Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


АНАЛІЗ АНАЛОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ПРОТОТИПІВ



Сучасне суспільство - це суспільство споживання. Кожен день в світі виробляється набагато більше продукції, ніж потрібно. Це стосується і моди.

Саме тому дизайнери 21 століття змагаються як можуть, вигадуючи найнеймовірніші тематики і напряму розвитку модної індустрії. Одним з таких напрямки стала постапокаліптична мода, що виділилася як самостійне ціле з постапокаліпсису[10].

Відбір моделей аналогів

 

Постапокаліптичний одяг не зустрінеш на прилавках магазинів: в основному ми бачимо її в кіно чи в фотосесіях глянцевих журналів. Це скоріше - мистецтво, ніж повсякденність. Однак, елементи постапокаліптичній моди (наприклад, рвані деталі і асиметричний крій), можна зустріти в багатьох колекціях модних дизайнерів. В якості аналогів було розглянуто 10 дизайнерів, котрі творять в цьому напрямку. Опис представлений у таблиці 2.1.

хвиля (перша хвиля космічної моди була в далеких 60-х року 20 століття).

 

Таблиця 2.1.

 

Дизайнер Опис колекції Дадаток А
1 2 3 4
1 Grace Kubilius На останньому етапі життєвого циклу одягу і зосереджена колекція Грейс Кубіліус (Grace Kubilius) під назвою Junk Bones. «Junk» можна перекласти як «мотлох», «сміття». Саме ці дві субстанції найбільше нагадують Рис. А.1.- Рис. А.3

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
  експериментальний одяг молодого дизайнера. Грейс створює речі, які виглядають так, ніби переживають другу, а то і третє життя. І далеко не найлегшу. Але при цьому не позбавлені власного постапокаліптичного шарму. Створюючи колекцію, дизайнер вдосталь познущалася над тканиною: рвала її, штучно старила, грубо зшивала між собою і піддавала іншим приниженням. Окремі деталі Грейс покривала фарбою, шелаком і пластиком, перетворюючи м'яке полотно в тверду поверхню. Чи не обійшлася «сміттєва» колекція без поліетилену, використаного не за призначенням. Зате топи з пакетів вийшли стильними. В експериментальній колекції Junk Bones є навіть вечірнім сукням знайшлося місце. А поки багато хто задається одвічним питанням «як це можна носити?», Junk Bones потихеньку підкорюють музеї і майданчики соціальних івентів[11].
2 Maison Martin Margiela Колекцію Maison Martin Margiela сезону осінь 2010 скоріше хочеться назвати не «Haute Couture", а "колекцією неготового одягу". Всього сім моделей - вони Рис. А.4.- Рис. А.6.

 

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
  дефілювали між манекенами, стендами з гудзиками, немов в майстерні дизайнера. І виглядали так, немов на них лише накинули то, що підвернулася під руку, а натрапив якісь допоміжні матеріали: є модель ледь замотана в шматок хутра, є "куртка" з накинутих на манекен поспіль плетених шкіряних поясів. Дзайнер зробив шість «не-моделей" про людське око, бо весь час займався тільки одним костюмом, - шкіряним комбінезоном, прикрашеним крилами, орлами, зі складними "потрійними" чобітьми-козаками. Ось він, тренд, адже саме тренди повинні народжувати "високу моду", - такі "чоботи в чоботі і ще раз в чоботі" цілком можуть стати гідною ідеї для колекції взуття. А сама колекція Maison Martin Margiela, втім, теж, хоча половина з показаного все-таки не одяг, а скоріше аксесуари для одягу. Хоча, якщо вдуматися, це готовий гардероб для рімейка фільму "Божевільний Макс" або чого-небудь ще в цьому дусі[12]
3 Gareth Pugh Хлопчики в павутині, дівчинки - в обтягуючих особа сірих колготках. Британець Гарет П'ю знову виявився на Рис. А.7.- Рис. А.9

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
  висоті і підкорив паризькі подіуми черговою колекцією-перфомансом. Кожне його витвір - своєрідний виклик звичного життєвого укладу, а його улюблені герої - готи і вовкулаки. Сірий став центральним відтінком колекції весна-літо 2010, показаної натовпі згоряє від цікавості паризької еліти 30 вересня. Моделі-андрогіни з холодними губами і жирно підведеними очима в порізаних штанах-дудочках і сталевих плащах-фраках. Футуристичні сукні з обробкою металік, акцентованими плечима і гофрованої прошивкою, казкові пашміни- мантії та облягаючі комбінезони з лайкри викликали бурхливе захоплення у шанувальників ексцентричного стилю молодого британця. Єдиними більш-менш повернувшись до реальності моделями стали сукні-водолазки з смугастого трикотажу і лускатої лайкри-стретч - класичний трапецієподібний фасон непогано виглядає в компанії вузьких штанів та високих ботильйони на платформі[13].
4. Boris Bidjan Лінія 11 by Boris Bidjan Saberi багато в Рис. А.10.-

 

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
  Saberi чому повторює основну колекцію Boris Bidjan Saberi - всюди відчувається сильний вплив вуличної моди. При створенні колекцій дизайнери приділяють велику увагу функціональності матеріалів і крою, а також багато працюють над графічними принтами і способами їх нанесення[14]. Рис. А.12.
5 Rick Owens Асортимент: асиметричні трикотажні сукні, обтягуючі футболки –видовжені  і з необробленими краями, чоловіче взуття на підборах і шкіряні куртки, вже стали культовими. В роботі Рік Оуенс в основному використовує шкіру, замшу і трикотаж. Часто навмисно спотворює матеріали: витягує, рве, бруднить. Любить багатошаровість і крій по косій лінії. У колекціях переважають білий, бежевий, сірий і, звичайно, чорний кольори. Найчастіше колекції Rick Owens описують як грубі, апокаліптичні, похмурі, футуристичні. Що не заважає окремим речам виглядати цілком жіночно. Унікальність: Рік Оуенс може одягнути чоловіка в плаття, і це буде виглядати мужньо. Він також один з небагатьох Рис. А.13.- Рис. А.14.

 

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
  дизайнерів, яким з сезону в сезон вдається залишатися в своїй естетиці, запозичуючи ідеї з культур інших країн і минулих епох, а створюючи ідейно новий продукт, що відображає виклики сучасного світу і рухає моду вперед. Актуальність: в більшості своїх колекцій Рік Оуенс намагається відобразити своє ставлення до різних суспільних проблем. В різний час він висловлювався на теми гендерної приналежності, сексизму, ставлення до власного тіла і навіть змін світової екології[15].  
6. Nicolas Andreas Taralis Ніколас Андреас Тараліс - це неймовірно талановитий дизайнер. Колекції торгової марки Nicolas Andreas Taralis відрізняються архітектурною точністю, а ручна робота конкурує тут з романтичністю і чуттєвістю. Чорний колір дуже точно виражає дизайнерський стиль і формує настрій колекції. Одяг Nicolas Andreas Taralis відображає сучасну поезію для міжнародних глядачів[16]. Рис. А.15.- Рис. А.16.
7. Lookbook En Noir Lookbook En Noir - бренд маловідомий, але вже отримав певне визнання завдяки тому, що Kanye West заявив, що це він Рис. А.17.- Рис. А.18.

 

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
    один з його найулюбленіших. Колекція виконана в переважно чорному кольорі і ключовий матеріал цієї колекції – текстурована шкіра. Такий матеріал як шкіра дуже важкий і важкий в дизайні, проте цей матеріал не замінимий, якщо ви хочете додати трохи брутальності в ваш образ. Якщо говорити про загальні тенденції чоловічого одягу сезону весна-літо 2013 - то потрібно відзначити шорти, які ми бачимо в кожній колекції теплого сезону[17].  
8. Jenny Bevan Дизайнер Jenny Bevan розробила костюми для фільму «Божевільний Макс» в постапокаліптичному стилі. У фільмі «Божевільний Макс» стиль своїх героїв Біван називає «брудним шиком». Дружини імператора одягнені як грецькі богині, фуріозо у виконанні Шарліз Терон виглядає підкреслено сексуально і зухвало, хоч її наряд і складався з армійських штанів, майки та грубих черевиків. Крім «Оскара» за кращі костюми, «Божевільний Макс» отримав в цій же номінації головний Приз Британської академії[18]. Рис. А.19.- Рис. А.22.

 

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
9. Givenchy В Колекції Givenchy чоловіки в одязі, схожому на військову форму, але в несерйозну чорно-білу клітинку, і з нафіксатуаренними по моді 30-х років (або а-ля Betty Boop) волоссям - іронічні роздуми дизайнера Givenchy Ріккардо Тиші про перипетії маскулінності. Атласний піджак від вечірнього костюма, широченні бордерські шорти і аксесуари незрозумілого призначення, але явно мілітаристського виду розвивають основну тему сезону весна-літо 2017 - висміювання війни в інтерпретації Тиші[19]. Рис. А.23. – Рис. А.24.
10. Philipp Plein Основна ідея нової колекції від Philipp Plein - панування футуристичної влади. Велика частина колекції зроблена в похмурих і агресивних тонах, контекстно передають дух постапокаліптичного світу, що містить в собі суміш спортивного стилю, моди вулиць і старого-доброго рок-н-ролу. Абсолютно точно можна сказати, що дизайнери для створення колекції надихалися видами сучасних бійців і спортсменів, що і призвело до того, що вся лінія чоловічого одягу має дуже агресивний, зухвалий Рис. А.25. – Рис. А.28.

 

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
    вигляд, наповнений свободою духу і тестостероном. У даній весняній колекції Philipp Plein використовував об'ємний верхній одяг, який візуально збільшує хлопців зі звичайним статурою, і приховує недоліки щільних чоловіків. Основна кольорова гама - класичні кольори (чорний, білий відтінки сірого), камуфляж, і відтінки "гнилої вишні". І природно, як і будь-яка лінія одягу від Філліпа Плейна, дана колекція не обійшлася без "родзинки" даного бренду - екзотичних вставки (хутро, шкіра пітона, шкіра крокодила і шерсть). Вся колекція має чітко спрямований стиль - гармонійне поєднання первісної "варварської" стилістики і новомодного "стім-панка". Все оформлено в графічному стилі "готика" з відповідними логотипами. Завдяки цьому, поєднання з шкірою отримали нову тенденцію, що створює абсолютно новий контрастний "вибух". В першу чергу, одяг даної колекції візуально роблять Ваш силует потужним, як у справжніх рестлерів, яких часто  

 

Продовження таблиці 2.1.

1 2 3 4
    порівнюють з неприступними фортецями. По-друге, тут використовуються виключно "класичні" чоловічі брутальні елементи гардероба,як, наприклад, шкіряні рукавички з "обрізаними пальцями", які зазвичай носять байкери і рокери. Що ж стосується елементів з блискітками - тут все очевидно, адже саме така стилістика використовується у знаменитих боксерів на професійному рингу. У даній колекції присутні символи брутальності, розкоші і свободи духу: мотоциклетні нагрудники та шоломи, бейсбольні бити, наколінники, захисні шоломи і фехтувальні маски. А численні аксесуари, такі як сумки і рюкзаки, шапки і рукавиці, і кросівки змушують заново переглянути свій гардероб, щоб дізнатися чи знадобиться Вам щось на наступний сезон[20].  

Сучасне суспільство відрізняється не тільки великим споживанням, а й депресивними настроями. Коли не потрібно витрачати багато сил на добування їжі або важкий, не механізований працю на заводі, з'являється зайве вільний час, і, як наслідок, депресивні думки. Саме тому так популярні зараз і Постапокаліптичні фільми, і постапокаліптична мода.

Як відомо, світ моди примхливий і мінливий. Ніщо не затримується в ньому надовго. Тому і постапокаліптичну моду рано чи пізно замінить щось нове.

Цілком можливо, що в майбутньому постапокаліптичну моду замінить, наприклад, мода космічна[21].

 

Аналіз моделей-аналогів

 

Аналоги - це найкращі продукти, що відповідають вимогам перспективних стандартів і за своїми техніко-економічними показниками відповідають кращим вітчизняним і зарубіжним зразкам[22]. В якості моделей-аналогів було обрано п’ять дизайнерів, котрі творять у цьому напрямку.

Колекції було розглянуто за композиційним рішенням, конструктивним та декоративним.

При аналізі композиційного устрою необхідно виявити моделі, які найкращим способом відповідають вимогам, які виявляють рівень художного виготовлення моделі. При аналізі художнього оформлення слід звертати увагу на ступінь відповідності форми виробу до його призначення (оцінюється пластична виразність форми, архітектоніка, тектоніка). Аналіз композиційного устрою моделей-аналогів відображує якісні характеристики за наступними позиціями: формі та крою, силуетному рішенню по основним конструктивним поясам: плечовому, грудному, талієвому, стегновому.

 


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-19; Просмотров: 156; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.015 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь