Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Модулі SolidWorks для створення растрової графіки і анімації.⇐ ПредыдущаяСтр 21 из 21
До спеціалізованих модулів, призначених для створення|створіння| растрової графіки і анімації, відносяться Photo| Works| і SolidWorks| Animator|. Фотореалістичні зображення і тривимірна|трьохмірна, тримірна| мультиплікація, отримані|одержувати| за допомогою перерахованих програм, вбудовуються в ІЕТР як упроваджені|запроваджувати, впроваджувати| об'єкти з|із| посиланням|засланням| на першоджерело. Оновлення версій об'єктів-джерел приводить|призводить, наводить| до автоматичного оновлення ІЕТР. Створення|створіння| фотореалістичних зображень за допомогою PhotoWorks | Photo| Works| є|з'являється, являється| саме тією програмою, яка дає можливість|спроможність| оцінити|оцінювати| зовнішній вигляд виробу ще на етапі проектування, а також випустити комплект рекламних буклетів і інтерактивного керівництва, що показують споживчі якості майбутнього продукту. Все це дозволяє скоротити час виходу нової продукції на ринок, що особливо актуально в сучасних умовах. За допомогою PhotoWorks| можна створювати реалістичні зображення моделей SolidWorks| з|із| винятковою фотографічною якістю. Програма дозволяє призначати текстури матеріалів різним елементам 3D| моделі, вказувати|вказувати| положення|становище| джерел світла, моделювати навколишнє оточення, враховувати оптичні характеристики матеріалів і середовища|середи|. Є|наявний| вбудовані поповнювані|доповнювати| бібліотеки матеріалів і сцен. PhotoWorks| зберігає зображення у форматах TIFF|, JPEG|, PostScript|, BMP| і ще більш ніж в 10 інших форматах. Мал. 16.1. Модель оптичного вузла телескопа, розфарбована за допомогою PhotoWorks|.
Новітні|найновіші| програмні алгоритми PhotoWorks| Release| 2 дозволяють акуратно розраховувати розповсюдження|поширення| відбитих променів світла з урахуванням|з врахуванням| геометричних особливостей 3D| об'єктів і властивостей матеріалу, з|із| якого вони виготовлені. Контурний рендеринг| призначений для тих випадків, коли необхідно отримати|одержувати| фотореалістичне зображення крупної збірки|зборки, збирання| в розрізі або з|із| прихованням компонентів, що заважають|мішають| відобразити|відображувати| деталі, що цікавлять, і вузли. Можливості|спроможності| PhotoWorks| Управління фотореалізмом: Використання режиму інтерактивного рендеринга| для швидкого відображення моделі SolidWorks| з|із| призначеними матеріалами. Попереднє відображення моделі з|із| текстурами|, призначеними на сцену. Вибір режиму високоякісного відображення для відображаючих|відбивають| і прозорих матеріалів. Поліпшення|покращання| якості згладжуванням площ|майданів| високого контрасту і усунення ступінчастих|східчастих| кромок. Вибір і настройки матеріалу: Вибір матеріалів з|із| широкого списку вбудованих бібліотек різних видів металу, дерева, каменя, пластика і інших. Налаштування властивостей матеріалу, таких як колір|цвіт| поверхні, відбивна здатність|здібність|, прозорість, шорсткість|шерехатість| і текстура. Призначення матеріалів на деталі, елементи і поверхні, з|із| можливістю|спроможністю| використання різних матеріалів в одній деталі. Зміна кольору|цвіту| матеріалу, відбивної здатності|здібності| і характеристик текстури. Попередній перегляд|проглядати| матеріалів, сцени і джерел світла для зменшення часу отримання|здобуття| фотореалістичного зображення. Надаштування відхилень властивостей для отримання|здобуття| нестандартних матеріалів. Управління світлом і тінню: ¨ Вказівка джерел розсіяного|неуважного| світла, прожекторів, точкових і видалених|віддалених| джерел. ¨ Просте управління тінями з урахуванням|з врахуванням| прозорості об'єктів. ¨ Призначення