / глаго́лемую иуде́йски Вифесда́, / пять притво́ров иму́щую, / в тех бо слежа́ше мно́жество немощству́ющих. / А́нгел бо Бо́жий по вся ле́та сходя́, возмуща́ше ю́, / и здра́вие подава́ше приступа́ющим ве́рою. / И ви́дев Госпо́дь многовре́менна челове́ка, глаго́лет к нему́: / хо́щеши ли здрав бы́ти? / Немощству́яй отвещава́ше: / Го́споди, челове́ка не и́мам, / да егда́ возмути́тся вода́, вве́ржет мя в купе́ль, / враче́м изда́х все име́ние мое́, / и ми́лости улучи́ти не сподо́бихся. / Но Врач душ и теле́с глаго́лет к нему́: / возми́ твой одр и ходи́, пропове́дуя Мою́ си́лу, / и ве́лию ми́лость в конце́х. И ныне: Богородичен, догматик, глас 3: Преве́лие чу́до: / Дева рождшая, и рожденное Бог, / прежде век предъявленное рождение, / и совершенное паче естества. / О таинства страшнаго, / е́же и мыслимое неизреченно пребывает, и зримое не поемлется! / Блаженна Ты еси́ Пречистая Отроковице, / Ада́ма земнороднаго Дщи, / и Бо́га Вышняго явльшаяся Мати: / Того моли спастися душам нашим. На стиховне стихира воскресна: Стра́стию Твое́ю, Христе́, / омрачи́вый со́лнце / и све́том Твоего́ Воскресе́ния, / просвети́вый вся́ческая, / приими́ на́шу вече́рнюю песнь, Человеколю́бче. Таже стихиры Богородицы, глас 3. Подобен: Ве́лия Креста́: Стих: Слы́ши Дщи и виждь, и приклони́ у́хо Твое́. Вели́кое Тобо́ю благодея́ние, Пречи́стая, получи́вше, / со а́нгелы Рожде́ние Твое́ сла́вим, / сподо́бльшееся из утро́бы Твоея́ роди́тися, / кра́йняго ра́ди благоутро́бия, / и возсозда́вшаго челове́ческий род. Стих: Помяну́ и́мя Твое́ во вся́ком ро́де и ро́де. Тя вси прибе́жище и боже́ственный покро́в, Чи́стая, / гре́шнии в житии́ стяжа́хом, Де́во: / мо́лим у́бо вси Твое́ благоутро́бие, / не отступи́ от нас, мо́лимся, / но поми́луй и спаси́. Стих: Лицу́ Твоему́ помо́лятся бога́тии лю́дстии. Е́же ра́дуйся, Богоро́дице Ма́ти Присноде́во, / пе́рстнии Твои́ раби́ прино́сим досто́йно, / с Гаврии́лом боже́ственным чинонача́льником: / и́бо ра́дости хода́таица,/ и ра́дование Ты была́ еси́ ми́рови. Слава, и ныне, глас 8: В притво́ре Соломо́нове, / та́мо слежа́ше мно́жество немощству́ющих, / и преполови́вшуся пра́зднику, / обре́те Христо́с три́десять осмь лет разсла́блена лежа́ща, / Влады́чним гла́сом глаго́лет к нему́: / хо́щеши ли здрав бы́ти? / Немощству́яй отвещава́ше: / Го́споди, челове́ка не и́мам, / да егда́ возмути́тся вода́, вве́ржет мя в купе́ль. / Он же глаго́лет к нему́: / возми́ одр твой, и ходи́: / се здрав был еси́, ктому́ не согреша́й. / Богоро́дицы моли́твами / низпосли́ нам ве́лию ми́лость. Тропарь гласа. И отпуст. НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ На Го́споди воззва́х: поставим стихов 10. И поем стихиры воскресны 3, и восточны 1 4: и о разлабленном самогласны, 2, повторяюще первую. Стихиры воскресны, глас 3: Твои́м Кресто́м, Христе́ Спа́се, / сме́рти держа́ва разруши́ся, / и диа́воля пре́лесть упраздни́ся, / род же челове́ческий, ве́рою спаса́емый, / песнь Тебе́ всегда́ прино́сит. Просвети́шася вся́ческая / Воскресе́нием Твои́м, Го́споди, / и рай па́ки отве́рзеся, / вся же тварь восхваля́ющи Тя, / песнь Тебе́ всегда́ прино́сит. Сла́влю Отца́ и Сы́на си́лу, / и Свята́го Ду́ха пою́ власть, / неразде́льное, несозда́нное Божество́, / Тро́ицу Единосу́щную, / ца́рствующую в век ве́ка. Ины стихиры, Анатолиевы: Кресту́ Твоему́ честно́му покланя́емся, Христе́, / и Воскресе́ние Твое́ пое́м и сла́вим. / Ра́ною бо Твое́ю мы вси исцеле́хом. Пое́м Спа́са от Де́вы вопло́щшагося. / Нас бо ра́ди распя́тся, / и в тре́тий день воскре́се, / да́руя нам ве́лию ми́лость. Су́щим во а́де сшед Христо́с благовести́: / дерза́йте, глаго́ля, ны́не