Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Створення фасок та оболонок
· Створення фасок Щоб створити фаску на кромках, викличте менеджер властивостей Chamfer (Фаска) і виділите кромки, на яких потрібна фаска. У графічній області з'являється попередній вид фаски з винесенням, у якій задається відстань і кут. Якщо модель має виступи або вирізи і створювана фаска досить велика для того, щоб поглинути ці елементи, рекомендується встановити прапорець Keep features (Залишити елементи). Якщо цей прапорець скинутий, то фаска буде поглинати елементи, які знаходяться на її шляху. · Створення оболонок Меню: Insert > Features > Shell (Вставка > Елементи > Оболонка) Панель інструментів: Features > Shell (Елементи > Оболонка) Створення оболонки – це процес видалення матеріалу з моделі, результатом якого є порожня усередині модель, що має стінки заданої товщини. При виконанні цієї операції також віддаляються одна або кілька виділених граней моделі. Якщо ви не виділите ні однієї грані для видалення, результатом буде закрита порожня модель. Стінкам можна надавати неоднакову товщину. Оболонка створюється за допомогою інструмента Shell (Оболонка).
Створення елементів переносу Меню: Insert > Features > Wrap (Вставка > Елементи > Перенос) Панель інструментів: Features > Wrap (Елементи > Перенос)
Одне зі значних удосконалень у режимі Part (Деталь) SolidWorks - введення інструмента Wrap (Перенос). За допомогою цього інструмента можна створити опуклий рельєф, увігнутий рельєф або малюнок у вигляді замкнутого багатопетлевого ескізу на обраній плоскій або вигнутій грані, дотичній до площини ескізу. Ескіз елемента переносу та грань, обрана для створення рельєфу, показані на мал. 7.10. На мал. 7.11 показаний отриманий рельєф. Дзеркальне відображення Меню: Insert> Pattern/Mirror> Mirror (Вставка> Масив/Дзеркало> Дзеркальне відображення) Панель інструментів: Features > Mirror (Елементи > Дзеркальне відображення)
Інструмент Mirror (Дзеркальне відображення) служить для симетричного копіювання виділеного елемента, грані або тіла щодо заданої площини, названої дзеркальною площиною. Роль дзеркальної площини може грати довідкова площина або плоска грань. Щоб скористатися цим інструментом, клацніть на кнопці Mirror (Дзеркальне відображення) на панелі інструментів Features (Елементи) або виберіть у меню команду Insert > Pattern/Mirror > Mirror (Вставка > Масив/Дзеркало > Дзеркальне відображення). Відкриється менеджер властивостей Mirror (Дзеркальне відображення) (Мал. 7.12). ü Дзеркальне відображення з геометричним масивом і без нього При створенні відображеного елемента можна використати так званий геометричний масив. Ця функція включається прапорцем Geometry Pattern (Геометричний масив) у сувої Options (Параметри). За замовчуванням прапорець Geometry Pattern (Геометричний масив) скинутий. Тому, якщо ви дзеркально відображуєте елемент, що має взаємозв'язок з якимсь іншим елементом, то цей же взаємозв'язок буде застосований до відображеного елемента. Якщо встановити прапорець Geometry Pattern (Геометричний масив), дзеркально відображений елемент не буде залежати від наявних взаємозв'язків. Результатом буде просто точна копія виділених елементів. ü Дзеркальне відображення граней Щоб дзеркально відобразити грань, викличте менеджер властивостей Mirror (Дзеркальне відображення). Вам буде запропоновано виділити площину або плоску грань, щодо якої будуть відображені обрані грані. Тепер треба активізувати область виділення Faces To Mirror (Відобразити грані), і виділите необхідні грані. ü Дзеркальне відображення тіл Як уже говорилося, SolidWorks підтримує багатоелементні моделі. Тому за допомогою інструмента Mirror (Дзеркальне відображення) можна також відображувати не зв'язані між собою тіла. Щоб дзеркально відобразити тіло щодо деякої площини, викличте менеджер властивостей Mirror (Дзеркальне відображення) і виділите площину або плоску грань, що буде служити дзеркальною площиною. Відкрийте сувій Bodies To Mirror (Відображені тіла) і виділите потрібне тіло в папці Solid Bodies (Тверді тіла). Ім'я виділеного тіла з'явиться в області виділення Solid/Surface Bodies To Mirror (Відобразити тверді/поверхневі тіла). У графічній області буде показаний попередній вид відображеного тіла. Клацніть на кнопці ОК у менеджері властивостей Mirror (Дзеркальне відображення). |
Последнее изменение этой страницы: 2019-04-10; Просмотров: 251; Нарушение авторского права страницы