і редагування кольору|цвіту| і інтенсивності будь-якого джерела світла. ¨ Збереження|зберігання| налаштування світла і тіні у файлі моделі. ¨ Імітація реалістичних променів світла. Управління сценою: ¨ Створення заднього плану в стилі фото-студії для посилення ефекту відображення деталей і збірок. ¨ Додавання широкого спектру декорацій до пейзажу і збереження їх у файлі моделі. ¨ Визов заздалегідь створених сцен, включаючи джерела світла, фон і декорації. ¨ Вибір стандартної сцени для швидкого створення якісного зображення. ¨ Визначення однорідного кольору, змінного кольору, випадкових плям і т. д. ¨ Імпорт фону із стандартних графічних файлів (JPEG, TARGA, TIFF, BMP) Створення написів: Створення|створіння| призначених для користувача написів|надписів| і емблем для виробу і упаковки. Завдання|задавання| розміру, розташування і прозорості написів|надписів|. Призначення декількох написів|надписів| (емблем) на одну деталь SolidWorks|, елемент або грань. Виведення зображення: • На екран: у вікно SolidWorks| або у вікно інтерактивного рендеринга| для швидкого і ефективного попереднього перегляду|проглядати|. • У файл: створення|створіння| і збереження|зберігання| зображення з|із| необхідним дозволом як 24-бит| PostScriptB|, JPEG|, TARGA|, TIFF|, BMP| або в стандартному форматі Photo| Works| - LWI|. • На принтер: друк|печатка| зображення безпосередньо з|із| SolidWorks|. Створення анімації за допомогою SolidWorks Animator Модуль SolidWorks| Animator| призначений для створення|створіння| відеороликів на основі 3D| моделей SolidWorks|. Програма дозволяє записувати|занотовувати| у вигляді AVI-файлів| рух деталей і збірок по заздалегідь заданих маршрутах, приховувати і відображати|відображувати| окремі компоненти збірки|зборки, збирання|, візуалізувати процес побудови|шикування| дерева моделі і багато що інше. Послідовність анімації представляється у вигляді деревовидної структури, що дозволяє оперативно втручатися в процес створення|створіння| відео, редагуючи властивості окремих кроків і міняючи|змінювати, замінювати| їх послідовність. В результаті|унаслідок, внаслідок| роботи SolidWorks| Animator| можуть бути отримані|одержувати| AVI-файли| з|із| компресією або без. Підтримуються більшість стандартних типів компресії. Мал. 16.2. Запис відео за допомогою SolidWorks| Animator|.
SolidWorks| Animator| відмінно|чудово| працює у поєднанні з Photo| Works|, внаслідок чого рухомі об'єкти будуть розфарбовані і освітлені відповідно до привласнених ним матеріалів і сцен. Анімації, отримані|одержувати| за допомогою SolidWorks| Animator|, можуть бути вбудовані в ІЕТР, як гіперпосилання на AVI-файли|, або як упроваджені|запроваджувати, впроваджувати| анімовані файли GIF| (отримані|одержувати| перетворенням з|із| AVI| в спеціальних програмах). Модулі SolidWorks для створення інтерактивних креслень і 3D моделей До спеціалізованих модулів, призначених для створення|створіння| інтерактивних креслень і 3D| моделей, відносяться eDrawings| і 3D| Instant| Website|. Тривимірні|трьохмірні, тримірні| моделі і креслення, створені за допомогою перерахованих програм, вбудовуються в ІЕТР як упроваджені|запроваджувати, впроваджувати| об'єкти з|із| посиланням|засланням| на перше джерело і є видимими за допомогою спеціальних ActiveX-компонентів|, що забезпечують обертання, переміщення, масштабування і цілий ряд|лаву, низку| інших складніших операцій над графічними об'єктами. Оновлення версій об'єктів-джерел приводить|призводить, наводить| до автоматичного оновлення ІЕТР. Створення|створіння| інтерактивних креслень і 3D| моделей за допомогою eDrawings | eDrawings| - запатентована розробка SolidWorks| Corp|., призначена для представлення креслень і моделей в спеціальному форматі, що дозволяє переглядати|проглядати| і виводити на друк|печатку| 2D| і 3D| геометрію, зберігати креслення у вигляді компактних виконуваних файлів (*.