победи́х, / Аз есмь Воскресе́ние, Аз вы возведу́, / разруши́в сме́ртная врата́. Недосто́йно стоя́ще в пречи́стом дому́ Твое́м, / вече́рнюю песнь возсыла́ем, / из глубины́ взыва́юще, Христе́ Бо́же: / просвети́вый мiр тридне́вным воскресе́нием Твои́м, / изми́ лю́ди Твоя́ от руки́ враго́в Твои́х, Человеколю́бче. Ины стихиры самогласны, о разслабленном. Глас 1: Дла́нию пречи́стою созда́вый челове́ка, / прише́л еси́, Благоутро́бне, неду́гующия исцели́ти, Христе́, / разсла́бленнаго во О́вчей купе́ли, / сло́вом Твои́м возста́вил еси́: / кровоточи́вой же боле́знь исцели́л еси́: / ханане́и отрокови́цу стужа́емую поми́ловал еси́, / и проше́ния со́тника не презре́л еси́. / Сего́ ра́ди зове́м: / всеси́льне Го́споди, сла́ва Тебе́. [Дважды.] Непогребе́н мертве́ц сый, / разсла́бленный ви́дев Тя, возопи́: / поми́луй мя Го́споди, я́ко одр мой гроб мне бысть. / Что ми приобре́тение живота́? / Не тре́бую О́вчия купе́ли, / не и́мам бо никого́же влага́юща мя, / возмуща́ющимся вода́м: / но к Тебе́ исто́чнику прихожду́ исцеле́ний, / да и аз со все́ми зову́: / всеси́льне Го́споди, сла́ва Тебе́. Слава, глас 5: Взы́де Иису́с во Иерусали́м на О́вчую купе́ль, / глаго́лемую иуде́йски Вифесда́, / пять притво́ров иму́щую: / в тех бо слежа́ше мно́жество немощству́ющих. / А́нгел бо Бо́жий по вся ле́та сходя́, возмуща́ше ю́, / и здра́вие подава́ше приступа́ющим ве́рою. / И ви́дев Госпо́дь многовре́менна челове́ка, глаго́лет к нему́: / хо́щеши ли здрав бы́ти? / Немощству́яй отвещава́ше: / Го́споди, челове́ка не и́мам, / да егда́ возмути́тся вода́, вве́ржет мя в купе́ль: / враче́м изда́х все име́ние мое́, / и ми́лости улучи́ти не сподо́бихся. / Но Врач душ и теле́с глаго́лет к нему́: / возми́ твой одр и ходи́, пропове́дуя Мою́ си́лу, / и ве́лию ми́лость в конце́х. И ныне, Богородичен, глас 3: Ка́ко не диви́мся / Богому́жному Рождеству́ Твоему́, Пречестна́я? / Искуше́ния бо му́жескаго не прие́мши, Всенепоро́чная, / родила́ бо еси́ без Отца́ Сы́на пло́тию. / Пре́жде век от Отца́ рожде́ннаго без ма́тере, / ника́коже претерпе́вшаго измене́ния, / или́ смеше́ния, или́ разделе́ния, / но обою́ существу́ / сво́йство це́ло сохра́ншаго. / Те́мже, Ма́ти Де́во Влады́чице, / Того́ моли́ спасти́ся душа́м, / правосла́вно Богоро́дицу испове́дающих Тя. Вход: Све́те ти́хий: Прокимен: Госпо́дь воцари́ся: со стихи его. На литии стихира храма. Слава, глас 5: При О́вчей купе́ли, / челове́к лежа́ше в не́мощи, / и ви́дев Тя Го́споди, вопия́ше: / челове́ка не и́мам, / да егда́ возмути́тся вода́, вве́ржет мя в ню. / Егда́ же прихожду́, ин предваря́ет мя, и прие́млет исцеле́ние: / аз же немощству́яй лежу́. / И а́бие умилосе́рдився Спас, глаго́лет к нему́: / тебе́ ра́ди Челове́к быв, / тебе́ ра́ди в плоть облеко́хся, / и глаго́леши: челове́ка не и́мам: / возми́ одр твой и ходи́. / Вся Тебе́ возмо́жна, вся послу́шают, вся повину́ются: / всех нас помяни́, и поми́луй Святы́й, / я́ко Человеколю́бец. И ныне: Богородичен, глас тойже: Храм и дверь еси́, / пала́та и престо́л Царе́в, / Де́во Всечестна́я: / Е́юже Изба́витель мой, Христо́с Госпо́дь, / во тьме спя́щим яви́ся, Со́лнце сый пра́вды, / просвети́ти хотя́, я́же созда́ по о́бразу Своему́ руко́ю Свое́ю. / Те́мже Всепе́тая, / я́ко ма́терне дерзнове́ние к Нему́ стяжа́вшая, / непреста́нно моли́ спасти́ся душа́м на́шим. На стиховне стихира воскресна, глас 3: Стра́стию Твое́ю, Христе́, / омрачи́вый со́лнце / и све́том Твоего́ Воскресе́ния, / просвети́вый вся́ческая, / приими́ на́шу вече́рнюю песнь, Человеколю́бче. |
Последнее изменение этой страницы: 2019-06-09; Просмотров: 189; Нарушение авторского права страницы