Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


Глава 2. Дизайнерська освіта за кордоном у другій



половині XX століття.                                                            20

2.1. Початок масової підготовки дипломованих дизайнерів 20

2.2. Досвід Ульмської школи                                                    20

2.3. Світовий лідер дизайнерської освіти - Королівський коледж мистецтв    22

2.4. Особливості дизайн-освіти у Європі                                22

2.5. Відмінності дизайн-освітніх систем США, Японії, Австралії                        23

2.6. Дизайнерська освіта у країнах Африки та Південно-Східної Азії                 25

Глава 3. Провідні дизайнерські школи України            29

3.1. Перші художньо-промислові школи                                 29

3.2. Харківська державна академія дизайну і мистецтв        29

3.3. Львівська академія мистецтв                                           35

3.4. Національна академія образотворчого мистецтва

і архітектури                                                                       36

3.5. Київський інститут декоративно-прикладного мистецтва

і дизайнуім. М. Бойчука                                                   37

3.6. Дизайнерська спеціальність у технічних та інших нехудожніх навчальних закладах України

ЧАСТИНА 2. ДИЗАЙНЕРСЬКА ПРОФЕСІЯ: ВІД ВИТОКІВ ДО СУЧАСНОГО ТЛУМАЧЕННЯ

Глава 4. Витоки проектно-художньої культури

4.1. Передісторія дизайн-практики

4.2. Протодизайнерські теоретичні думки стародавніх мислителів

4.3. Паростки протодизайну у стародавній вітчизняній культурі

4.4. Співвідношення середньовічного ремесла та дизайну

4.5. Ідеї дизайну у добу промислових революцій

Глава 5. Новий професійний вид творчої діяльності                     2

5.1. Новий стиль                                                                       62

5.2. Формування дизайнерської професії в Англії                67

5.3. Німеччина - потужний фундатор дизайнерської професії 67

5.4. Феномен дизайну Італії                                                    69

5.5. Естетика раціоналізму у Франції                                      71

5.6. Поступ дизайну в США                                                      72

5.7. Особливості сприйняття нової професії Україною         74

Глава 6. Дизайн на зламі II та III тисячоліть                87

6.1. Розвиток дизайну в останні десятиліття XX ст.               87

6.2. Особливості розвитку дизайну на зламі II та III тисячоліть                  98

6.3. Основні гілки сучасного дизайну                                   102

6.4. Поняття «сучасне мистецтво»                                        128

ЧАСТИНА 3. ОСНОВНІ ВИДИ ДИЗАЙНУ ЗА ОЗНАКОЮ МЕТОДИЧНОГО ПРИНЦИПУ ПРОЕКТУВАННЯ)

Глава 7. Стилізація форми 1

7.1. Загальна характеристика

7.2. Головні види стилізації

7.3. Позитивні моменти й недоліки стилізації

Глава 8. Дизайн окремих промислових виробів

8.1. Загальна характеристика

8.2. Споживчі властивості промислового виробу

8.3. Властивості промислового виробу, що зумовлюються виробництвом

8.4. Головні чинники, що впливають на форму

8.5. Дизайнерський аналіз і синтез

8.6. Переваги й недоліки дизайну окремих промислових виробів

8.7. Новий погляд на промисловий дизайн

Глава 9. Дизайн предметних комплексів

9.1. Загальна характеристика

9.2. Предметний комплекс Міхаеля Тонета

9.3. Предметний комплекс служби вторинних ресурсів

9.4. Предметне оснащення свята

9.5. Комплекс обладнання паркового майданчика

9.6. Побудова ансамблю

9.7. Новий погляд на дизайн середовища

9.8. Проектна концепція культури «хай-тач»

ЧАСТИНА 4. ТВОРЧІСТЬ І ЖИВА ПРИРОДА

Глава 10. Джерела активізації творчого пошуку

10.1. Інтуїція та логіка у творчому процесі

10.2. Евристика

10.3. Візуальне мислення

Глава 11. Дизайнерська біоніка

11.1. Основне поняття про дизайнерську біоніку

11.2. Конструкційно-тектонічні форми у живій природі

11.3. Естетичні аспекти дизайнерської біоніки

  Глава 12. Екологічне знання в дизайні                      202

12.1. Загальне поняття про екологію                                    202

12.2. Прикладні аспекти екології                                          203

12.3. Екологічне мислення в дизайні                                    205

12.4. «Сильна» та «слабка» настанови проектної свідомості 206

ЧАСТИНА 5. МАРКЕТИНГ І МЕНЕДЖМЕНТ В ДИЗАЙНІ

Глава 13. Поняття про маркетинг                               209

13.1. Соціальні підвалини маркетингу                                  209

13.2. Поведінка покупців                                                       210

13.3. Маркетингова інформація                                             211

Глава 14. Маркетинговий підхід до розробки

та реалізації промислового виробу                           213

14.1. Від Ідеї нового товару до комерційного його виробництва 213

14.2. Витоки рекламної діяльності людей                            214

14.3. Застосування реклами                                                  215

14.4. Художні аспекти реклами                                             216

14.5. Життєвий цикл товару                                                  224

255

300 ЗОЇ 309 313 320

Глава 15. Поняття про менеджменту проектних

колективах                                                                      227

15.1.'Передумови виникнення сучасного менеджменту     227

15.2. Традиційні підвалини менеджменту                             228

15.3. Новий погляд на менеджмент                                       233

ЧАСТИНА 6. КОМП'ЮТЕРНЕ ЯВИЩЕ І ДИЗАЙН


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-09; Просмотров: 197; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.013 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь