Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


ІГРИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧИХ ВПРАВ



«Мишоловка»

Гравці діляться на дві групи. Перша, взявшись за руки, утворює коло (мишоловку). Друга група розташовується поза колом - «миші». Гравці, що зображують «мишоловку», піднімають руки вгору і пропускають «мишей». Гравці, що зображують «мишей», починають вбігати в «мишоловку» та вибігати з неї. За сигналом учасники гри, що стоять у колі, опускають руки донизу і присідають. «Миші», що не встигли вибігти з кола, вважаються спійманими і стають у коло.

«Зайці в городі»

Креслять два концентричні кола на відстані 3-4 м. Внутрішнє коло -«город», на якому знаходиться «сторож». Всі інші гравці - «зайці» і перебувають між колами. Вони стрибають у «город» і вистрибують назад. «Сторож» несподівано починає ловити «зайців». Наздоганяти їх він може до зовнішнього кола. Коли спіймано 3-4 «зайці», обирається новий «сторож».

«Таємничий пакет»

Керівник заздалегідь готує пакет, у якому знаходиться завдання - естафета (чи гра) - і свисток. Цей пакет ховають на території школи. Учасник, який знайшов пакет, розриває його і свистком скликає всіх учнів. Далі виконується те завдання, що зазначено у пакеті.

«Квач, дай руки! »

Клас обирає ведучого - «квача», який намагається «поквачити» решту гравців. Учасник, що рятується від «квача», підбігає до найближчого гравця і бере його за руки. Вони зупиняються, стоячи обличчям один до одного. Якщо гравці стоять у такому положенні, «квач» не може їх «поквачити». Якщо «квач» наздогнав гравця, вони міняються ролями.

«Збір урожаю»

Всі гравці шикуються в шеренгу. Учитель розкидає тенісні м'ячі, а гравці збирають їх у визначені місця. Виграє той, хто збере більшу кількість м'ячів.

«Садіння картоплі»

Всі гравці діляться на кілька команд. Команди стоять у колонах за лініями старту. З протилежного боку на відстані 10-15 м перед кожною — командою накреслюється три кола. Гравці, що стоять першими в колонах, тримають мішечки з картоплинами (тенісними м'ячиками). За сигналом гравці біжать і «садять» (кладуть) по одній «картоплині» в кожне коло. Другі біжать і збирають кожну «картоплину».

«Як переміщатися? »

П'яти видам переміщення - плаванню, ходьбі, лазінню, стрибкам, бігу відповідають умовні імітаційні рухи на місці, які учні повинні відтворити після того, як вчитель називає того чи іншого представника тваринного світу. Наприклад: горобець, кенгуру, качка, зайчик, змія.

«М'яч по землі»

На майданчику креслять лінії старту та фінішу. За лінією старту шикуються у колони гравці, поділені на кілька команд. Навпроти кожної команди лежить «вантаж» (палиці, кубики). За сигналом вчителя гравці швидко шикуються ланцюжком і перекладають увесь багаж з лінії старту на лінію фінішу. Команда, яка швидше впорається з вантажем, виграє.

Зимові рухливі ігри

«Два Морози»

Гравці розташовуються на одній стороні майданчика. Двоє ведучих, Морози», стоять посередині майданчика обличчям до гравців і промовляють: «Ми два брати молоді, два Морози молодецькі. Я Мороз - Червоний ніс, я Мороз - Синій ніс. Кого з вас мороз не лякає, хто в путь-доріженьку вирушає? ». Діти дружно відповідають: «Не боїмося ми погроз, не завадить нам мороз» і перебігають на іншу сторону майдан­чика. «Морози» дотиком «морозять» тих, що перебігають. Гравці міняються ролями після 2-3 перебіжок.

Варіанти: спіймані підраховуються; спіймані «заморожуються», стоячи на тому місці, де до них доторкнулися «Морози»; «заморожених» можна «відморозити» - доторкнутися рукою під час чергових перебіжок; -заморожені», не сходячи з місця, «заморожують» тих, що близько пробігають (торкаються рукою).

«Пусте місце» (на лижах)

Усі гравці пересуваються на лижах один за одним по замкненому колу. Дистанція між ними - 1, 5-2 м. Ведучий на лижах перебуває за колом і йде в протилежну сторону. На свій розсуд він несподівано для всіх подає команду «Стій! », палицею доторкається до палиці одного з гравців і продовжує швидко рухатися по кругу. За сигналом усі зупиняються, а гравець, до чиєї палиці доторкнувся ведучий, швидко біжить у тому ж напрямі, в якому рухалися гравці. Кожний з них прагне зайняти вільне місце. Той, що залишився без місця, стає ведучим, і гра триває.

Варіанти: бігти на лижах з лижними палицями; без палиць; з однією палицею.

«Квачик простий» (на лижах)

Гравці на лижах вільно розміщуються на обмеженому майданчику (40x40 м). Ведучий за сигналом піднімає лижну палицю, вигукує: «Я - квачик! » і починає доганяти інших гравців, стараючись палицею торкну­тися лиж втікаючого. Той, до кого він доторкнеться, стає «квачиком».

Діти пересуваються на лижах по замкненому колу. Ведучий (також на лижах), перебуваючи за межами кола, йде поряд, доторкаючись палицею до палиці будь-якого гравця, і промовляє: «За мною! » Гравець, залишивши палиці на місці, прямує за ним. Так ведучий відводить багатьох або всіх гравців подалі від кола, потім несподівано подає команду: «До палиць! » Всі рушають до своїх палиць. Той, що прибіг останнім, стає ведучим.

«Хто далі? » (на лижах)

Гравці діляться на 3-4 команди, які шикуються в колону по одному. Перед кожною колоною прапорцями позначені умовні лінії (відмітки) і прокладена лижня. Діти грають в цю гру на лижах без палиць. За сигналом вихователя перші в колонах розганяються на лижах до відмітки (3-4 кроки), потім ковзають, стараючись проїхати якомога далі. Хто зуміє проїхати далі всіх, приносить команді 1 очко і займає 1-е місце, за 2-е місце команда отримує 2 очка і т.д. Після перших стартують другі, треті і т.д.

Виграє команда, яка набере меншу кількість очків.

Варіанти: розгін з палицями, а ковзання без палиць; другі беруть старт з того місця, де закінчили ковзання перші, і т.д.

«Влучний кидок»

Відмічається лінія старту, дистанція (100-150 м), визначаються З цілі (щити-мішені, сніжні баби, окоп). У кожного гравця 3-5 сніжків. Зі старту йдуть по одному. Завдання гравців - попасти в кожну ціль. Дозволяється під час метання сповільнити хід.

Виграє той, хто більше уразить цілей, використавши для цього більшу кількість сніжків (цілей уражено три, а влучень п'ять).

«Хто кине далі? » (на лижах)

Діти шикуються в 3-4 колони. Спереду колон на відстані 6-8 м одна від одної проводиться кілька ліній. У кожного з тих, що стоять першими в колонах, у руках сніжки. За сигналом керівника гравці кидають сніжки на дальність. Вчитель відмічає того, хто далі всіх кине сніжку. Той, хто зробив кидок, стає в кінець колони.

Виграє команда, в якій виявиться більша кількість сніжків, закинутих за найдальшу лінію.

«Естафета» (на санках)

Гравці діляться на 2-3 команди, а всередині команд - на пари. У перших пар кожної команди - санки з мотузкою. Один з пари сідає в-санки, інший береться за мотузку і по сигналу вихователя везе партнера до орієнтира (лижної палиці, прапорця і т.п.). На зворотному шляху діти міняються місцями. Ті, що повернулися, передають санки наступним гравцям, а самі встають в кінець своєї колони.

Виграє команда, що закінчила «Естафету на санках» першою.

«День і ніч» (на лижах)

Діти, розділившись на 2 команди, рівні за кількістю гравців, шикуються на лижах (з палицями, у дві колони по одному, з проміжками між гравцями в колоні на довжину лиж) по обидві сторони середньої лінії майданчика на відстані 2 м від неї.

Одна команда має назву «День», інша - «Ніч». За 25 м від середньої лінії з кожної сторони майданчика знаходяться «міста» обох команд. Вони обмежуються лініями, паралельними середній лінії. Вчитель у будь-якому порядку вимовляє назви команд. Названа команда робить поворот у бік свого «міста» і біжить за його лінію. Гравці іншої команди повертаються до тих, що тікають, і намагаються їх наздогнати, торкнувшись палицею до їхніх лиж. Підраховується кількість зупинених, після чого вони приєднуються до своєї команди. Потім обидві команди знову займають свої місця біля середньої лінії.

Після кількох пробіжок гра закінчується. Перемагає команда, у якої виявиться менша кількість зупинених гравців.

«Естафета» (на лижах)

Гравці діляться на 3 команди. Парні і непарні номери кожної команди встають один проти одного на відстані 80 м. Перед парними і непарними номерами креслиться лінія старту. За сигналом вчителя всі номери, що стоять перед ним, вибігають на лижах вперед (обумовленим ходом) і перетинають протилежну лінію (з лівого боку від чергового непарного номера своєї команди). Як тільки лижник перетне позначену лінію, вперед вибігає наступний, непарний номер і т.д.

Команда, в якій останній по порядку лижник здійснив перебіжку, закінчує естафету. Виграє команда, яка раніше за інших закінчила перебіжку.

«Хто далі ковзне на одній нозі»

Катання на ковзанах. Дітей шикують у шеренгу по лінії старту. Гравців попереджують, що зараз буде виконуватись ковзання на правій нозі. За сигналом гравці відштовхуються лівою ногою і ковзаються на правій нозі. Підводячи підсумки, вчитель відзначає трьох кращих гравців, які подолали найбільшу відстань. Потім гру повторюють з ковзанням на лівій нозі.

«Сніжками в городки»

   Учнів розподіляють на команди. Перед кожною командою на відстані 6-8 кроків ставлять городки. За сигналом гравці кидають сніжками в городки. Збиті городки відставляють далі на один крок. Перемагає команда, яка за допомогою певної кількості сніжків перемістила свої городки далі.


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-09; Просмотров: 352; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.016 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь