Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


Переміщення і копіювання тіл



В SolidWorks тіла можна переміщати й копіювати. Щоб скопіювати або перемістити тіла, клацніть на кнопці Move/Copy Bodies (Перемістити/ Копіювати тіла) на панелі інструментів (після настроювання) або виберіть пункт меню Insert > Features > Move/Copy > Bodies (Вставка > Елементи > Перемістити/Копіювати). На екрані з'явиться менеджер властивостей Move/Copy Body (Переміщення/Копіювання тіл).

Сувій Bodies to Move/Copy (Переміщувані/Копируемые тіла) використається для вибору тіл, що підлягають копіюванню або переміщенню.

Оскільки прапорець Copy (Копіювати) за замовчуванням скинутий, для створення копії обраного тіла його варто встановити. Якщо встановити цей прапорець, під ним з'являється лічильник Number of copies (Кількість копій). Установите бажане число копій у цьому лічильнику.

Сувій Translate (Перетворити) менеджера властивостей Move/Copy Body (Переміщення/Копіювання тіл) використається для визначення напрямку переміщення обраного тіла.

Установите значення переміщень по осях координат у лічильниках Delta (Дельта X), Delta (Дельта Y), Delta (Дельта Z).

Сувій Rotate (Обертати) використовується для визначення параметрів повороту тіла.

Щоб повернути або скопіювати обране тіло навколо довільної осі, клацніть на області виділення Rotation Reference (Linear entity, Coordinate system, Vertex) (Орієнтири обертання (Лінійний об'єкт, Система координат, Вершина)), щоб активізувати режим вибору.

Ø Зміна послідовності елементів

Зміна послідовності елементів можна визначити як процес зміни положення елементів моделі. Іноді після створення моделі потрібно змінити порядок, у якому елементи моделі були створені. Для цього елементи перетягують і розміщують перед іншими елементами або за ними в дереві конструювання FeatureManager.

Ø Відкіт моделі

Відкотом моделі називається процес повернення до вихідного стану. Коли ви відкочуєте один або кілька елементів, ці елементи стають схованими. Коли модель перебуває в режимі відкоту, ви можете додавати нові елементи. Нові елементи, які додаються розміщуються в модель перед елементами, які ви відкотили. Під час роботи з моделлю, що містить багато елементів, може знадобитися змінити елемент, створений на початку роботи. Рекомендується відкотити модель до цього елемента. Це потрібно для того, щоб мінімізувати час регенерації моделі після кожної операції редагування змінюваного елемента. Відкіт виконується за допомогою повзунка відкоту (Rollback Bar), що знаходиться внизу дерева конструювання FeatureManager.

Додаткові дії над елементами

Ø Перейменування елементів

Ø Створення папок у дереві конструювання FeatureManager

Ø Можливості команди What's wrong? (Що не так? )

 

 

Запитання для самоперевірки:

1. За допомогою якої команди можна відредагувати елемент?

2. Яка команда редагує ескіз елемента?

3. Що означає команда «Погасити елемент»? Як її скасувати?

4. Яким способом можна змінити послідовність створюваних елементів?

5. Як перейменувати елемент? За допомогою якої команди можна створити нову папку в Дереві Конструювання?

6. Вказати можливості команди «Що не так? »

 

Для нотаток

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Використана література:

· Підручник «Введення в SolidWorks 2005 для вузів»

· В.П. Прохоренко «Практичне керівництво SolidWorks 2005»

· Шам Тику «Ефективна робота в SolidWorks2005»

 

 


 

 


ЛЕКЦІЯ 12

Тема: Професійні інструменти моделювання.

Мета : вивчити властивості інструментів Swept Boss/Base (Витягнута по траєкторії бобишка/основа) та Loft (По перетинах), навчитися будувати елементи, витягнуті по траєкторії, по петеринах та працювати у тривимірному ескізі.

План лекції:

 

1. Створення елементів, витягнутих по траєкторії

2. Створення елементів по перетинах

3. Робота з тривимірними ескізами

4. Створення кривих

5. Створення елемента з нахилом


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-10; Просмотров: 243; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.013 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь