Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Profile M WS BS S T W I A Ld. Магические предметы.⇐ ПредыдущаяСтр 16 из 16
Shadow Warrior 5 4 4 3 3 1 6 1 8 Weapons/Armour: A Shadow Warrior carries a sword, longbow, dagger, shield, and wears Light Armour. Skills: The Shadow Warrior may choose from Combat and Shooting, when he gains a new skill. In addition, the Shadow Warrior may choose from the Shadow Warrior Special Skill list. Special Rules Bitter Enemies: If the last fight was against Dark Elves or a warband containing a Dark Elf Hired Sword, the upkeep cost is waived for that game. Excellent Sight: Elves have eyesight unmatched by mere humans. The Shadow Warrior spots Hidden enemies from twice his Initiative value in inches away. Hates Dark Elves: Shadow Warriors seethe with bitterness when facing Dark Elves and follow the rules for Hatred Infiltration: A Shadow Warrior can infiltrate. See the Skaven special skill of the same name.
Witch Hunter From the Nemesis Crown
Witch Hunters are driven men who make it their job to free the Empire of the taint of chaos. Although these troubled times have often meant witch hunters operating in small groups or by requisitioning support from local authorities many still prefer to work alone. Some of course have other reasons, their excessive zeal can lead to other hunters shunning them or even their expulsion from the order, in a few cases they themselves have darker secrets they don’t want their brothers in arms investigating. These solitary witch hunters are not above joining roving bands if it suits their aims, providing they are reimbursed for the skills they bring. They care little for the morals of such groups providing that they are a human band and not tainted in any way by chaos. The threat of chaos is so great that they have even put aside their prejudices against followers of Ulric to better fight chaos. 30 Gold Crowns +15 Gold Crowns upkeep May be Hired: The Witch Hunter may be hired by any Lawful, Lawful / Neutral, Neutral, warbands, but will not stay with a Witch Hunter band for more than one battle. Rating: A Witch Hunter increases a warband's rating by 15 points plus 1 point for each Experience point Witch Hunter has. Profile M WS BS S T W I A Ld Witch Hunter 4 4 4 3 3 1 4 1 8 Weapons/Armour: Duelling or Crossbow Pistol, sword and dagger. The Witch Hunter starts every game with a vial of Holy water and garlic. Skills: The Witch Hunter may choose from Combat, Shooting, Academic, Strength, & Speed when he gains a new skill. Special Rules Burn the Witch: The Witch hunter hates all enemy magic users. He will not work for a band with a magic users, but will work with a pray user. In Sigmar’s name: The Witch hunter can call on his faith in Sigmar, he is allowed to reroll all failed fear tests. Sigmar’s reward: Doing Sigmar’s work is reward enough at times. If the band take the leader of a chaos or undead band out of action the Witch Hunter waives part of his fee, at the end of the battle he only charges 5gc upkeep. Chaotic bands only includes bands truly chaotic, not merely nonhuman, e.g. not skaven, dark elves etc. Assembled
Магические предметы.
В некоторых локациях, отмеченных мастером, есть возможность заняться поиском артефактов. После отыгрыша боя, победившая сторона бросает 2д6 и сверяется с таблицей ниже. Однажды обысканная локация в плане артефактов считается осмотренной и больше поискам не подлежит.
2-5 Магический свиток Герой находит один из магических свитков из низшей магии, забытых магами древности. Киньте еще раз д6, чтобы определить, какое заклинание написано на свитке. Свиток является одноразовым заклинанием, и после использования рассыпается в пыль. Использовать свиток может любая модель. 6-7 Ботинки из кожи скинка. Сделанные из кожи скинка ботинки позволяют своему владельцу легко ходить по любой водной поверхности. Носитель больше не замедляется болотами, реками и снегом . 8 Кольцо Удачи. Во время боя герой, носящий это кольцо, может изменить одно любое значение на любом кубике на +1\-1. Только один раз за один бой. 9 Стальная Рубашка. Рубаха, заколдованная так, что она стала крепче стали. Она может быть надета под любую другую броню и складываться с ней, давая +1 к броне. Эта вещь уничтожается, если носитель получил повреждения огненной магией или огненным оружием. 10 Ледяной Кристалл. Во время фазы стрельбы носитель может выстрелить в модель в 8” от себя д3 ударами 2 силы. 11 Огненный бес. Маленький огненный бес сопровождает вашего персонажа, имеющего этот предмет. В фазу стрельбы бес стреляет в 12” от носителя огненной стрелой силы 4 12. Артефакт! Вы нашли один из артефактов. Киньте еще раз кубик и сверьтесь с таблицей стандартных артефактов. |
Последнее изменение этой страницы: 2019-04-19; Просмотров: 204; Нарушение авторского права страницы