Архитектура Аудит Военная наука Иностранные языки Медицина Металлургия Метрология
Образование Политология Производство Психология Стандартизация Технологии


Об’єкти ілюстративного матеріалу



Зображення на ілюстрації Тлумачення
Товар без людей Товар представляється сам по собі або поряд із конкуруючими. Спрямовано на ту аудиторію, яка бажає знати, що їй пропонують.
Товар з людьми Товар представляється поряд з людьми, які ним користуються або його виробляють. Такі ілюстрації дають можливість оцінити розміри товару, довкілля, надають вигляд динаміки.
Люди без товару Подається зображення людей, які із задоволенням використовують товар. Ілюстрації демонструють не те, що робить товар для споживача, а те, що повинен споживач зробити з товаром.
Живі предмети, але не люди Зображуються звірі, птахи, які мають відношення до товару. Ілюстрації надається значення екстравагантності та алегоричності.
Неживі предмети, але не товар На ілюстрації зображуються будівлі компанії чи інші товари, з якими пов’язаний товар, що рекламується.
Символи Наводяться символи, що представляють образ рекламованого товару.

 

Використання того чи іншого персонажу в рекламному зверненні зумовлюється також цілями реклами, цільовою аудиторією та самими товарами.

Знаменитостей варто використовувати у таких випадках:

- у рекламі недорогих товарів, коли не потрібно застосовувати серйозну аргументацію. Довіри, яку має людина до відомої особи, цілком достатньо для позитивного сприйняття товару;

- коли споживач не бачить особливої різниці між торговими марками. Тоді рекомендація відомої особи стане вагомим аргументом. У рекламі дорогої складної техніки зображення знаменитості лише відвертатиме увагу.

Восьме питання - композиція у дизайні реклами. Композиція - це організація різнорідних візуальних елементів у єдине ціле.

У рекламній діяльності виокремлюють такі принципи композиції:

- збалансованості;

- спрямованості погляду;

- цілісності.

Принцип збалансованості. Є чотири чинники, що впливають на сприйняття людини: маса, перспектива, спрямованість погляду й інтерес. Принцип збалансованості полягає у тому, що будь-яка пара чинників може бути врівноважена іншою парою. Водночас бувають винятки, якщо один із чинників є особливо сильним. Збалансованість досягається не лише за допомогою законів симетрії та пропорційності, а й за допомогою законів змістового сприйняття.

Збалансування реклами відрізняється від збалансування художнього твору. У художньому творі центр тяжіння розташовується «знизу». У рекламному ілюстративному матеріалі - «знизу», а в рекламному тексті - «згори».

Принцип спрямованості погляду базований на тому, що погляд людини має весь час бути спрямованим на певний змістовий центр рекламного повідомлення, у якому зображено головний предмет чи основну дію. Як спрямувальний фон виступає сукупність допоміжних візуальних елементів.

Принцип цілісності ґрунтується на тому, що всі елементи рекламного повідомлення повинні бути пов’язані між собою єдністю змісту і зображення.

Дев’яте питання - креативне оформлення рекламного тексту за допомогою шрифтів. Правильне використання шрифтів у рекламному дизайні забезпечує легку читабельність, асоціативність тексту з предметом реклами, якісне сприйняття інформації та її запам’ятовування.

Десяте питання, яке має вирішувати дизайн реклами, це забезпечення читабельності рекламного тексту.

На читабельність рекламного тексту впливають такі чинники:

- розбірливість окремих знаків;

- розмір літер;

- довжина рядка;

- просторова орієнтація тексту;

- вирівнювання за краєм рядка;

- відстань між словами, рядками та абзацами;

- доречність шрифту в рекламному повідомленні;

- гармонійність;

- акцентованість.

Одинадцяте питання - звукове оформлення реклами.

У рекламному звуковому оформленні можна виділити такі загальні властивості:

- здатність інтенсивно фіксувати увагу;

- формування певного звукового образу товару;

- спрямованість на формування позитивних емоційних реакцій споживача;

- відповідність можливих візуальних асоціацій з характеристиками та властивостями об’єктів, які рекламуються.

