Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии |
Р і в н і | ||||
Високий | Достатній | Середній | Початковий | |
1 .Загальна і педагогічна культури автора | Високий прояв особистої інтелігентності й простоти; ерудиції і спеціальних знань, культури спілкування, ціннісних орієнтацій, гуманізму | Достатній прояв зазначених характеристик з незначними недоліками у володінні проф. культурою | Досягнуті тільки мінімальні стандарти культури спілкування, такту, ерудиції, розвитку ціннісних орієнтацій | Відзначені серйозні недоліки у розвитку інтелігентності, ерудиції, такту, ціннісних орієнтацій, гуманіст. культури. |
2.Інформатив-ність усного слова | Високий рівень новизни основної інформації | Нова для учнів значна частина інформації | Новизна незначної частини інформації | Відсутність справді нової для дітей інформації |
3.Глибина і щирість авторських переживань та їх художньо-образна передача. | Високий рівень авторських переживань і художньо-образної їх передачі | Достатня ступінь осмислення, переживання й передачі словом ряду подій | Недостатня ступінь особистісного осмислення й переживання подій і фактів | Відсутність особистісного ставлення до названих подій |
4.Досконалість та оригінальність сюжету й композиції розповіді | Цілеспрямованість, напруженість, динамізм, завершеність сюжету | Наявність елементів динамічного відносно завершеного сюжету | Сюжетна лінія тільки намічена, але не розроблена у важливих елементах розвитку | Сюжетна лінія або відсутня, або лише заявлена |
5.Професійно-гуманістична вагомість розповіді | Високий рівень педагогічної і гуманістичної вагомості | Достатній рівень педагогічного і гуманістичного змісту | Наявність окремих елементів педагогічної спрямованості | Відсутність педагогічної спрямованості розповіді |
6.Педагогічний артистизм | Високий рівень прояву основних елементів пед. артистизму | Достатня демонстрація більшості елементів артистизму | Недостатній прояв всіх елементів пед. артистизму | Відсутність навіть окремих елементів проф. артистизму |
7.Сприймання розповіді слухачами | Високий рівень емоційних переживань, уваги, активності слухачів | Достатні уважність і рівень переживань слухачів | Наявність значної кількості елементів розповіді, які не викликають уваги | Тільки деякі елементи розповіді цікаві слухачам |
Д одаток Д
ТРИНАДЦЯТЬ ОЗНАК ВИРАЗНОЇ РОЗПОВІДІ
1. Образна наповненість усної розповіді (слово доступне і яскраво передає мої власні образні представлення про людей, життя, події; словами передаю тільки те, що добре бачу і відчуваю)
2. Збереження і розвиток дитячого бачення життя. ( “У дитинстві і юності гарячіше сонце, густіше трава, яскравіше небо і смертельне цікава кожна людина. Поетичне сприйняття життя, усього навколишнього – найбільший дарунок, що нам дістався з пори дитинства” – К.Паустовский).
3. Постійна опора на почуттєвий досвід слухачів (способи життя, створені словом, повинні бути тісно зв'язані з їх життєвим досвідом і
переживаннями ).
4. Сильний прояв життєвої енергії оповідача. (“Уникайте усього, що могло б знизити вашу енергію. Властиві їй магнетичні властивості, життєва сила, жвавість і ентузіазм є найбільш важливими з тих якостей, що я в першу чергу намагався прищепити ораторам і викладачам у сфері публічних виступів”. – Дейл Карнегі. “Словесне вираження любові, симпатії, захоплення зміцнюють життєву енергію того, до кого воно звернено; злі і недобрі слова зменшують енергію слухача”. – Поль Вайнцвайг).
5. Постійна гуманістична спрямованість усного слова. (Любов до своїх вихованців, постійне прагнення принести їм радість і зцілення від страхів і комплексів).
Последнее изменение этой страницы: 2019-04-20; Просмотров: 184; Нарушение авторского права страницы