ехе). У eDrawings| використовується новітня|найновіша| платформа тривимірних|трьохмірних, тримірних| додатків|застосувань| HOOPS|, яка підтримує потокову графіку і забезпечує високу якість при виводі|висновку, виведенні| на друк|печатку|. eDrawings| поставляється в двох варіантах, що мають різну функціональність: eDrawings| і eDrawings| Professional|. За допомогою eDrawings| можна створювати, переглядати|проглядати| і виводити на друк|печатку| електронні креслення SolidWorks| і AUTOCAD|. Безкоштовну версію eDrawings| можна завантажити з Web-сайта| SolidWorks| Corp|. Завдяки вбудованій програмі перегляду|проглядати|, креслення eDrawings| можна відразу ж відкрити|відчиняти| для перегляду|проглядати| без використання яких-небудь заздалегідь|наперед| встановлених|установлених| на комп'ютері CAD-систем| або інших засобів|коштів| перегляду|проглядати|. Дуже зручним і наочним|наглядним| засобом|коштом|, що дозволяє зрозуміти конструкцію виробу, зображеного|змальовувати| на кресленні, є|з'являється, являється| можливість|спроможність| анімувати креслення і подивитися|поглянути, глянути|, як співвідносяться між собою креслярські види. Крім того, eDrawings| забезпечує: o відображення масово-інерційних характеристик, o управління візуальним представленням збірки|зборки, збирання| (можна приховати компонент, відобразити|відображувати| напівпрозорим|просвічуваність|, додати|добавляти| тіні), o проглядання результатів міцністних розрахунків COSMOSXpress|. eDrawings| Professional| має додаткові можливості|спроможності| візуалізації і анотування креслень, включаючи підкреслення (функція червоного олівця), вимірювання|вимір|, простановку розмірів і перевірку на наявність помилок в деталях і збірках, управління конфігураціями виробу, побудова|шикування| розрізів, відображення збірок в рознесеному вигляді|виді| і так далі. Ось|от| вже більш 4-х років eDrawings| не має альтернатив на ринку. Починаючи|розпочинати, зачинати| з|із| 1999 року, eDrawings| вже використовують понад 245 тисяч користувачів систем автоматизованого проектування по всьому світу. Вже в найближчому майбутньому новітні|найновіші| технології eDrawings| покликані замінити такі засоби|кошти| спілкування, як FTP-сайт|, факсимільні повідомлення|сполучення| або експрес-пошту, а можливість|спроможність| вбудовування об'єктів eDrawings| в ІЕТР разом з|із| безкоштовною версією робить|чинить| це застосування дійсно незамінним. Мал. 16.3. Характеристики міцності деталі в eDrawings|.
Програма може встановлюватися на будь-який комп'ютер і є|з'являється, являється| безкоштовним додатком|застосуванням| SolidWorks|. Наявність на комп'ютері SolidWorks| для eDrawings| абсолютно|цілком| необов'язково, це самостійний продукт (stand| alone|). 3. Публікація 3D моделей у форматі HTML за допомогою 3D Instant| Website. Модуль 3D| Instant| Website| дозволяє створювати призначені для користувача HTML-сторінки з|із| упровадженими|запроваджувати, впроваджувати| 3D| моделями з метою включення|приєднання| їх до складу ІЕТР, або публікації в Інтернет. 3D| Instant| Website| створює Web-сторінки|, використовуючи безпосередньо об'ємні моделі SolidWorks|. Кожна Web-сторінка грунтується на шаблоні і стилі, які легко настроюється|набудовують, налаштовують| користувачем до початку роботи або доповнюються всією необхідною текстовою і графічною інформацією в процесі створення|створіння| сторінки. Шаблони за замовчуванням, які поставляються в комплекті з|із| 3D| Instant| Website|, дозволяють використовувати наступні|слідуючі| різновиди потокової графіки: CATweb|, HOOPS|, RealityWave| (ZGL|), Viewpoint| (для деталей і збірок) і eDrawings| (для креслень). Слід зупинитися|зупинятися| докладніше|детальний| на технології Viewpoint|. Viewpoint| Experience| Technology| (VET|) - розробка Viewpoint| Corp|. - на сьогоднішній день є|з'являється, являється| провідною технологією відображення тривимірних| об'єктів фотографічної якості в Інтернеті. Мал. 16.4. Програма-помічник 3D| Instant| Website| і результат її роботи - HTML-сторінка з|із| інтерактивною 3D| моделлю і деревом побудови|шикування|. Для того, щоб створити Web-сторінку за допомогою 3D| Instant| Website|, необхідно запустити спеціальну программу-помічник, яка крок за кроком приведе вас до правильного результату. Web-сторінка може бути створена на локальному комп'ютері або сервері, або розміщена на спеціальному захищеному паролем хост-сайті| SolidWorks| Corp|. SolidWorks Toolbox SolidWorks| Toolbox| включає бібліотеку стандартних деталей, повністю|цілком| інтегрованих в SolidWorks|. Виберіть стандарт і тип|типа| деталі, яку необхідно додати|добавляти|, потім перетягнете|перетягуватимете| компонент у збірку|зборку, збирання|. Можна набудувати|настроїти| бібліотеку деталей SolidWorks| Toolbox| так, щоб вона включала стандарти компанії, або включити найбільш часто використовувані деталі. Підтримувані міжнародні стандарти включають: ANSI|, BSI|, CISC|, DIN|, ISO| і JTS|. З|із| SolidWorks| Toolbox| поставляються наступні|слідуючі| кріпильні деталі: - Підшипники - Болти - Шестерня - Кондукторні втулки Крім того, в SolidWorks| Toolbox| є|наявний| декілька наступних|слідуючих| конструкційних інструментів: - Розрахунок балки - для визначення напруги|напруження| і деформації балки. - Розрахунок підшипника - для визначення навантаження і терміну служби підшипника. - Канавки - для додавання|добавляти| канавок в циліндрову деталь. - Поперечні перетини деталей з|із| конструкційної сталі - для додавання|добавляти| ескіза в деталь.
Щоб|аби| активізувати SolidWorks| Toolbox| виберіть Інструменти - Додавання|добавляти|. Виберіть SolidWorks| Toolbox| і Браузер SolidWorks| Toolbox| в списку встановлених|установлених| сумісних застосувань. Імпорт моделей за допомогою FeatureWorks | Програма FeatureWorks| розпізнає елементи на твердотілому|твердотілому| елементі, що імпортується, в документі деталі SolidWorks|. Розпізнаються ті елементи, які створюються за допомогою системи SolidWorks|. Можна редагувати визначення розпізнаних елементів для зміни їх параметрів. Для елементів, заснованих на ескізах, можна відредагувати ескізи для зміни геометрії елементів. SolidWorks MoldBase. SolidWorks| MoldBase| дозволяє створювати стандартні основи ливарних форм в SolidWorks|. Можна вибрати постачальника, стиль, розмір і товщину пластини, після чого SolidWorks| MoldBase| створить основу ливарної форми. Деякі елементи включають: • Такі компоненти, як центральні стрижні|стержні|, що виштовхують стрижні|стержні|, пластини А і В, установчі штифти, установчі кільця, втулки і так далі, створюються автоматично. • Підтримувані постачальники включають DME|, PCS|, Progressive|, Superior| і HASCO®|. • Основа ливарної форми - це повністю|цілком| визначені збірки, що містять|утримують| стандартні компоненти SolidWorks| з|із| декількома конфігураціями. Компоненти можна редагувати, як і будь-які інші документи деталі або збірки SolidWorks|. SolidWorks Трубопровід. Можна створювати спеціальний тип|типа| вузла, для якого будується шлях|колія, дорога| маршруту між компонентами. Маршрутні вузли виготовляються з|із| компонентів, які повинні володіти певними властивостями і характеристиками. Для вказівки геометрії траєкторії використовується тривимірний|трьохмірний, тримірний| ескіз. Вузол трубопроводу завжди є|з'являється, являється| компонентом