Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Технологія, послідовність виконання роботи ⇐ ПредыдущаяСтр 4 из 4
Кожен проект слід розпочати з ідеї. Ідея – це основна думка, яка буде основою всієї роботи, творчий задум, на якому базується весь дипломний проект. Коли ідея вже сформована, слід поставити мету, з якою виконується та чи інша робота та завдання, яке ставить перед собою дизайнер. Наступним етапом є пошук аналогів, тобто художників які працювали чи працюють в даній техніці. Цей етап є дуже важливим, так як з нього можна почерпнути багато корисної інформації. Аналізуючи схожі картини, можна не тільки ознайомитись з творчістю того чи іншого художника, а й винести для себе різноманітні нюанси техніки, в якій він працює, послідовність його роботи, різноманітні творчі прийоми та інше. Далі, коли ідея вже є остаточною, розробляються ескізи. По них уже зрозуміло, який вигляд будуть мати картини, що на них буде зображено, яким буде кольорове рішення та композиційне розміщення. Ескіз переважно виражається в графічних кроках (у вигляді малюнків і креслень) без точного масштабу, що, в свою чергу, дає змогу оперативно вносити різні зміни. Коли ескіз уже завершений та узгоджений керівником дипломної – можна приступати до роботи над дипломним проектом. Роботу над даним дипломним проектом (урбаністичні мотиви у графічних роботах «Рідне місто моїми очима») слід розпочати з заготовки паперу. Так як це триптих, слід заготовити 3 формати, розміром 650х450мм. Найзручніше працювати на планшетах, на які за допомогою води та клею натягується папір, тоді по закінченні роботи картина є абсолютно рівною і не деформується під дією води та фарби. Натягувати папір на планшет слід таким чином. Змочений з обох боків і злегка підсушений аркуш акварельного паперу укладається на планшет, на краї (під розмір акварельного аркуша 1-1,5 см) або бічні дерев'яні сторони якого нанесений хорошої якості клей ПВА. Акуратно притискуючи папір до проклеєного планшета і злегка розтягуючи його до країв, потрібно стежити за рівномірною розтяжкою сторін і кутів. Не можна папір перетягувати, докладати надмірні зусилля, тому що при висиханні він сильно стягнеться Перше, що слід зробити – нанести малюнок олівцем на папір. Олівець для нанесення малюнка повинен бути не надто м¢яким, підійде НВ або 2В. Він має бути тонко, акуратно заточений і не повинен дряпати папір. А ще краще використовувати механічний олівець завтовшки 0,5 мм. Наступним етапом є робота в кольорі. Надзвичайно важливо правильно залити фон, так як він є основою всієї подальшої роботи. Дуже важливо не втратити легкості і повітряності акварелі, зберегти її емоційний заряд в процесі роботи. Бажано вести всі три роботи одночасно, щоб по завершенні вони були композиційно цілісними, мали однакову тонову насиченість. Працюючи у даній техніці, слід пам’ятати деякі нюанси. У живописі аквареллю важливо враховувати одну особливість: будь-який колір пишеться через змішування двох, трьох фарб. Відкритими кольорами користуватися треба украй рідко, але змішування більше трьох фарб часто дає брудний колір. Дане правило працює при лесуваннях, залежить це, звичайно, від насиченості фарб. Окрім цього, при перекриванні шарів треба враховувати, що брудна фарба може утворитися через неправильну послідовність використання корпусних і лесувальних фарб, холодних і теплих кольорів. Причина криється в тому, що лесувальні фарби поверх корпусних частенько не дають потрібного результату, особливо якщо поверх холодних кольорів йдуть теплі. Коли робота в кольорі завершена, залишається опрацювати її графічними засобами – гелієвою ручкою і тушшю. Туш є досить тонкою технікою, під час роботи з нею слід дотримуватись акуратності та точності, потрібно враховувати, що вона може посвітліти після висихання, тому її майже не потрібно розводити з водою. Також на допомогу приходять кольорові акварельні олівці. Усі ці допоміжні засоби надають роботі чіткості та насиченості, витягують перший план та виділяють основні елементи композиції. Завершальним етапом є оформлення картин. Для цього слід використати багет, паспарту та скло. Це не тільки охороняє роботу від руйнування, але і надає великої звучності і глибини кольору, відіграючи роль, аналогічну ролі лаку в олійному живопису.
|
Последнее изменение этой страницы: 2019-04-10; Просмотров: 263; Нарушение авторского права страницы