Дизайн звукового оформлення реклами повинен будуватися на таких принципах:

- відповідати смаковим пристрастям цільової аудиторії, сформованим під впливом колективно отриманого життєвого аудіуального досвіду;

- виходити не із критеріїв елітарного мистецтва, а із критеріїв естетичної якості звукового матеріалу, який викликає позитивні емоційні реакції у масового слухача;

- для привертання уваги бути оригінальними і незвичними або традиційними, але приємними;

- гарантувати легкість сприйняття;

- не йти урозріз із загальноприйнятими мірками краси.

Звуковий матеріал рекламного продукту можна розподілити на природні, предметно-функціональні та штучні звучання.

До природних належать звуки, народжені самою природою - її живими та неживими суб’єктами.

До предметно-функціональних належать звуки природного світу, які характеризують життєдіяльність людини у побуті.

Штучні звучання - це та сфера звуків, яка не має аналогів у навколишній дійсності і продукується завдяки використанню комп’ютерних технологій.

 

Питання для самостійного опрацювання:

1. Напрямки рекламного структуралізму.

2. Прийоми функціонально-морфологічних трансформацій.

3. Рекламні тексти у рекламних зверненнях.

4. Методики обробки результатів оцінки рекламних текстів.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 7

Завдання 1

AT "Полтавакондитер" - одна з найбільших універсальних кондитерських фабрик в Україні. Широкий спектр продукції від печива до цукерок дозволяє задовольнити потреби як оптового клієнта, так і покупців власної фірмової і міської торгових мереж.

Але навіть цьому потужному упевненому у собі підприємству час від часу становиться важко утримати свої позиції серед ве­ликих конкурентів вітчизняного та закордонного виробництва.

Крупні рекламні кампанії "Світоча", "Корони", "Рейнфорда", "АВК" та ін. примушують "Полтавакондитер" шукати все більш ефективні засоби просування своєї продукції на ринку.

Особливу увагу керівництво вирішило приділити засобам стимулювання збуту.

Запропонуйте будь ласка, найбільш ефек­тивні інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій на місці продажу вищеозначеному підприємству.

 

Завдання 2

Ви менеджер фірми, яка має на меті здійснювати в недалекому майбутньому реалізацію м’ясної продукції Закарпаття «Карпатські делікатеси» на продовольчому ринку м. Полтави.

Вам належить підготувати проведення семплінгу з цього приводу.

Готуючи програму проведення заходу, Вам слід ознайомитися з деякою наведеною нижче інформацією, а також самостійно доповнити та розробити дії, що констатуються лише термінами:

Мета: привернути увагу, зацікавити споживачів; створити атмосферу лояльності до продукту з боку продавців та власників торговельних точок.

Товар: м’ясні вироби широкого асортиментного переліку.

Цільова аудиторія: першочергова – жінки, другорядна – чоловіки у віці за 25 років з рівнем доходів вище за середній.

Місце проведення: 5-6 найкрупніших торговельних точок м. Полтави.

Час проведення:________________________________________;

Механізм проведення :___________________________________;

Бюджет акції складатиметься з наступних видів витрат: ____________________________________________________;

Підбір персоналу для семплінгу (функції та вимоги до кожного окремо):

промоутер:____________________________________________;

супервайзер:___________________________________________;

менеджер проекту: _____________________________________.

 

Завдання 3

В 2007 p. Taco Bell займала четверте місце в рейтингу компаній, які мають мережу ресторанами швидкого обслуговування. Але її доходи постійно знижувались. У 2008 р. компанія представила на розсуд споживачів надзвичайно успішну телевізійну рекламу, в якій цуценя породи чау-чау "казало": "Хочу з'їсти хоча б що-небудь у Taco Bell!". Вже в цьому році обсяг продажу зріс на 4,3 %, доходи склали $ 4,5 млн.

Як компанія досягла того ефекту, що її реклама відрізнялась від реклами подібних ресторанів?

 


Поделиться:



Последнее изменение этой страницы: 2019-04-19; Просмотров: 221; Нарушение авторского права страницы


lektsia.com 2007 - 2024 год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! (0.021 с.)
Главная | Случайная страница | Обратная связь