збірки верхнього рівня. При вставці деяких компонентів у збірку автоматично створюється вузол трубопроводу. На відміну від інших типів вузлів, вузол трубопроводу не створюється в окремому вікні з|із| подальшою|наступною| вставкою як компонент збірки верхнього рівня. Напрям|направлення| труби|труба-конденсатора| моделюється шляхом створення|створіння| тривимірного|трьохмірного, тримірного| ескіза осьової лінії труби|труба-конденсатора|. Програма використовує визначення осьової лінії для генерації труб|труба-конденсаторів| і колінчастих компонентів для вибраного маршруту. Програма широко використовує таблиці параметрів для створення|створіння| і зміни конфігурацій маршрутних компонентів. Конфігурації розрізняються по розмірах і властивостях. Якщо Ви не знайомі з|із| цими поняттями, див. Таблиці параметрів. Деталь труби|труба-конденсатора| містить|утримує| конфігурацію для кожного типу|типа| і розміру наявних комплектуючих. При створенні|створінні| і редагуванні маршруту автоматично генерується нова конфігурація для кожного унікального відрізання вибраної труби|труба-конденсатора|. Конфігурації зберігаються в новій деталі труби|труба-конденсатора|; початкова|вихідна| деталь труби|труба-конденсатора| в каталозі бібліотеки не змінюється. Там, де є|наявний| згини в траєкторії, автоматично додаються|добавляють| колінчасті компоненти. Можна вказати колінчасту сполучну трубу|труба-конденсатор|, яка повинна використовуватися за замовчанням для кожного вигину|згину| в маршруті. Якщо необхідно, можна також вказати параметр програмного забезпечення для створення|створіння| настроюючих колінчастих компонентів|набудовують, налаштовують|, кут|ріг, куток| згину яких відрізняється від стандартного. Можна з'єднати коліна і сполучні частини|частки| або дві сполучні частини|частки| без труби|труба-конденсатора|. Трубу|труба-конденсатор| можна додати|добавляти| потім. Можна додати|добавляти| в маршрут різні типи|типів| сполучних частин|часток|, такі як фланці, Т-подібні труби|труба-конденсатори|, хрестовини і перехідні патрубки. Компоненти сполучних частин|часток| повинні мати конфігурації, відповідні розмірам труб|труба-конденсаторів|. Загальна|спільна| процедура розробки вузла для труби|труба-конденсатора| і сполучних частин|часток| 1. Створіть документи деталей для труби|труба-конденсатора| і сполучних частин|часток| (колінчастих труб|труба-конденсаторів|, фланців і тому подібне). 2. Створіть складання з|із| компонентами, які необхідно з'єднати (баки, насоси і так далі). Додайте|добавляйте| інші компоненти, які потрібні для вказівки напряму|направлення| труби|труба-конденсатора|. До них відносяться кріпильні компоненти, такі як кронштейни опори, перешкоди, які повинен огинати напрям|направлення| маршруту, і так далі 3. Визначите місцеположення зафіксованих компонентів, використовуючи сполучення|спряження|, розміри або взаємозв'язки з|із| компонувальним ескізом, і збережете збірку|зборку, збирання|. 4. Вставте необхідні сполучні частини|частки| і виконайте їх сполучення|спряження| з|із| компонентами, які потрібно з'єднати. Створюється новий вузол, що містить|утримує| кінцеві|скінченні| сполучні частини|частки|. 5. Вкажіть ім'я вузла і властивості маршруту (деталь труби|труба-конденсатора|, колінчаста деталь і інші параметри). 6. Створіть тривимірний|трьохмірний, тримірний| ескіз для вказівки напряму|направлення|. У тривимірному|трьохмірному, тримірному| ескізі повинні міститися|утримуватися| скруглення| гострих кутів|рогів, кутків| (віртуальні перетини|пересічення| двох прямих сегментів), а також всі інші місцеположення згинів, для яких потрібні колінчасті компоненти. 7. Додайте|добавляйте| необхідні Т-подібні труби|труба-конденсатори|, хрестовини і т.д.
