Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ДИЗАЙНУ
ДОПУЩЕНО до захисту Завідувач кафедри, д.т.н., проф. _____________О.В. Чепелюк «___»_____________20___р. РОЗРОБКА КОЛЕКЦІЇ ЧОЛОВІЧИХ КОСТЮМІВ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТОРСЬКИХ ПОЛОТЕН
ВИПУСКНА РОБОТА СПЕЦІАЛІСТА 6.020207 – «Дизайн»
ХЕРСОН 2017 Форма № Н-9.02
_________Херсонський національний технічний університет_______ (повне найменування вищого навчального закладу)
_____________Факультет кібернетики та системної інженерії ______________ (назва факультету)
_______________________Кафедра дизайну______________________ (повна назва кафедри)
Пояснювальна записка до дипломної роботи _____________________спеціаліста______________________ (освітній ступень)
на тему__" РОЗРОБКА КОЛЕКЦІЇ ЧОЛОВІЧИХ КОСТЮМІВ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТОРСЬКИХ ПОЛОТЕН "__
Виконав: студент 5 курсу, групи_5Д3__ напряму підготовки _________6.020207 - Дизайн____________ (шифр і назва напряму підготовки, спеціальності)
_Москалюк Ю.О.____________ (прізвище та ініціали) Керівник __ к.т.н., доцент Зуб П.М.________ (прізвище та ініціали) Рецензент _________ _ ______ (прізвище та ініціали)
Херсон – 2017 року
Форма № Н-9.01
ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (повне найменування вищого навчального закладу) Факультет_____________________________________________________________ Кафедра_______________________________________________________________ Освітньо-кваліфікаційний рівень__________________________________________ Спеціальність __________________________________________________________ (шифр і назва)
ЗАТВЕРДЖУЮ Завідувач кафедри дизайну ____________________О.В. Чепелюк “____” _________________20___року З А В Д А Н Н Я НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ (ПРОЕКТ) СТУДЕНТУ
__________________________________________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові) 1.Тема роботи ________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________ керівник роботи_____________________________________________________, ( прізвище, ім’я, по батькові, науковий ступінь, вчене звання)
затверджені наказом вищого навчального закладу від “__”________20__року №__ 2. Строк подання студентом роботи______________________________________ 3. Вихідні дані до роботи_______________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Зміст розрахунково-пояснювальної записки (перелік питань, які потрібно розробити)_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ 5. Перелік графічного матеріалу (з точним зазначенням обов’язкових креслень) ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Консультанти розділів роботи
7. Дата видачі завдання________________________________________________
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
Студент _________ __________________ ( підпис ) (прізвище та ініціали) Керівник роботи _____________ ____________________ ( підпис ) (прізвище та ініціал
АНОТАЦІЯ Москалюк Ю.О. Р озробка колекції чоловічих костюмів з використанням авторських полотен – Рукопис. Робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра (спеціаліста) за спеціальністю 6.020207 – дизайн. Херсонський національний технічний університет. Херсон, 2017 На основі аналізу аналогів та прототипів костюмів в пост апокаліптичному стилі з використанням авторського полотна було визначено, що у костюмах великої популярності досягають металізовані елементи, такі як накладки, авторські полотна з нашитими елементами металу. Сформовано концепцію, згідно якої буде спроектована колекція із трьох одиниць. Розроблено ескізний та технічний проект серії чоловічих костюмів з використанням авторського полотна. ЗМІСТ
ВСТУП Одяг — це своєрідний показник соціального рівня. Жодна людина не відноситься до одягу тільки як до елементу захисту тіла від атмосферних опадів і поглядів. При появі перших елементів одягу, людина всіляко намагався виділитися з сірої маси, прикрашаючи її хоч якимось чином. Завдяки таким діям, людина намагається показати своє внутрішнє Я, визначити свій стиль одягу і аксесуарів [1]. Сучасний одяг є результатом багатовікового досвіду людини, одним із її винаходів, є складовою частиною матеріальної і духовної культури суспільства. З давніх-давен одяг відігравав важливу роль у житті і побуті людей, він захищав їх від дії зовнішнього середовища, а також прикрашав. Одяг пройшов довгий і складний шлях еволюції перед тим як стати зручним і красивим, таким, як тепер. Розвиток форми одягу безпосередньо пов’язаний із розвитком суспільства, його трудовою діяльністю, розвитком техніки, культури, мистецтва, економіки, а також географічним місцем розташування та кліматичними умовами тієї чи іншої місцевості [2]. Метою роботи є «Розробка колекції чоловічих костюмів з використанням авторських полотен» Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - визначити основні характеристики об’єкту проектування;- проаналізувати аналоги та прототипи; - розробити концепцію колекції; - розробити ескізний проект колекції; - розробити технічний проект колекції; Об’єкт дослідження – виготовлення авторського полотна, та його застосування в чоловічій колекції. Предмет дослідження (об’єкт проектування) – використання авторського полотна в розробці чоловічої колекції Структура роботи. Робота складається зі вступу, п’яти розділів, двадцяти підрозділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, додатків (49 сторінок, та нараховують 64 рисунки), списку використаних джерел (45 позицій на 5 сторінках). Обсяг роботи сягає 125 сторінок . Загальна кількість ілюстративного матеріалу, що включена до основного обсягу роботи включає 21 таблицю.
РОЗДІЛ 1 |
Последнее изменение этой страницы: 2019-04-19; Просмотров: 563; Нарушение авторского права страницы