Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


Побудова та редагування об’єктів



На рис. 1 можна виділити такі основні елементи:

конструкції (стіни), розмірні лінії, осі, сантехніку та сходи і штрихування.

Кожен із цих елементів доцільно викреслювати в окремих шарах, що дасть можливість

- кожному шару призначати свій колір, товщину та тип ліній;

- відключати або „заморожувати ” їх, після чого вони не будуть виводитися на екран або на друк;

- заблокувати окремі шари, захистивши тим самим їх елементи від випадкового редагування.

Отже, перед викреслюванням конструкцій створимо відповідний шар. Для цього необхідно відкрити діалогове вікно Layer Properties Manager (Управління властивостями шарів) (рис. 3). Виклик команди:      

Командний рядок: LAYER

Головне меню: Format > LAYER

Панель інструментів Object Properties > Layers

Рисунок 3 - Діалогове вікно Layer Properties Manager

(Управління властивостями шарів)

Для створення нового шару виберіть кнопку New. Новому шару автоматично присвоюється ім’я Layer 1. Введіть нове ім’я шару, наприклад, Конструкції. Далі, задайте для цього шару товщину лінії 0, 30 мм. Необхідне вікно з’явиться при натисканні мишею на полі Lineweight.

Аналогічно можна поміняти колір лінії Color , тип лінії Linetype.

Після створення нового шару „Конструкції” приступаємо безпосередньо до викреслювання стін.

Виконання креслень в AutoCAD

Перш за все, викреслимо зовнішні обриси конструкцій. Використовуючи команду Line * будуємо відрізки методом безпосереднього вводу розмірів. Напрямок відрізку визначатиметься положенням курсору, його довжина вводиться з клавіатури. Можна задавати їх довжину і напрямок безпосередньо вказівником миші. Отже,

1) Активуємо режим вводу ORTHO, який дозволяє викреслювати лінії під прямими кутами

2) Вказуємо початок відрізку вказівником миші (початкова точка на рис. 1).

3) Визначаємо напрямок відрізку положенням курсору.

4) Вводимо в командному рядку значення довжини відрізку – у нашому випадку це 7950 мм

5) Натискаємо Enter або ESC для завершення виконання команди.

Задаємо новий напрямок відрізку і вводимо його довжину – у нашому прикладі 11720 мм (відстань між осями 1-4) (рис. 1) і так далі.

Побудову внутрішніх стін виконуємо за допомогою команди Offset, яка будує примітив, подібний іншому графічному примітивові. Новий, подібний примітив проходить через задану точку на кресленні або на заданій відстані від вихідного. Виклик команди:

Командний рядок: OFFSET; Головне меню: Modify > OFFSET

Інструментальна панель: Modify > OFFSET

Перший запит системи у відповідь на команду:

Specify offset distance or [Through] < 10.0000>: Задайте величину постійного зсуву кожного об'єкта або... < значення за замовчуванням>:

Вибрати режим Offset, вказати величину зсуву (ввести числове значення за допомогою клавіатури) і позицію щодо примітива-оригіналу. Подібний елемент креслення буде побудований на заданому зсуві від оригіналу й у потрібну сторону від нього. За замовчуванням система завжди пропонує той режим використання даної команди, що був застосований у попередній раз.

Можливі відповіді на запит системи за замовчуванням для вищенаведеного випадку:

· введіть за допомогою клавіатури числове значення величини зсуву;

· натисніть клавішу ENTER, якщо немає необхідності змінювати числове значення величини зсуву;

· укажіть першу точку, якщо необхідно явно задати величину зсуву на кресленні; при цьому система ініціює додатковий запит:

Specify second point: Задайте другу крапку:

Наступний запит системи:

Select object to offset or < exit>: Вкажіть об'єкт для створення подібного або < вихід>:

Відповідь: вкажіть графічним курсором один вихідний об'єкт на кресленні.

Наступний запит системи: Specify point on side to offset: Задайте точку на стороні зсуву:

Відповідь:

указати графічним курсором крапку з тієї сторони об'єкта, де бажано побудувати йому подібний.

3. Команди управління зображенням на екрані монітора

Для перегляду частини креслення, що не розмістилася на екрані монітора, без зміни його масштабу використовується команда PAN. Виклик команди:

Головне меню: View> PAN> Realtime

Інструментальна панель: Standard Toolbar> Pan Realtime

Контекстне меню: PAN

Команда активізує режим панорамування в реальному часі. Після активізації цього режиму змінюється форма графічного курсору в робочій зоні головного вікна, а в командному рядку з'являється наступне повідомлення:

Press ESC or ENTER to exit, or right-click to display shortcut menu.

Натисніть ESC або ENTER для виходу з режиму панорамирования або клацніть правою кнопкою миші для виклику контекстного меню.

Під час роботи в режимі реального часу курсор набуває форми долоні. Встановіть його в будь-якому місці креслення, натисніть ліву кнопку миші і, не відпускаючи її, перемістіть покажчик у потрібному напрямку. Зображення на екрані монітора буде переміщатися слідом за покажчиком доти, поки останній не досягне краю робочої зони графічного вікна

Для збільшення або зменшення видимого зображення об'єкта на екрані монітора (фактичні розміри об'єкта при цьому не змінюються) використовується команда ZOOM.

Виклик команди:


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-09; Просмотров: 79; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.018 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь