Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ. ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ. КАФЕДРА ДИЗАЙНУСтр 1 из 9Следующая ⇒
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КАФЕДРА ДИЗАЙНУ
ДОПУЩЕНО до захисту Завідувач кафедри, д.т.н., проф. _____________О.В. Чепелюк «___»_____________20___р. РОЗРОБКА КОЛЕКЦІЇ ЧОЛОВІЧИХ КОСТЮМІВ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТОРСЬКИХ ПОЛОТЕН
ВИПУСКНА РОБОТА СПЕЦІАЛІСТА 6.020207 – «Дизайн»
ХЕРСОН 2017 Форма № Н-9.02
_________Херсонський національний технічний університет_______ (повне найменування вищого навчального закладу)
_____________Факультет кібернетики та системної інженерії ______________ (назва факультету)
_______________________Кафедра дизайну______________________ (повна назва кафедри)
Пояснювальна записка до дипломної роботи _____________________спеціаліста______________________ (освітній ступень)
на тему__" РОЗРОБКА КОЛЕКЦІЇ ЧОЛОВІЧИХ КОСТЮМІВ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТОРСЬКИХ ПОЛОТЕН "__
Виконав: студент 5 курсу, групи_5Д3__ напряму підготовки _________6.020207 - Дизайн____________ (шифр і назва напряму підготовки, спеціальності)
_Москалюк Ю.О.____________ (прізвище та ініціали) Керівник __ к.т.н., доцент Зуб П.М.________ (прізвище та ініціали) Рецензент _________ _ ______ (прізвище та ініціали)
Херсон – 2017 року
Форма № Н-9.01
ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (повне найменування вищого навчального закладу) Факультет_____________________________________________________________ Кафедра_______________________________________________________________ Освітньо-кваліфікаційний рівень__________________________________________ Спеціальність __________________________________________________________ (шифр і назва)
ЗАТВЕРДЖУЮ Завідувач кафедри дизайну ____________________О.В. Чепелюк “____” _________________20___року З А В Д А Н Н Я НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ (ПРОЕКТ) СТУДЕНТУ
__________________________________________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) 1.Тема роботи ________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________ керівник роботи_____________________________________________________, ( прізвище, ім’я, по батькові, науковий ступінь, вчене звання)
затверджені наказом вищого навчального закладу від “__”________20__року №__ 2. Строк подання студентом роботи______________________________________ 3. Вихідні дані до роботи_______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які потрібно розробити)_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ 5. Перелік графічного матеріалу (з точним зазначенням обов’язкових креслень) ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Консультанти розділів роботи
7. Дата видачі завдання________________________________________________
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
Студент _________ __________________ ( підпис ) (прізвище та ініціали) Керівник роботи _____________ ____________________ ( підпис ) (прізвище та ініціал
АНОТАЦІЯ Москалюк Ю.О. Р озробка колекції чоловічих костюмів з використанням авторських полотен – Рукопис. Робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра (спеціаліста) за спеціальністю 6.020207 – дизайн. Херсонський національний технічний університет. Херсон, 2017 На основі аналізу аналогів та прототипів костюмів в пост апокаліптичному стилі з використанням авторського полотна було визначено, що у костюмах великої популярності досягають металізовані елементи, такі як накладки, авторські полотна з нашитими елементами металу. Сформовано концепцію, згідно якої буде спроектована колекція із трьох одиниць. Розроблено ескізний та технічний проект серії чоловічих костюмів з використанням авторського полотна. ЗМІСТ
ВСТУП Одяг — це своєрідний показник соціального рівня. Жодна людина не відноситься до одягу тільки як до елементу захисту тіла від атмосферних опадів і поглядів. При появі перших елементів одягу, людина всіляко намагався виділитися з сірої маси, прикрашаючи її хоч якимось чином. Завдяки таким діям, людина намагається показати своє внутрішнє Я, визначити свій стиль одягу і аксесуарів [1]. Сучасний одяг є результатом багатовікового досвіду людини, одним із її винаходів, є складовою частиною матеріальної і духовної культури суспільства. З давніх-давен одяг відігравав важливу роль у житті і побуті людей, він захищав їх від дії зовнішнього середовища, а також прикрашав. Одяг пройшов довгий і складний шлях еволюції перед тим як стати зручним і красивим, таким, як тепер. Розвиток форми одягу безпосередньо пов’язаний із розвитком суспільства, його трудовою діяльністю, розвитком техніки, культури, мистецтва, економіки, а також географічним місцем розташування та кліматичними умовами тієї чи іншої місцевості [2]. Метою роботи є «Розробка колекції чоловічих костюмів з використанням авторських полотен» Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - визначити основні характеристики об’єкту проектування;- проаналізувати аналоги та прототипи; - розробити концепцію колекції; - розробити ескізний проект колекції; - розробити технічний проект колекції; Об’єкт дослідження – виготовлення авторського полотна, та його застосування в чоловічій колекції. Предмет дослідження (об’єкт проектування) – використання авторського полотна в розробці чоловічої колекції Структура роботи. Робота складається зі вступу, п’яти розділів, двадцяти підрозділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, додатків (49 сторінок, та нараховують 64 рисунки), списку використаних джерел (45 позицій на 5 сторінках). Обсяг роботи сягає 125 сторінок . Загальна кількість ілюстративного матеріалу, що включена до основного обсягу роботи включає 21 таблицю.
РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ОБ’ЄКТУ ПРОЕКТУВАННЯ Перед задумкою та втіленням в життя колекції необхідно провести аналіз об’їєкту проектування. Аналіз в дизайні підводить до проектного рішення через розгляд певного кола проблем і співвіднесення з власної творчої позицією. В процесі проектування дозволяє розвивати проектну ідею, порівнюючи варіанти по функціональним і художнім критеріям. В аналізі велику роль відіграє логічний підхід. Аналіз в дизайні - передпроектне вивчення завдань і обставин проектування, осмислення проміжних і кінцевих результатів роботи[3].
РОЗДІЛ 2 Відбір моделей аналогів
Постапокаліптичний одяг не зустрінеш на прилавках магазинів: в основному ми бачимо її в кіно чи в фотосесіях глянцевих журналів. Це скоріше - мистецтво, ніж повсякденність. Однак, елементи постапокаліптичній моди (наприклад, рвані деталі і асиметричний крій), можна зустріти в багатьох колекціях модних дизайнерів. В якості аналогів було розглянуто 10 дизайнерів, котрі творять в цьому напрямку. Опис представлений у таблиці 2.1. хвиля (перша хвиля космічної моди була в далеких 60-х року 20 століття).
Таблиця 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Продовження таблиці 2.1.
Сучасне суспільство відрізняється не тільки великим споживанням, а й депресивними настроями. Коли не потрібно витрачати багато сил на добування їжі або важкий, не механізований працю на заводі, з'являється зайве вільний час, і, як наслідок, депресивні думки. Саме тому так популярні зараз і Постапокаліптичні фільми, і постапокаліптична мода. Як відомо, світ моди примхливий і мінливий. Ніщо не затримується в ньому надовго. Тому і постапокаліптичну моду рано чи пізно замінить щось нове. Цілком можливо, що в майбутньому постапокаліптичну моду замінить, наприклад, мода космічна[21].
Аналіз моделей-аналогів
Аналоги - це найкращі продукти, що відповідають вимогам перспективних стандартів і за своїми техніко-економічними показниками відповідають кращим вітчизняним і зарубіжним зразкам[22]. В якості моделей-аналогів було обрано п’ять дизайнерів, котрі творять у цьому напрямку. Колекції було розглянуто за композиційним рішенням, конструктивним та декоративним. При аналізі композиційного устрою необхідно виявити моделі, які найкращим способом відповідають вимогам, які виявляють рівень художного виготовлення моделі. При аналізі художнього оформлення слід звертати увагу на ступінь відповідності форми виробу до його призначення (оцінюється пластична виразність форми, архітектоніка, тектоніка). Аналіз композиційного устрою моделей-аналогів відображує якісні характеристики за наступними позиціями: формі та крою, силуетному рішенню по основним конструктивним поясам: плечовому, грудному, талієвому, стегновому.
4. РОЗДІЛ 3 ЕСКІЗНИЙ ПРОЕКТ Відповідно до модних тенденцій та їх аналізу, розроблено фор-ескізи, котрі в подальшому стануть основою для створення колекції. Розробка концепції Постапокаліптичний світ - світ, який пережив глобальну катастрофу, в результаті якої цивілізація і більшість створених нею багатств були знищені, а виживщі змогли, після періоду дикості, сконцентруватися навколо збережених джерел життєзабезпечення, стихійно утворитися в соціальні структури ... і намагаються жити далі[25]. Всі ідеї пост апокаліптичного світу можуть мати безліч напрямків Спорожнілі вулиці, зруйновані міста, що обвалилися мости ... можна уявити, що вижила лише невелика випадкова група людей, яким постійно загрожує небезпека . Тому сьогоднішня мода задумується, що люди будуть одягати після глобальної катастрофи. Самовираження за допомогою одягу - це нормальна практика більшості людей, навіть якщо вони в цьому не зізнаються. Як відомо, нас на Землі 7 млрд. І кожен претендує на унікальність. Не дивно, що на світі існує така кількість модних стилів і напрямків. Одні змінюються іншими, щось просто адаптується до вимог часу. Бомж-стиль: передумови формування, концепція, яскраві представники [26]. Одна з головних особливостей цього стилю - багатошаровість, ідея лягла в основу концепції, так як люди по суті будуть носити те, що знайдуть на смітниках, а через холод надягають на себе всі відразу. Багатошаровість насправді навчитися використовувати не так вже й легко, в зв'язку з тим, що доводиться використовувати непоєднувані речі, враховувати модні тенденції, і виглядати при цьому потрібно на всі 100%[27]. Розробка моделей-пропозицій Згідно дипломного проектування колекції, було розроблено 10 фор-ескізів (додаток Б, рис. Б.1. – Б.10), в результаті їх аналізу (табл. 3.1.) буде обрано найбільш цікаві ескізи, які в подальшому будуть основою для створення ескізів пропозицій Таблиця 3.1 Характеристика фор-ескізів
Продовження таблиці 3.1.
Продовження таблиці 3.1.
Продовження таблиці 3.1.
Продовження таблиці 3.1.
З представлених фор-ескізів для розробки ескізів пропозицій будо обрано три ескізи (додаток Б, рис. Б.5., рис. Б.7., рис. Б.10.), які більш підходять для представленої концепції. На їх основі розроблено ескізи пропозиції, за допомогою яких буде спроектована колекція.
РОЗДІЛ 4 ТЕХНІЧНИЙ ПРОЕКТ В даному розділі візначається методика базового конструювання виробу, моделювання та твиготовлення в матеріалі обраного образу.
РОЗДІЛ 5 Висновки: 1. за результатами анкетування можна сміливо сказати,що переважна кількість респондентів слідкує за модою, але вважають що слід одягатись у зручне та комфортне не залежно від модних тенденцій; 2. визначено, що більша кількість респондентів схиляються до романтичного стилю, люди віком до 20 років та до 25 активно цікавляться таким напрямком у моді як бомжстайл. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ Визначено, біосоціальні ознаки споживачів, на яких зорієнтована колекція,такі як: соціальні та біологічні. Встановлено, що колекція чоловічого одягу призначена для молодіжної вікової групи, які не обяться виділятися з натовпу та вражати всіх своїм стилем. Розглянуто комплекс вимог,котрі висуваються до колекції: естетичні, гігієнічні, експлуатаційні та економічні. Підібрано аналоги, котрі проаналізовано з композиційної точки зору; Розроблено класифікацію ліній конструктивного формоутворення за типом та напрямком їх розташування у конструкції аналогів. В результаті проведеного аналізу аналогів та прототипів встановлено, що для одягу цього стилю характерна багатошаровість, колір: болотяний, сірий, чорний, коричневий, багато конструктивно-декоративних елементів у вигляді металізованого декору. Розроблено концепцію. Розроблено десять фор-ескізів, та проаналізовано їх, на основі перших десяти ескізів розроблено п’ять ескізів пропозицій, які в подальшому лягли в основу створення колекції в пост апокаліптичному стилі. Розроблено колекцію із трьох одиниць. Зіставлено конфекційну карту на метеріали, котрі використовуються у виготовлені колекції. Внесено вихідні дані для побудови креслень деталей конструкції основних моделей. Визначено методики конструювання виробів, на базі цих базових конструкцій буде змолельовано лекала. Розроблено модельні конструкції чоловічої колекції та виготовлено лекала. Встановлена послідовність усіх технологічних операцій, пов’язаних з виготовленням колекції. За результатами анкетування можна сміливо сказати,що переважна кількість респондентів слідкує за модою, але вважають що слід одягатись у зручне та комфортне не залежно від модних тенденцій; Визначено, що більша кількість респондентів схиляються до романтичного стилю, люди віком до 20 років та до 25 активно цікавляться таким напрямком у моді як бомжстайл.
ДОДАТКИ Додаток А Рис. А.13. Колекція Rick Owens
Рис. А.14. Колекція Rick Owens
Рис. А.15. Колекція Nicolas Andreas Taralis
Рис. А.16. Колекція Nicolas Andreas Taralis
Рис. А.17. Колекція Lookbook En Noir
Рис. А.18. Колекція Lookbook En Noir
Рис. А.19. Фільм «Божевільний Макс», художник по костюму Jenny Bevan
Рис. А.20. Фільм «Божевільний Макс», художник по костюму Jenny Bevan Рис. А.21. Фільм «Божевільний Макс», художник по костюму Jenny Bevan
Рис. А.22. Фільм «Божевільний Макс», художник по костюму Jenny Bevan Рис. А.23. Колекція Givenchy Рис. А.24. Колекція Givenchy
Рис. А.25. Колекція Philipp Plein
Рис. А.26. Колекція Philipp Plein
Рис. А.27. Колекція Philipp Plein
Рис. А.28. Колекція Philipp Plein Додаток Б Фор – ескізи колекції
Рис. Б.1. Ескіз №1 Рис. Б.2. Ескіз №2
Рис. Б.3. Ескіз №3 Рис. Б.4. Ескіз №4 Рис. Б.5. Ескіз №5
Рис. Б.6. Ескіз №6 Рис. Б.7. Ескіз №7 Рис. Б.8. Ескіз №8
Рис. Б.9. Ескіз №9
Рис. Б.10. Ескіз №10
Додаток В Ескізи-пропозиції колекції
Рис. В.1. Ескіз №1
Рис. В.2. Ескіз №2
Рис. В.3. Ескіз №3
Рис. В.4. Ескіз №4
Рис. В.5. Ескіз №5 Додаток Д Спроектована Колекція
Рис. Д.1. Модель №1
Рис. Д.2. Модель №2
Рис. Д.3. Модель №3 Додаток Е Технічні рисунки
Рис. Е.1. Технічний рисунок чоловічих брюк
Рис. Е.2. Змодельована конструкція, модель №1 Вид спереду та вид ззаду
Рис. Е.3. Змодельована конструкція, модель №3 Вид спереду та вид ззаду
Рис. Е.4. Змодельована конструкція, модель №4 Вид спереду та вид ззаду Додаток Ж Базові конструкції
Рис. Ж.1. Базова конструкція брюк
Рис. Ж.2. Базова конструкція чоловічого пальто
Рис Ж.3. Креслення базовоъ конструкцыъ капюшона
Рис. Ж.4. Креслення базовоъ конструкцыъ рукава
Додаток И Додаток К Додаток Л СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Роль одягу в житті людини. Жіночій журнал Feme.ua. – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://feme.ua/fashion/clothes/644-clothing.html; 2. Одяг та його класифікація. Лада. Жіночій часопис. – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://woman-ua.com/arts/read/56.htm; 3. Дизайнерський аналіз (аналіз вихідної ситуації, побудова об’єкту проектування), синтез, оцінка – основні процедури дизайну – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://studopedia.ru/9_99617_dizaynerskiy-analiz-analiz-vihidnoi-situatsii-pobudova-obiektu-proektuvannya-sintez-otsinka--osnovni- protseduri-dizaynu.html 4. Мамчич О.С. Візуалізація образу та проектування костюма в різних художніх системах: Навчальний посібник для студентів спец. 6.020210.01, 7.020210.01, 8.020210.01 до курсів «Основи художнього проектування» і «Художнє проектування костюма» / О.С. Мамчич, П.В. Гаркін. – К.: КНУТД, 2010. – 72с. 5. Класифікація споживачів. Доступний маркетинг. – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://marketing-helping.com/konspekti-lekcz/17-konspekt-lekczj-discziplna-qmarketingq/257-klasifkaczya-spozhivachv.html; 6. Требования, предъявляемые к одежде– [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://oksamyt.org.ua/moda/trebovaniya-predyavlyaemye-k-odezhde.html 7. "Требования к одежде" – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://tehnologia.59442s003.edusite.ru/p34aa1.html 8. Основные потребительские свойства и требования к одежде – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://tovaroved.ucoz.ru/publ/18-1-0-154 9. Требования, предъявляемые к ассортименту одежды и тканям– [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://dptf.drezna.ru/theory/weaving/08_03/ 10. Постапокалиптическая мода в современном обществе – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://faceoffuture.ru/postapokalipticheskaya-moda-v-sovremennom-obshhestve.html 11. Трэш-кутюр и постапокалипсис: экспериментальная коллекция одежды Junk Bones – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://avivas.ru/topic/tresh_kutyr_i_postapokalipsis_eksperimentalnaya_kollekciya_odejdi_junk_bones.html 12. Постапокалиптическая мода Maison Martin Margiela – [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.intermoda.ru/cit/postapokalipticheskaja-moda-maison-martin-margiela.html 13. Холодне літо від Gareth Pugh. [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://megasite.in.ua/121936-holodne-lito-vid-gareth-pugh.html 14. By boris bidjan saberi [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://leform.ru/brands/11_by_boris_bidjan_saberi/ 15. Рецензия на Rick Owens [Електроний ресурс]. – Режим доступу: https://www.be-in.ru/network/5508-rick-owens/ 16. NICOLAS ANDREAS TARALIS, Николас Андреас Таралис [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.relook.ru/brand/NAT.html 17. Lookbook En Noir [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mensfashion.ru/2013/02/06/10538/ 18. «Костюмы из фильма «Безумный Макс» были удостоены «Оскара» [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://news.ivest.kz/102614277-kostyumy-iz-filma-laquo-bezumnyy-maks-raquo-byli-udostoeny-oskara 19. Французский поцелуй Новый взгляд на гетеросексуальность Парижской недели мужской моды [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://drugi.mobi/newsworld/view.php?folder=/photo/2016/06/28/prisfashionweek/ 20. Стиль и сталь: коллекция Philipp Plein осень-зима 2015-16 [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.glazur.in.ua/blog/stil-i-stal-kollektsiya-philipp-plein-osen-zima-2015-16/ 21. Постапокалиптическая мода в современном обществе [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://faceoffuture.ru/postapokalipticheskaya-moda-v-sovremennom-obshhestve.html 22. Анализ моделей аналогов с позиции развития современной моды. [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://mykonspekts.ru/2-6157.html 23. Методичні рекомендації до виконання курсового проекту для студентів ІІ курсу з дисципліни «Конструювання та технічне моделювання текстильних виробів»/ Артеменко М.П., Чепелюк О.В., - Херсон: ХНТУ,2012 – 28с. 24. Что такое постапокалиптическая мода? [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://faceoffuture.ru/chto-takoe-postapokalipticheskaya-moda.html 25. Книги о постапокалиптическом мире[Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://bookmix.ru/groups/viewtopic.phtml?id=2009 26. Бомж-стайл: свобода самовыражения или модный коллапс? [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://stylishe.ru/2014/10/27/bomzh-stajl/ 27. Бомж стиль – как называется, одежда, модные тенденции [Електроний ресурс]. – Режим доступу: 28. Гурович К. А. Основы материаловедения швейного производства. — 1-е изд. Учебник для НПО. — М.: Академия, 2013. — С. 131—134. — 208 с. — ISBN 978-5-7695-5341-7. 29. Свойства костюмной ткани [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://www.poshvu.ru/svojstva-kostyumnoj-tkani/ 30. Конфекционная карта на швейное изделие [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://imgur.com/wdnNa0m 31. Конструирование одежды. Курс лекций [електронний ресурс]. – режим доступу: http://window.edu.ru 32. Конструирование одежды. Курс лекций [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://window.edu.ru 33. Отличительные особенности методики конструирования одежды ЦНИИШП [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://t-stile.info 34. Справочник по конструированию одежды В. М. Медведков, Л. П. Боронина, Т.Ф. Дурыгина и др., под ред. П.П. Кокеткина - М, 1982. 35. Построение выкройки основы брюк по единой методике конструирования одежды ЦНИИШП. 36. Сучасні методи проектування швейних виробів [електронний ресурс]. – режим доступу: http://ua-referat.com 37. Самаров Г.А., Черемных А.И. Моделирование и конструирование мужской верхней одежды/Г.Самаров, А. Черемных. – М.: Государственное издательство легкой промышлености, 1949. – 182 с. 38. Отличительные особенности методики конструирования одежды ЦНИИШП [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://t-stile.info 39.Разработка модельной конструкции изделия [електронний ресурс]. – режим доступу:http://abc.vvsu.ru/Books/u_dproekti_konst/page0013.asp 40. Последовательность пошива брюк [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://pokroyka.ru/bryuki/posledovatel-nost-poshiva-bryuk/ 40.Технология пошива жилета мужского [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://stud24.ru/technology/tehnologiya-poshiva-zhileta-muzhskogo/321527-965279-page4.html 41. Элвин С. Бернс, Рональд Ф. Буш. Основы маркетинговых исследований с использованием Microsoft Office Excel = Basic Marketing Research: Using Excel Data Analysis. — М.: Вильямс, 2005. — 704 с. — ISBN 0-13-145226-6. 42. Опрос в маркетинге и его виды [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://www.dl5.ru/309-opros-v-marketinge-i-ego-vidy.html 43. 43. Курсовая работа на тему: Методика составления анкет для проведения количественных исследований. [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://molum.ru/referat/metodika-sostavleniya-anket-dlya-provedeniya-kolichestvennyh-issledovanii.html http://za4eti.ru/referat/omtrsm МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ |
Последнее изменение этой страницы: 2019-04-19; Просмотров: 218; Нарушение авторского права страницы