При виході з|із| тривимірного|трьохмірного, тримірного| ескіза програма генерує сегменти труб|труба-конденсаторів|, вставляє колінчасті сегменти і сполучає|з'єднує| всі компоненти в складання безперервної труби|труба-конденсатора|. Кожен компонент у вузлі параметрично пов'язаний з тривимірним|трьохмірним, тримірним| ескізом. Якщо яким-небудь чином змінити|зраджувати| ескіз, труби|труба-конденсатори| і сполучні частини|частки| оновляться|обновлятимуть| автоматично. Між компонентами вузла не потрібно указувати|вказувати| сполучення|спряження| або інші взаємозв'язки, оскільки їх розміри і положення|становища| задаються тривимірним|трьохмірним, тримірним| ескізом. Фізичне моделювання. За допомогою фізичного моделювання можна моделювати дію двигунів, пружин і сили тяжіння на збірки. При записі моделювання компоненти переміщаються в нові місцеположення у збірці|зборці, збиранні|. Потім можна буде відтворити моделювання, щоб|аби| проглянути його ще раз. • Під час запису моделювання не можна виконувати дії з|із| компонентами збірки|зборки, збирання|. • Якщо між компонентами спочатку є|наявний| конфлікт, ці документи ігноруватимуться під час запису моделювання. • При записі моделювання компоненти з|із| посиланнями|засланнями| в контексті можуть переміститися, якщо положення|становище| компонентів буде не повністю|цілком| визначено. Будьте акуратні, використовуючи Фізичне моделювання у збірці|зборці, збиранні| з|із| посиланнями|засланнями| в контексті. • При відтворенні моделювання компоненти насправді не переміщаються в свої початкові|вихідні| положення|становища|. Компоненти тимчасово відображаються|відображують| в своїх початкових|вихідних| положеннях|становищах| в графічній області, щоб|аби| показати початок моделювання. Повторне відтворення моделювання призначене тільки|лише| для цілей графічного відображення.
Для запису моделювання: 1. Додайте|добавляйте| елементи моделювання (Лінійні двигуни або Двигуни обертання, Пружини і Сила тяжіння|тягаря|). 2. Натисніть|натискуйте| кнопку Записати моделювання на панелі інструментів " Моделювання". Компоненти перемістяться в межах своїх мір свободи відповідно до елементів моделювання. Міри свободи визначаються сполученнями|спряженнями| компонентів і конфліктами з|із| іншими компонентами. 3. Натисніть|натискуйте| кнопку Зупинити запис або відтворення на панелі інструментів " Моделювання", щоб|аби| завершити моделювання. Іноді|інколи| моделювання зупиняється автоматично, якщо компоненти більше не зможуть переміщатися в межах своїх мір свободи. Компоненти перемістяться в нові положення|становища|. 4. Якщо буде потрібно, натисніть|натискуйте| Відновити компоненти на панелі інструментів " Моделювання", щоб|аби| повернути компоненти в їх початкові|вихідні| положення|становища|.
Для відтворення моделювання: Натисніть|натискуйте| одну з наступних|слідуючих| кнопок на панелі інструментів " Моделювання": Реверс відтворення - Відтворення моделювання у зворотному напрямі - від кінця до початку. Сповільнене|уповільнене| відтворення - Сповільнене|уповільнене| відтворення моделювання від початку до кінця. Повтор відтворення моделювання - Повторне відтворення моделювання від початку до кінця. Прискорене відтворення - Прискорене відтворення моделювання від початку до кінця. Безперервне відтворення - Безперервне відтворення моделювання від початку до кінця, потім - знову спочатку. Воно виконуватиметься, поки|доки| не буде натиснута|натискувати| кнопка Зупинити запис або відтворення. Зворотнє-поступове відтворення - Безперервне відтворення моделювання від початку до кінця, потім - з кінця до початку, потім - знову спочатку. Воно виконуватиметься, поки|доки| не буде натиснута|натискувати| кнопка Зупинити запис або відтворення. Лінійні двигуни і Двигуни обертання - це елементи в моделюванні, за допомогою яких компоненти переміщаються у збірці|зборці, збиранні|, використовуючи фізичне моделювання. Фізичне моделювання об'єднує елементи моделювання з|із| іншими інструментами, наприклад, сполученнями|спряженнями| і фізичною динамікою, для реалістичного переміщення компонентів по збірці в рамках|у рамках| ступенів|мір| волі компонентів. Пружини - це елементи в моделюванні, за допомогою яких компоненти переміщаються у збірці|зборці, збиранні|, використовуючи Фізичне моделювання. Фізичне моделювання об'єднує елементи моделювання з|із| іншими інструментами, наприклад, сполученнями|спряженнями| і Фізичною динамікою, для реалістичного переміщення компонентів по збірці в рамках|у рамках| ступенів|мір| свободи компонентів.
• Пружини прикладають|додають, докладають| силу до компоненту. Пружина з|із| вищим значенням жорсткості переміщатиме компонент швидше, ніж пружина з|із| нижчим значенням жорсткості. Крім того, якщо пружина впливає на компоненти з|із| однаковою силою, компонент з|із| меншою масою переміщатиметься швидше за компонент з|із| меншою масою. • Рух в результаті|унаслідок, внаслідок| дії двигунів відміняє|скасовує| рух в результаті|унаслідок, внаслідок| дії пружин. Якщо під впливом двигуна компонент повинен рухатися|сунути| вліво, а під впливом пружини - вправо|вправо|, компонент рухатиметься|сунутиме| вліво. Сила тяжіння - це елемент в моделюванні, за допомогою якого компоненти переміщаються у збірці|зборці, збиранні|, використовуючи Фізичне моделювання. Фізичне моделювання об'єднує елементи моделювання з|із| іншими інструментами, наприклад, сполученнями|спряженнями| і Фізичною динамікою, для реалістичного переміщення компонентів по збірці в рамках|у рамках| ступенів|мір| свободи компонентів.
• Для кожної збірки|зборки, збирання| можна визначити один елемент для моделювання сили тяжіння. • Під впливом сили тяжіння всі компоненти переміщаються з|із| однаковою швидкістю незалежно від своїх мас. • Рух в результаті|унаслідок, внаслідок| дії двигунів відміняє|скасовує| рух в результаті|унаслідок, внаслідок| дії сили тяготіння. Якщо під впливом двигуна компонент повинен рухатися|сунути| вліво, а під впливом сили тяжіння - вправо|вправо|, компонент рухатиметься|сунутиме| вліво.
Щоб|аби| додати|добавляти| силу тяжіння: 1. Натисніть|натискуйте| кнопку Сила тяжіння на панелі інструментів " Моделювання", або виберіть Вставка, Моделювання, Сила тяжіння. 2. З'явиться|появлятиметься| вікно Сила тяжіння PropertyManager| (Менеджера властивостей). 3. Виберіть лінійну кромку, плоску грань, площину|плоскість| або вершину як довідковий напрям|направлення|. Натисніть|натискуйте| кнопку Реверс напрямку|направлення|, якщо необхідно. 4. Якщо вибрати площину|плоскість| або плоску грань, довідковий напрям|направлення| буде перпендикулярно|перпендикуляр| вибраному об'єкту. 5. Перемістить бігунок Сила вправо|вправо|, щоб|аби| збільшити силу гравітації, або вліво - щоб зменшити її. 6. Натисніть|натискуйте| ОК.
Значок Gravity| (Сила тяжіння) буде доданий|добавляти| в дерево конструювання FeanjreManager| під значком Simulation| (Моделювання).
Питання для самоперевірки: 1. Яке призначення додатку COSMOSWorks|? 2. Які можливості додатку PhotoWorks? 3. |Який додаток включає бібліотеку стандартних деталей? 4. Що таке фізичне моделювання? Що таке Для нотаток ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Використана література: · Підручник «Введення в SolidWorks 2005 для вузів» · В.П. Прохоренко «Практичне керівництво SolidWorks 2005» · Шам Тику «Ефективна робота в SolidWorks2005»
|
Последнее изменение этой страницы: 2019-04-10; Просмотров: 282; Нарушение авторского права страницы