Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


Тестовий пакет WinBench 99 1.2



 

Тестовий пакет від Ziff Davis для вимірювання продуктивності графічної і дискової підсистем ПК.

До складу WinBench 99 1.2 входять набори тестів: High-End Graphics WinMark 99 і Business Graphics WinMark 99 - для визначення продуктивності графічної підсистеми при роботі з типовими High-End-і Business-додатками відповідно; High-End Disk WinMark 99 і Business Disk WinMark 99 - для визначення продуктивності дискової підсистеми на High-End-і Business-додатках відповідно. За результатами виконання тестів обчислюються однойменні показники.

Рисунок 2 – головне вікно WinBench 99 1.2

 

Крім цих основних тестів у WinBench 99 1.2 входять набори тестів Video Tests (для вимірювання продуктивності відео і аудіопідсистеми при програванні відеороликів) і DirectDraw Inspection Tests (для вимірювання продуктивності графічного адаптера при роботі з додатками, що використовують функції DirectDraw).

Неповна версія пакету ZD WinBench 99 1.2, в якій відсутній набір тестів Video Tests, може бути безкоштовно завантажити з сайту виробника.

Тестовий пакет CD WinBench

 

Тестовий пакет від Ziff Davis для вимірювання швидкості роботи CD-ROM-дисководу. До складу CD WinBench 99 1.1.1 входять два набори тестів: CD-ROM WinMark 99 і CD Inspection Tests.

Під час виконання тестів з набору CD-ROM WinMark 99 емулюється робота CD-дисковода з CD-дисками, на яких містяться дистрибутиви: Microsoft Encarta 98 Research Organizer, Microsoft Encarta 98 Encyclopedia Deluxe Edition, Microsoft Office 97 Professional Edition, Quake II, JumpStart Kindergarten і Knowledge Adventure від Knowledge Adventure, Riven - The Sequel to Myst, Compton's 3D World Atlas Deluxe, TripMaker Deluxe 1988 Edition. Для цієї мети використовуються набори файлів, взяті з дистрибутивів цих пакетів і записані на CD-диску з дистрибутивом CD WinBench 99 1.1.1. У результаті виконання набору тестів CD-ROM WinMark 99 розраховується однойменний показник, який є середньою швидкістю читання даних з CD-дисків і вимірюється в Thousand Bytes / Sec.

У набір CD Inspection Tests входять тести CD-ROM Access Time, CD-ROM CPU Utilization та CD-ROM Transfer Rate, в ході виконання яких вимірюється час доступу до CD-диску, завантаження центрального процесора при зчитуванні даних з CD-носія і швидкість зчитування даних з CD-диска в залежності від їх розташування на ньому.

 

Тестовий пакет Content Creation Winstone 2001 1.0.1

 

Тестовий пакет від Ziff Davis для вимірювання загальної продуктивності ПК при роботі з найбільш поширеними програмами для створення і перегляду Web-сайтів. До складу Content Creation Winstone 2001 1.0.1 входить набір тестів - Content Creation Winstone 2001, який базується на програмних пакетах: Adobe Photoshop 5.5, Adobe Premiere 5.1, Macromedia Director 8.0, Macromedia DreamWeaver 3.0, Netscape Navigator 4.73 і Sonic Foundry Sound Forge 4.5.

За результатами виконання тестів з набору Content Creation Winstone 2001 обчислюється однойменний індекс інтегральної продуктивності ПК. При цьому показник Content Creation Winstone 2001 вимірюється в умовних одиницях Winstone Units, а при його розрахунку використовується концепція еталонної системи.

Суть її полягає в тому, що значення показника Content Creation Winstone 2001 приймається рівним 10,0 для еталонної системи, а значення цього показника для тестованого ПК розраховується на підставі різниці в швидкості виконання тестів з набору Content Creation Winstone 2001 на реальної та еталонної машинах. У якості еталонної системи використовується ПК певної конфігурації від компанії Inteva (http://www.inteva.com/).

Пакет Content Creation Winstone 2001 1.0.1 поширюється як комерційний продукт.

Тестовий пакет 3DMark

 

3DMark позиціонується розробниками як об'єктивний, незалежний, нейтральний і достовірний засіб для тестування продуктивності і стабільності комп'ютерних систем. Більш того, розробники позиціонують 3DMark, особливо її ігрові тести, як майбутнє комп'ютерних ігор. Так, у всіх ігрових тестах присутні графічні технології, які знаходяться на етапі доопрацювання і впровадження в комп'ютерні ігри, а іноді і зовсім відсутні. Спочатку серія 3DMark орієнтувалася на DirectX API і використовувала тільки його.

Рисунок 3 – зовнішній вигляд 3DMark 2011

 

У більшості випусків 3DMark всі тести можна розділити на дві групи: ігрові тести і синтетичні специфічні тести. Перші являють собою неінтерактивному майже повноцінну комп'ютерну гру, яка працює в режимі реального часу з використанням ігрового движка. На відміну від повноцінної комп'ютерної гри користувач не може впливати на геймплей і управляти протагоністом або віртуальною камерою, він може лише спостерігати. Під час тесту заміряється кількість кадрів і середня частота кадрів в секунду. Інший тип тестів завантажує обчисленнями і оцінює лише конкретні специфічні блоки графічного процесора (GPU), наприклад: шейдерні блоки, блоки текстурування, растеризації і т. д. Хоча ці синтетичні тести не відображають продуктивність відеокарти в іграх, проте вони дозволяють досить точно оцінити продуктивність конкретних блоків GPU і на цій підставі дати більш об'єктивну оцінку продуктивності GPU.

Тестовий пакет від BAPCo  і MadOnion.com призначений для вимірювання продуктивності ПК при роботі з 3D-додатками. До складу 3DMark2001 входять 4 групи тестів: Game Tests, Theoretical Tests, DX8 Feature Tests і Pro Version Tests.

Під час виконання тестів з групи Game Tests на комп'ютері програється ряд сцен, побудованих на 4 ігрових движках (Game Test 1 - Car Chase, Game Test 2 - Dragothic, Game Test 3 - Lobby, Game test 4 - Nature), а продуктивність ПК визначається за кількістю кадрів, що виводяться на екран за секунду (FPS).

До групи Theoretical Tests входять тести Fill Rate, High Polygon Count і Bump Mapping. Перші два призначені для визначення максимальної продуктивності графічного адаптера при промальовуванні текселей (вимірюється в MTexels / s) і полігонів (MTriangles / s). А третій - для визначення швидкості роботи відеокарти при використанні Bump Mapping методів обробки зображення (вимірюється в FPS).

Група DX8 Feature Tests складається з трьох тестів, під час виконання яких перевіряється, чи підтримує графічний адаптер три нових методи обробки зображення, що з'явилися в API DirectX 8: Vertex Shader, Pixel Shader і Point Sprites. При цьому також вимірюється швидкість роботи відеопідсистеми (в FPS).

У групу Pro Version Tests входять тільки тести Image Quality. Суть їх полягає в тому, що під час прогону ігрових тестів з групи Game Tests програма автоматично знімає «скріншоти» екрана, які потім можна порівняти з еталонними.

За результатами виконання тестів у 3DMark розраховується інтегральний показник продуктивності комп'ютера - 3DMark Score. Однак при цьому враховуються тільки результати ігрових тестів, а сам показник розраховується за формулою: 3DMark Score = (Game1LowDetail Game2LowDetail Game3LowDetail) * 10 (Game1HighDetail Game2HighDetail Game3HighDetail Game4) * 20, де Game1LowDetail означає середню швидкість виведення кадрів (FPS) в тесті Game Test 1 - Car Chase при низькому рівні деталізації і т.д.

Так що пакет призначений в першу чергу для визначення продуктивності ПК в 3D-іграх, незважаючи на те що в його складі є і неігрові тести.

Утиліта Video2000

Video 2000 - це набір професійних інструментів для тестування якості, можливостей і продуктивності відеосистеми комп'ютера. Під час тестування проводиться порівняння якості виведеного на екран відео, визначення його швидкості та оцінка можливостей відео акселератора.

Ключові можливості

 

Ключові можливості:

1. Широкий діапазон тестів якості, продуктивності і можливостей

2. Online доступ до інтерактивної базі даних Online ResultBrowser

3. Можливість тестування DVD на будь-якій системі

4. Сумісність з ResultBrowser 2000

5. Швидкий Help в тестах

Саме тестування можна розділити на дві категорії - те, де користувач може приймати хоч якусь участь, вибираючи правильну відповідь, і те, де все відбувається автоматично без участі користувача. В 3D WinBench 99 була зроблена можливість надати порівняння комп'ютера, поставивши процес тестування на автомат.

Методи тестування

Оверлей - це спосіб виводу зображення на екран. Працює він так:

Відео інформація приходить з джерела в певному форматі пікселів і певному розрішенні. Для його відтворення відкривається вікно оверлей, зафарбоване певним ключовим кольором. Коли всі лінії зображення виведені на екран і коли алгоритм оверлеїв натикається на цей самий ключовий колір у вікні, він починає зчитувати відеопотік, якщо потрібно, масштабувати, конвертувати його, промальовував в цей час всі ті ж лінії. Таким чином, у відеопам'яті зберігається зображення десктопа, а на екрані у вікні ми бачимо відео.

Робота з оверлеями завжди проводиться в максимальній глибині кольору. Навіть якщо десктоп налаштований на глибину кольору 8, або 16-біт, вікно оверлеїв обраховується в максимальній глибині кольору. Відео інформація зберігається у відеопам'яті у своєму теперішньому вигляді і глибині кольору. Це мінімізує вимоги до розміру та пропускної здатності пам'яті. Продуктивність виведення відео при використанні оверлеїв не залежить від розмірів вікна. Навіть якщо вікно розгорнуте на весь екран, або згорнуто у маленький квадратик, швидкість виведення залишиться однаковою.

Всі операції з відео при використанні оверлеїв проводяться за зображенням під час виведення на екран ліній. Тому зображення вікон оверлеїв не знаходиться у відеопам'яті. Це може призвести до цікавих проблем. Одна з них - зняття скріншотів. Якщо спробувати зняти скріншот при програванні відео з використанням оверлеїв, то на картинці буде десктоп з порожнім вікном, в якому немає відео. Це тому, що відео не зберігається у відеопам'яті. Саме з цієї причини Video 2000 не може сам порівнювати зображення на зразок 3D WinBench 99.


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-05-08; Просмотров: 185; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.014 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь